• Is er iemand die al wat weet?
    -volgensmij is hier nog geen topic over-
    op alle sites stond dat georg zou stoppen.
    En dat er vandaag een perconferentie zou zijn.
    De TH site, word verbouwd.
    eigenlijk maakt me dit best wel bang. Want zonder Georg is TH niet meer leuk.
    + dan al die 'Geruchten?' dat Bill, Tom & gustav hem er júist uit willen gooien.
    ik snap het niet meer.

    &
    ik vind bill's nieuwe look niet leuk. amerika heeft hun allemaal verpest. Het duurd niet lang meer, of alle NL's. DE's, & BE's fans zijn weg.
    dat wou ik er ff bijzeggen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    && voor de rest, ik denk een roddel, ik heb er behalve dit topic eigenlijk nog niks van gehoord hoor^^
    ik zou eerder denken dat Gustav eruit zou stappen, omdat hij (voor de camera's dan toch) véél minder met de rest van ToHo omgaat dan Georg, en er op zicht (dus voor de camera's) er een veel minder sterke band mee heeft.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Oepz. -verstopt Georg's lyk in kelder-


    *Helpt mee*
    SNEL ROSE HET LICHAAM MOET WEG ;3


    We can only learn to love by loving.

    Srry hoor, maar zo rap ben ik niet Fan-Af,
    dan zal de Muziek serius slecht moeten worden vooralleer ik geen fan meer ben

    Trouwens, Bill doet toch wat hij zelf wilt?
    en als hij het niet doet, omdat hij bang heeft fans te verliezen :S, dan vind ik dit HEEL HEEL laag, als de fans DAAROM afhaken.


    Your Butt is Mine!

    Ik luister alleen nog de muziek.. ik ben geen fan meer. ^^


    Life is hard and then we die

    Srry hoor, maar zo rap ben ik niet Fan-Af,
    dan zal de Muziek serius slecht moeten worden vooralleer ik geen fan meer ben

    Trouwens, Bill doet toch wat hij zelf wilt?
    en als hij het niet doet, omdat hij bang heeft fans te verliezen :S, dan vind ik dit HEEL HEEL laag, als de fans DAAROM afhaken.


    mensen ZIJN laag.
    dusdat hoefde je me niet te vertellen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Wtf, ik ben niet geen fan meer omdat Bill zijn haar veranderd. Dat is totale bullshit, ik vind het namelijk best wel sexy bij hem staan. Maar, sowieso, Tokio Hotel is niet meer wat het was. Het is pure economische shit. Zo erg, dat ze al 2 jaar geen nieuw duits album hebben gemaakt. Ik bedoel, komop, een artiest moet het wel een beetje bijhouden.


    Life is hard and then we die

    Srry hoor, maar zo rap ben ik niet Fan-Af,
    dan zal de Muziek serius slecht moeten worden vooralleer ik geen fan meer ben

    Trouwens, Bill doet toch wat hij zelf wilt?
    en als hij het niet doet, omdat hij bang heeft fans te verliezen :S, dan vind ik dit HEEL HEEL laag, als de fans DAAROM afhaken.


    Beter kan ik het bijna niet zeggen. ^^


    Scream for mercy!

    Wtf, ik ben niet geen fan meer omdat Bill zijn haar veranderd. Dat is totale bullshit, ik vind het namelijk best wel sexy bij hem staan. Maar, sowieso, Tokio Hotel is niet meer wat het was. Het is pure economische shit. Zo erg, dat ze al 2 jaar geen nieuw duits album hebben gemaakt. Ik bedoel, komop, een artiest moet het wel een beetje bijhouden.

    10 april. nieuwe duitse & engelse album [:
    daar hebben ze foktop hard aan gewerkt.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Als ze Georg eruit gooien, wil ik ze graag een klap geven. (A) En Ashley gaat mee, want we moeten nog dringend met Bill spreken.


    Think before you act.

    Ik ben bijna zeker dat dit een roddel is. Ik heb nog steeds niets ervan gehoord, en het is al bijna half zeven, dus da's een beetje laat om nu nog een persconferentie te geven en anders had het internet wel vol gestaan met filmpjes en zo van die persconferentie. Ze hebben al een tijdje niets meer van zich laten horen, en de showbizzwereld zou niets zijn als er geen roddels waren ^^

    Als Georg stopt, ben ik geen fan meer. Dan stikken ze er maar in. Zonder Georg, geen TH.
    Maar het is toch een roddel.

    Als Georg stopt, ben ik geen fan meer. Dan stikken ze er maar in. Zonder Georg, geen TH.
    Maar het is toch een roddel.

    Agree ^^
    & @Scherbenmeer, mag ik mee? [á]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Georg gaat solo als de nieuwe countryzanger. Hij noemt zichzelf: "George Billy Bobboom."
    Oja, Gustav gaat ook nog voor zichzelf een band beginnen. Alleen de leden willen maar niet komen.
    Tom heeft plannen om als hiphoprapzanger zijn eigen hits te gaan maken, en Bill wil zielig en alleen als een echte emo in een hoekje gaan zitten en wachten totdat zijn succes terugkomt.


    rules don't stop me

    Georg gaat solo als de nieuwe countryzanger. Hij noemt zichzelf: "George Billy Bobboom."
    Oja, Gustav gaat ook nog voor zichzelf een band beginnen. Alleen de leden willen maar niet komen.
    Tom heeft plannen om als hiphoprapzanger zijn eigen hits te gaan maken, en Bill wil zielig en alleen als een echte emo in een hoekje gaan zitten en wachten totdat zijn succes terugkomt.

    *ligt helemaal strijk*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Georg gaat solo als de nieuwe countryzanger. Hij noemt zichzelf: "George Billy Bobboom."
    Oja, Gustav gaat ook nog voor zichzelf een band beginnen. Alleen de leden willen maar niet komen.
    Tom heeft plannen om als hiphoprapzanger zijn eigen hits te gaan maken, en Bill wil zielig en alleen als een echte emo in een hoekje gaan zitten en wachten totdat zijn succes terugkomt.
    Ja, dat is helemaal waar Julie!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.