• In Ikea Amsterdam/Haarlemhttp://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=15012361 het is bij de zender; At5

    Geen ruzie maken. Als je niet normaal je mening ergens over kan geven dan reageer je maar niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Geen ruzie maken. Als je niet normaal je mening ergens over kan geven dan reageer je maar niet.
    Ik heb me mening gegeven. en dat is
    1. Er is geen bom
    2. Er zijn overbodige agenten.


    I am done here

    (cool)


    Niet geschoten is altijd mis..

    En nu ophouden fzo -.-'
    on-topic.
    x


    ok

    Geen ruzie maken. Als je niet normaal je mening ergens over kan geven dan reageer je maar niet.


    Oke

    boem.
    Denk dat het weer een grappenmaker is. Of weer een boze ex die pissig is dat zn vriendin met haar nieuwe lover even een kast gaat halen 8D


    BAM!

    boem.
    Denk dat het weer een grappenmaker is. Of weer een boze ex die pissig is dat zn vriendin met haar nieuwe lover even een kast gaat halen 8D

    x'D 'Hoe vaak moet ik nou zeggen dat je GEEN KAST MAG HALEN MET DIE NIEUWE LOVER VAN JE! Nou ben ik het zat, en ga doen alsof ik de Ikea ga opblazen'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik woon daar héééééél dichtbij(huil) i dont wanna dieeee yet!!!im too young !!

    boem.
    Denk dat het weer een grappenmaker is. Of weer een boze ex die pissig is dat zn vriendin met haar nieuwe lover even een kast gaat halen 8D



    Jongen, we weten niet wie het is, maar ik maak me wel zorgen oke? ookal weet ik niet of het een grappenmaker is of niet

    Niets aan, allemaal fake. Bij mijn vader waar hij werkte zouden er een paar weken geleden ook een bom gaan ontploffen, en een paar weken daarvoor ook. Mijn vader is er nog steed.

    Niets aan, allemaal fake. Bij mijn vader waar hij werkte zouden er een paar weken geleden ook een bom gaan ontploffen, en een paar weken daarvoor ook. Mijn vader is er nog steed.



    -.-

    The Killers is afgelast [/was in HMH] ><
    Echt kut voor die fans enzeu. |:


    -

    stel je voor: er is wel een bom en alles en die gaat af. dan zou ik graag een foto willen zien van jullie ( de mensen die het niet geloven en er stom over gaan doen ) hoe jullie dan kijken (:


    -

    ik snap niet waarom sommige mensen dit fake gaan noemen. jullie kunnen de toekomst toch niet voorspellen? ¬¬
    trouwens, zeik niet zo. als het helemaaaal niet erg was, dan hadden ze het niet zo actueel in het nieuws gebracht. |:
    dus niet zeiken. O.O


    -

    Dat die bom maar op/bij iemand anders ontploft dit moment >.<

    but, wel erg voor je alshet gebeurt!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    stel je voor: er is wel een bom en alles en die gaat af. dan zou ik graag een foto willen zien van jullie ( de mensen die het niet geloven en er stom over gaan doen ) hoe jullie dan kijken (:


    van mij? deenk je ofzo als der een bom ontploft ik nog leef?