• Is er iemand die al wat weet?
    -volgensmij is hier nog geen topic over-
    op alle sites stond dat georg zou stoppen.
    En dat er vandaag een perconferentie zou zijn.
    De TH site, word verbouwd.
    eigenlijk maakt me dit best wel bang. Want zonder Georg is TH niet meer leuk.
    + dan al die 'Geruchten?' dat Bill, Tom & gustav hem er júist uit willen gooien.
    ik snap het niet meer.

    &
    ik vind bill's nieuwe look niet leuk. amerika heeft hun allemaal verpest. Het duurd niet lang meer, of alle NL's. DE's, & BE's fans zijn weg.
    dat wou ik er ff bijzeggen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    @ OverMyHead

    Ja hoor. En dan pik ik meteen Bill's autosleutels, want ik wil ff in zijn BMW rijden xD


    Think before you act.

    Omg,
    zeg me dat het een roddel is O_o
    Ik word echt emotioneel door georg :|

    Allemaal bull shit hé ¬¬
    En ja Amerika is ze echt een beetje te ver in de bol geslagen. Al hoop dat dit jaar een beter jaar gaat worden. Vorig jaar was meer in hel voor de fans


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Bill zit gewoon in een depresive tijd. de rest waarschijnlijk ook gewoon. ik denk dat ze de site aan het verbouwen zijn voor de nieuwe site door het nieuwe album enzo. dat ze er ook allemaal nieuw nieuws enzo op zetten. want na elk album vernieuwen ze de site. en ik denk gewoon dat ze er de tourdata enzo op gaan zetten. want waarscheinlijk zijn net de nieuwe fotoshoots klaar :') NO PANIC!
    x <3


    Live your life.

    (...)
    Oepz. -verstopt Georg's lyk in kelder-


    Wees blij, dat van Bill weten ze nog niet ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    roddel.


    I need you like a heart needs a beat

    Nee man, Georg stopt echt. Ik zweer het, zowaar ik gisteren paarse koeien met groene bollen zag. En dat is geen leugen!
    Natuurlijk stopt ie niet --' Het zou wel goed zijn, toch iemand die inziet dat ze hun leven aan het kapotmaken zijn n_n'

    Weet vrijwel zeker da het een roddel is heur^^
    But...
    Tis alleen nog maar de music waar het om draait vind ik persoonlijk. Zolang hun mooie nummers blijven maken, blijf ik nog fan. Ik vind Bill toch stiekummm een beetje leuk eruit zien hoor :$ Miss een beetje heel erg. Maar meer niet. Keb al super lang niks nieuws ofsow van ze gehoord. Das miss wel jammer, maar ik blijf lkkr fan.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Srry hoor, maar zo rap ben ik niet Fan-Af,
    dan zal de Muziek serius slecht moeten worden vooralleer ik geen fan meer ben

    Trouwens, Bill doet toch wat hij zelf wilt?
    en als hij het niet doet, omdat hij bang heeft fans te verliezen :S, dan vind ik dit HEEL HEEL laag, als de fans DAAROM afhaken.

    i agree 8)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tokio Hotel - Georg = DISASTER!!

    Als Georg stopt dan is heel TH naar de maan!! (of ik word gewoon de nieuwe bassistin xD Moet ik het wel ff leren maarja) En Bills haar is: übersecci!! Maarja ik val gewoon op Dreadlocks!! Want dat staat zo übersecci! Maar niemand van TH mag stoppen!! Want dan *Weet niet wat ze moet zeggen* DAN WORD IK HEEL BOOS!! Als ze stoopen dan ben ik ff een paar dagen ziek! dan zit ik gewoon ff in een hoekje te huilen!! en degene die eruitstapt moet een goede reden hebben anders mol ik zijn gezicht op de poster waar hij op staat!! en ik heb er van allemaal wel een stuk of 4 en in totaal 25 :D en dan moeten ze weg want dan is TH weg en dan en dan en dan... TH MAG NIET STOPPEN!!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    denk maar hij gaat stoppe
    ik zou gwn afwachten.

    I mean..
    uhh th-georg?
    niet dope meer xd


    don't Worry...Be gay.

    RODDEL! Als 'ie eruit zou gaan, wat gaan ze dan doen?? Audities ofsoow organiseren voor een nieuwe bassist?? I don't think so. Hij blijft :D


    Live for something or die for nothing

    Tokio Hotel zonder Georg zou niet meer Tokio Hotel zijn. --'
    Maar ik denk en hoop dat het gewoon wéér een roddel is. En ik las ergens dat ze het pas morgen zouden bekend maken.
    Georg blijft wel.:Y)

    Georg was altijd al de slimste, en nu neemt hij dus het verstandige besluit ermee te stoppen. Gelijk heeft hij, dit is niet meer Tokio Hotel, dit is pure economische SHIT.

    Agree...
    Het is alsof Tokio Hotel geen vrienden meer zijn... als je zo een beetje ziet is het Bill en Tom tegen Georg en Gustav.
    En Georg en Gustav al tegen elkaar.
    Ik steun Georg in zijn beslissingen. Ik neem zijn plek wel in XD Ik kan alle liedjes van TH op bass (A)


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    *Helpt mee*
    SNEL ROSE HET LICHAAM MOET WEG ;3

    AAAHH! IK TROK ZYN KOP VAN Z'N LICHAAM! :X
    Help me niiiiniiiiii!ZOEK DE LYM!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3