• Hallo leute.

    Ik denk dat veel mensen hier weten dat 4 april de kaartverkoop begint voor de TMF awards. Het event zelf vindt plaats op de Wilhelminakade in Rotterdam, 4 juli.

    Wie gaat er allemaal?

    xoxo.


    ok

    Ik woon in Rotterdam, maar meestal geven ze geen concerten op de Erasmusbrug, ze sluiten hem aleen af met de AirRace. Want de trams moeten over de brug kunnen. Dus ik denk eerder dat het een andere plek zal zijn hoor.. En niet elke Rotterdammers heeft een OVchipkaart en kan niet in de metro.


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Geen idee ligt eraan hoe duur de kaarten zijn en welke artiesten komen. als Jan shit enzo komen hoeft het al van mij niet meer... ik vind nederlandstalig afgrijselijk,


    We can only learn to love by loving.

    Ik woon in Rotterdam, maar meestal geven ze geen concerten op de Erasmusbrug, ze sluiten hem aleen af met de AirRace. Want de trams moeten over de brug kunnen. Dus ik denk eerder dat het een andere plek zal zijn hoor.. En niet elke Rotterdammers heeft een OVchipkaart en kan niet in de metro.

    ze zegt toch ook niet dat het EROP is?
    gewoon daarnaast/onder ofzo denk ik. Bij dat stenen stuk. :3

    (...)
    ze zegt toch ook niet dat het EROP is?
    gewoon daarnaast/onder ofzo denk ik. Bij dat stenen stuk. :3



    Je hoeft me niet aan te vallen hoor:8

    Meestal zijn daar niet van die grote feesten hoor, weetje hoe klein het is:8 En mijn oom hoort dingen van Ahoy, dat het gewoon in Ahoy komt


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik ga ..................... niet
    Ik woon in België en bij ons is het al passé


    But love's a malady without cure

    Ik ga niet,k woon in Belgie.
    Bij ons in Belgie is dat in oktober.


    I need you like a heart needs a beat

    ik ga en ik ga zonder money, want ik ga daar gewoon binnekomen ik heb dit plan al 5 maanden in mn hoofd. Gewoon beuken!!! Oyeaah.

    Misschien, ligt eraan wie er komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga en ik ga zonder money, want ik ga daar gewoon binnekomen ik heb dit plan al 5 maanden in mn hoofd. Gewoon beuken!!! Oyeaah.

    Hallo!
    Jij zat naast mij toen jij dat typte [/informatiekunde]
    (lol)


    ok

    Weetje wat ik vind?
    Dat ze het dit jaar wel erg groot moeten houden, die TMF Awards. Like; vorig jaar ging het niet eens door? o.o
    xoxo.


    ok

    Ik niet.
    Rotterdam is veelste ver weg.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    xGORGEOUS schreef:
    Ik ga!
    En ik weet niet hoe duur het is. Maar aangezien het een vrij populair evenement is, moet je ongeveer van 40 t/m 60 euro uitgaan, denk ik.
    x.


    27.50 :P