• Ja, Een goeie vriend van mij, die had dus zijn vriendin geslagen. Maar ik weet dat hij zoiets nooit zou doen. Want hij wil echt geen meisjes slaan. Maar toch is het gebeurd.
    Hij zei van 'Ik heb altijd gedacht dat ik het nooit zou doen, Toch is het gebeurt ik heb er veel spijt van'.

    Wat vinden jullie hiervan?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Niet kunnen. Als hij het eens doet kan hij het nog een keer doen. Ik hoop voor haar het beste.


    BAM!

    Ik vraag me eerder af wat er gebeurt is waardoor hij haar sloeg... Zal vast wel een goeie reden achter zitten


    One who knows nothing can understand nothing.

    Niet kunnen. Als hij het eens doet kan hij het nog een keer doen. Ik hoop voor haar het beste.
    De relatie is nu uit. gelukkig toch =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Door het feit dat het zijn vriendin is, is het slecht. Maar dat hij er spijt van heeft zegt ook wat.
    En ik kan niet tegen jongens die geen meisjes slaan. Want ik bedoel, wij zijn toch niet slapper? Als een gozur ruzie met mij zoekt, dan moet hij ook het lef hebben me te slaan.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mocht een jongen dat ooit bij mij doen, weet hij zelf de deur te vinden. Anders wijs ik hem die hardhandig aan.


    En ik kan niet tegen jongens die geen meisjes slaan. Want ik bedoel, wij zijn toch niet slapper? Als een gozur ruzie met mij zoekt, dan moet hij ook het lef hebben me te slaan.

    Ik sla nooit meisjes (huil)
    ze slaan mij altijd.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)De relatie is nu uit. gelukkig toch =)

    Ja maar wat gebeurt er met zijn volgende vriendin?


    BAM!

    (...)
    Ik sla nooit meisjes (huil)
    ze slaan mij altijd.

    Moet je terug slaan.
    nea jk. ze slaan jou gewoon voor de lol.
    weet ik zeker.
    maar als je echt ruzie heb. waarom dan geen meisje slaan? Jeezz, als je een jonge bent, heb dan ook het lef om een meisje te slaan.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mocht een jongen dat ooit bij mij doen, weet hij zelf de deur te vinden. Anders wijs ik hem die hardhandig aan.
    Zij was bij hem thuis (hij had de deur opslot gedaan)Pas een uur later kwamen zijn ouders thuis....


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik zal een meisje minder snel dan een jongen slaan, maar als een meisje ruzie zoekt dan kan ze hard rennen. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik zal een meisje minder snel dan een jongen, maar als een meisje ruzie zoekt dan kan ze hard rennen. xD

    Ik mag jou x'D
    Als ze er om vragen, mag je ze slaan hoor x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)Zij was bij hem thuis (hij had de deur opslot gedaan)Pas een uur later kwamen zijn ouders thuis....

    Jahhoor. Dan hoort die gozur in een inrichting, want dan is het met voorbedachte rade. Anders doe je de deur niet op slot O_o
    Bij deze dude is iets mis in zijn hersnes


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik mag jou x'D
    Als ze er om vragen, mag je ze slaan hoor x'D
    Nee, je mag geen meisjes slaan
    Luister niet naar haar (N)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Nee, je mag geen meisjes slaan
    Luister niet naar haar (N)

    Ik vind dat je meisjes mag slaan uit zelfverdeding.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)Nee, je mag geen meisjes slaan
    Luister niet naar haar (N)

    Wel, ik bedoel, als zij slaat, mag je terug slaan. LOGISCH TOCH?!
    Weetje hoe saai ruzies met jongens ook zijn. gaan ze je verrot schelden. zeg je 'sla me dan' 'nee ik sla geen meisjes'. WTF IS DE BEDOELING DAN?!
    dan is ruzie ook nutteloos.


    The economy is suffering, let it DIE!