• Hallo leute.

    Ik denk dat veel mensen hier weten dat 4 april de kaartverkoop begint voor de TMF awards. Het event zelf vindt plaats op de Wilhelminakade in Rotterdam, 4 juli.

    Wie gaat er allemaal?

    xoxo.


    ok

    Ik ga!
    En ik weet niet hoe duur het is. Maar aangezien het een vrij populair evenement is, moet je ongeveer van 40 t/m 60 euro uitgaan, denk ik.
    x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ga niet, ergens zou ik wel willen gaan. maar ben zoals vaker geldloos. x_x Geen idee dus hoeveel het gaat kosten. maar voor diegenen die gaan; heel veel plezier n_n

    Ik ga niet. Te ver. ^^ woont in belgielandje.


    A. ikmisje.

    Ik ga alleen als ik weet wie er komen^^
    Want straks komen er vn die mensjes die ik haat en helemaal niet leuk vind! -.-


    -

    ik ga niet ^^
    like doh, ik woon in België.
    In oktober, hier in België ga ik natuurlijk wel ^^
    wie komt er eigenlijk allemaal op 4 juli . ^^


    Some people make the world special just by being in it

    Welke artiesten komen er?^^


    Get outta my head!

    Op de Erasmusbrug lijkt me sterk, daar rijdt de tram over,lopen mensen over,fietsers en auto's.. lijkt me sterk dat ze hem gaan afsluiten daarvoor:S


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    IK ga niet want ik ben of ga die dag naar marokko

    Welke artiesten komen er?^^

    Blub komt xD


    Your Butt is Mine!

    Ik wil eerst weten welke artiesten dr komen voordat ik besluit of ik ga of niet.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ga. Zonder kaartjes. Mijn vriendin heeft uitzicht op de Erasmusbrug, dus ik bekijk alles vanaf haar kamer.


    Elegance is refusal.

    Ik ga. Zonder kaartjes. Mijn vriendin heeft uitzicht op de Erasmusbrug, dus ik bekijk alles vanaf haar kamer.

    Das handig ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik weet nog niet of ik ga. Ligt eraan wie er komen.

    Ik woon in België.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Geen idee, ligt eraan. ^^'