• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    Ik dacht dat Tom nooit tatoos wou.


    dacht ik ook :|

    I know, het worderg en ik baal ervan.


    -

    Er is niets aan de hand.
    Georg gaat er niet uit, en heeft dat ook nooit gewilt.
    Tom neemt geen tattoo en laat zijn haar niet knippen.
    Bill eet normaal en gaat niet naar een plastische chirurg.


    Betrouwbare Bron.


    ×.


    everything, in time

    ögosh, wat een gezeur.
    george blijft, de fans zouden er kapot van zijn als hij weg ging, daar ben ik zeker van!
    en volgens mij zijn dit maar vage roddels 0.0


    $nyappy in the world ###

    Laat ze tog...


    Get back motherfuckerz'

    Bill is een wijf dat volgepropt word met plastiek, ciliconen etc. Geef toe: Die foto is verfuckt lelijk.
    Zó fugly heb ik hem nog nooit gezien. Maar komop mensen, zélfs al ben je smoorverliefd op Bill en ga je later, denk je toch, met hem trouwen: Hierop zie je duidelijk dat hij toch naar de kant van een vrouw gaat? Hij is écht geen hetero hoor (':
    Wat betreft Georg: Dat ze hem eruit kicken? Like TH is niets zonder Georg, dat weet iedereen. Ze gaan kapot aan hun roem die ze nu hebben in Amerika etc. Als ze hier in Europa waren gebleven dan was dit allemaal kunnen voorkomen. Ze spelen hun fans kwijt overal in Europa door alleen nogmaar in Amerika te zitten. Ze spelen met hun gezondheid daar in Amerika. Over drie vier jaar is TH helemaal uitgestorven als ze niet opletten. Let op mijn woorden.

    Ze zweven wat :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Net alsof ik er mij druk in ga maken. >.<'


    En jaa dit zegt ook een fan. 8D


    If music be the food of love, play on!

    Ik moet hen écht niet meer, allang niet meer, al van voor ze naar Amerika gingen [/boeiend].


    None but ourselves can free our minds.

    Die foto is echt ernstig lelijk :')

    Eens


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)
    Eens

    Hahaha. Amai niet :').


    Tanya is de beste.

    1. Bill heeft dreadlocks genomen. [/waarschijnlijk zijn ze er al uit, maar goed.]
    2. Tom heeft zijn haar korter laten knippen.

    En dat is dan ook het enige wat klopt, waar bewijzen van zijn. De rest is bullshit. Accepteer het gewoon dat TH tijdelijk dood is?
    xxoo.


    ok

    http://img15.imageshack.us/img15/2772/scan0065.jpg


    Behind every great man there’s a great woman


    Als Georg eruit gaat, ben ik waarschijnlijk niet meer zo fan hoar. I mean, Zonder Georgie geen Tokio Hotel hoor. <3


    Behind every great man there’s a great woman

    ik snap ze allemaal niet meer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.