• Is er iemand die al wat weet?
    -volgensmij is hier nog geen topic over-
    op alle sites stond dat georg zou stoppen.
    En dat er vandaag een perconferentie zou zijn.
    De TH site, word verbouwd.
    eigenlijk maakt me dit best wel bang. Want zonder Georg is TH niet meer leuk.
    + dan al die 'Geruchten?' dat Bill, Tom & gustav hem er júist uit willen gooien.
    ik snap het niet meer.

    &
    ik vind bill's nieuwe look niet leuk. amerika heeft hun allemaal verpest. Het duurd niet lang meer, of alle NL's. DE's, & BE's fans zijn weg.
    dat wou ik er ff bijzeggen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Georg heeft al lang een plaat opgenomen Ö !
    want hij wist dat dit eraan zou komen,al die ruzies met tom altijd...
    hij heeft zelfs niet meer meegespeeld op de nieuwe cd van TH (:

    Hmmm...ik weet zeker dat 50 % dit zal geloven...
    ik heb het net verzonnen hoor (;
    net zoals de geruchten van dat Georg zou weggaan,volgens mij zijn ze gewoon verzonnen door amerika en de pers enzoo.

    xx


    everybody needs a song.

    Beste mensen, eigenlijk zit het gewoon zo:
    Bill heeft een té groot ego, gaat aan zijn eigen roem kapot en is nu één van dé depressievste mensen die hier rondlopen.
    Tom is een grote wigger geworden, wat hij eigenlijk altijd al was en zijn ego stijgt naar zijn kop, hij haat Georg nu écht en niet voor zomaar op de TV en heeft tegen Bill gezegd dat híj anders uit de groep zou stappen. Daardoor is Bill dus depri geworden en kicken ze Georg er maar uit.
    Gustav is gewoon een seut die nergens iets tegen doet, dus laat het ook maar gebeuren. Daardoor zegt iedereen dat hij ook akkoord is met de beslissing terwijl het allemaal niet waar is. Hij wil liever Tom eruit dat Georg, zijn beste maatje.
    Georg gaat uit de groep en gaat solo als, zoal eerder gezegd, countryzanger. Hij zal dus George Billy Bobboom. Hij is helemaal niet kapot van de breuk tussen hem en de andere guys, maar juist opgelucht dat hij eindelijk van Tom verlost is.

    denk ik.

    't Is een optie ..
    maar eigenlijk denk ik van niet. <.<
    x


    ok

    Roddel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dan is Tokio Hotel helemaal niets meer.
    Bill en Tom zijn net een stelletje kleuters.
    't Zal wel een roddel zijn.


    -

    Beste mensen, eigenlijk zit het gewoon zo:
    Bill heeft een té groot ego, gaat aan zijn eigen roem kapot en is nu één van dé depressievste mensen die hier rondlopen.
    Tom is een grote wigger geworden, wat hij eigenlijk altijd al was en zijn ego stijgt naar zijn kop, hij haat Georg nu écht en niet voor zomaar op de TV en heeft tegen Bill gezegd dat híj anders uit de groep zou stappen. Daardoor is Bill dus depri geworden en kicken ze Georg er maar uit.
    Gustav is gewoon een seut die nergens iets tegen doet, dus laat het ook maar gebeuren. Daardoor zegt iedereen dat hij ook akkoord is met de beslissing terwijl het allemaal niet waar is. Hij wil liever Tom eruit dat Georg, zijn beste maatje.
    Georg gaat uit de groep en gaat solo als, zoal eerder gezegd, countryzanger. Hij zal dus George Billy Bobboom. Hij is helemaal niet kapot van de breuk tussen hem en de andere guys, maar juist opgelucht dat hij eindelijk van Tom verlost is.

    denk ik.



    Dat met Tom en Georg slaat nergens op. Sorry :x
    Denk je nu echt dat Tom en Georg elkaar écht haten? ><
    Tom moet Georg altijd hebben, that's it.


    -

    Georg was altijd al de slimste, en nu neemt hij dus het verstandige besluit ermee te stoppen. Gelijk heeft hij, dit is niet meer Tokio Hotel, dit is pure economische SHIT.
    Idd en heb jij knt?

    Tzal wel weer een roddel zijn.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    (...)
    omfg! *ligt strijk* ocharme Georg toch !

    Zelfde reactie als altijd,dus
    Net als ik ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk een roddel!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    wie weet er al wat meer?? want ik wil het weten !!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    wie weet er al wat meer?? want ik wil het weten !!


    het is een roddel, anders hadden we het al geweten, want die zogezegde persconferentie zou woensdag geweest zijn, niet dus..

    Woot Woot, ik heb nou zo veel gemist? Oo'


    We'll never be as young as we are tonight

    Als Georg uit de band zou stappen, hebben Bill, Tom en Gustav GEEN contract meer! Want ze hebben getekend als band, dus voor 4 man!

    Dus daarmee hebben ze niet alleen Georg, maar ook hunzelf...

    Dus zeg maar dág tegen je te grote ego, Bill en Tom!


    Think before you act.

    Als Georg uit de band zou stappen, hebben Bill, Tom en Gustav GEEN contract meer! Want ze hebben getekend als band, dus voor 4 man!

    Dus daarmee hebben ze niet alleen Georg, maar ook hunzelf...

    Dus zeg maar dág tegen je te grote ego, Bill en Tom!


    Waarom zegt iedereen nou altijd dat Bill en Tom een té groot ego hebben? Jullie kennen ze niet eens -_-


    Scream for mercy!

    (...)

    Waarom zegt iedereen nou altijd dat Bill en Tom een té groot ego hebben? Jullie kennen ze niet eens -_-

    Agree.. want weetje, misschien, hebbe die gaste achter de cameras totaal géén ego 'nso^^
    daar al aan gedacht 'fso ?
    && van die site, er ook al eens aan gedacht dat het wel eens tijd werd om de site te pimpe ?? der komt een nieuw album aan, dus is het ook logisch dat er een nieuwe achtergrond en nog van die stuff veranderd worden op de site.
    mijn mening


    Sarah; Boefke is nen heten beer!