• Is er iemand die al wat weet?
    -volgensmij is hier nog geen topic over-
    op alle sites stond dat georg zou stoppen.
    En dat er vandaag een perconferentie zou zijn.
    De TH site, word verbouwd.
    eigenlijk maakt me dit best wel bang. Want zonder Georg is TH niet meer leuk.
    + dan al die 'Geruchten?' dat Bill, Tom & gustav hem er júist uit willen gooien.
    ik snap het niet meer.

    &
    ik vind bill's nieuwe look niet leuk. amerika heeft hun allemaal verpest. Het duurd niet lang meer, of alle NL's. DE's, & BE's fans zijn weg.
    dat wou ik er ff bijzeggen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    Wees blij, dat van Bill weten ze nog niet ;D

    Tja, Bill ligt ook al in myn kelder, samen met Paris Hilton, Britney Spears, &nd een paar knappe jongens.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Georg gaat solo als de nieuwe countryzanger. Hij noemt zichzelf: "George Billy Bobboom."
    Oja, Gustav gaat ook nog voor zichzelf een band beginnen. Alleen de leden willen maar niet komen.
    Tom heeft plannen om als hiphoprapzanger zijn eigen hits te gaan maken, en Bill wil zielig en alleen als een echte emo in een hoekje gaan zitten en wachten totdat zijn succes terugkomt.

    x'D Maar dat kan niet, want Bill ligt in myn kelder, te wachten tot zyn nieuwe band compleet is: Bill, Britney Spears &nd Paris Hilton. Ze missen alleen Georg nog, XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    x'D Maar dat kan niet, want Bill ligt in myn kelder, te wachten tot zyn nieuwe band compleet is: Bill, Britney Spears &nd Paris Hilton. Ze missen alleen Georg nog, XD


    Coooowl, ik ben hun eerste fan! ;D


    Scream for mercy!

    (...)

    Coooowl, ik ben hun eerste fan! ;D
    ^
    x') Ik ben dan lekker hun nieuwe manager [a]
    Hmm.. hoe zullen we die band noemen eigenlyk? XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)^
    x') Ik ben dan lekker hun nieuwe manager [a]
    Hmm.. hoe zullen we die band noemen eigenlyk? XD


    Hmm... Goeie vraag. ^^

    Huppels zonder zangtalent? Afgekort: HZZ?? xDxD


    Scream for mercy!

    Ik hoop dat het een roddel is,

    Ik mag hopen dat het een roddel is want anders zijn ze nog lager dan laag!

    Het is gewoon zonde wat er met hun is gebeurd! Toen ik hun leerde kennen waren het nog van die kleine mannetjes die alles dede voor hun fans en ook echt werkte om hun succes te krijgen en hun muziek goed te laten klinken. Nu..? Het enige wat ze nu doen is op een podium komen en that's it! Bill playback en meerendeels van de fans gaan er alleen heen om hun te zien en niet om hun muziek. en dat geeft die klootzakken een ego en sterallures! Mijn vriendin en ik hebben al gezegd dat ze er pas achter komen hoe bont ze het hebben gemaakt als er 1 van hun of dood neervalt of zelfmoord gaat plegen of ermee stopt. Dan gaan hun pas inzien wat ze hebben gedaan en hoe ze zijn veranderd. En ik zeg niet dat verandering slecht is. Iedereen veranderd maar het moet niet zo erg zijn dat je sterallures krijg en dat is bij hun wel gebeurd.

    Als je kijkt naar de clip Monsoon, begrijp je me misschien. Hij was laatst op tv en ik ging voor de grap kijken. Toen vond ik ze nog goed, toen vond ik ze nog sexy en toen vond ik ze nog Tokio Hotel op hun best. Maar dat is allemaal verdwenen.


    One of the Duo Of Evilness

    Ja, Georg gaat solo verder.


    hij kon toch niet zingen???:O

    Ik denk dat het een roddel is,, ik hoop het iedergeval
    ze kunnen hem er niet uitgooien want dan zijn ze veel fans kwijt ja,,

    en de nieuwe look van Bill vind ik ook niet leuk het was eerst veel leuker en beter

    Inderdaad, Bill is echt veranderd Ö. volgens mij is hij gewoon TÉ depresief. ik had pas ergens gelezen dat hij nog maar 45 kilo weegt x'[
    Bill steekt waarscheinlijk zijn vinger niet in zijn keel ofzo, maar het ligt denk ik aan zijn darmen ofzo. dat zei die ook een keer in een interview. en doordat ie zo depresief is komt gewoon door die kut duitse rapper > Kan nu niet op de naam komen <. maar ik ga weer.
    hoop BTW dat de nieuwe site er snel is. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon het nieuwe disign aan het maken ofzo ^^.
    x <3


    Live your life.

    Ik weet hoezo ze hem weg willen hebben!!!
    Met georg er bij, lijkt de rest nog dommer dan ze al zijn,, en is niet goed voor Bill zijn Ego.. en dan valt hij zo hart van zijn roze wolke af, dat hij sterft aan Anorexia en EgoHeid :X
    en dan is de rest ook niks meer..
    Dus doen ze Georg inruilen voor een dommer persoon, zodat de rest weer wat slimmer lijkt.. en Bill niet van zijn Wolkje afvalt.. en NOG niet uit de kast hoeft te komen


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Beste mensen, eigenlijk zit het gewoon zo:
    Bill heeft een té groot ego, gaat aan zijn eigen roem kapot en is nu één van dé depressievste mensen die hier rondlopen.
    Tom is een grote wigger geworden, wat hij eigenlijk altijd al was en zijn ego stijgt naar zijn kop, hij haat Georg nu écht en niet voor zomaar op de TV en heeft tegen Bill gezegd dat híj anders uit de groep zou stappen. Daardoor is Bill dus depri geworden en kicken ze Georg er maar uit.
    Gustav is gewoon een seut die nergens iets tegen doet, dus laat het ook maar gebeuren. Daardoor zegt iedereen dat hij ook akkoord is met de beslissing terwijl het allemaal niet waar is. Hij wil liever Tom eruit dat Georg, zijn beste maatje.
    Georg gaat uit de groep en gaat solo als, zoal eerder gezegd, countryzanger. Hij zal dus George Billy Bobboom. Hij is helemaal niet kapot van de breuk tussen hem en de andere guys, maar juist opgelucht dat hij eindelijk van Tom verlost is.

    denk ik.

    En al die quatch over dat Bill veranderd is. TUUUUT! FOUT! Heel freaking TH is veranderd, niet alleen Bill >,<

    (...)

    Hmm... Goeie vraag. ^^

    Huppels zonder zangtalent? Afgekort: HZZ?? xDxD

    JAAA!
    of nee wacht, dat maakt my dan dé slechtste manager. Ik wil een goede naam. van dacht je van: DE EGOOTJES? (:
    Bill heeft ego, Britney heeft ego, Paris heeft ego. En ik ben de ego van Georg (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Beste mensen, eigenlijk zit het gewoon zo:
    Bill heeft een té groot ego, gaat aan zijn eigen roem kapot en is nu één van dé depressievste mensen die hier rondlopen.
    Tom is een grote wigger geworden, wat hij eigenlijk altijd al was en zijn ego stijgt naar zijn kop, hij haat Georg nu écht en niet voor zomaar op de TV en heeft tegen Bill gezegd dat híj anders uit de groep zou stappen. Daardoor is Bill dus depri geworden en kicken ze Georg er maar uit.
    Gustav is gewoon een seut die nergens iets tegen doet, dus laat het ook maar gebeuren. Daardoor zegt iedereen dat hij ook akkoord is met de beslissing terwijl het allemaal niet waar is. Hij wil liever Tom eruit dat Georg, zijn beste maatje.
    Georg gaat uit de groep en gaat solo als, zoal eerder gezegd, countryzanger. Hij zal dus George Billy Bobboom. Hij is helemaal niet kapot van de breuk tussen hem en de andere guys, maar juist opgelucht dat hij eindelijk van Tom verlost is.

    denk ik.

    x'D Wat is de waarheid toch leuk (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3