• Ja, Een goeie vriend van mij, die had dus zijn vriendin geslagen. Maar ik weet dat hij zoiets nooit zou doen. Want hij wil echt geen meisjes slaan. Maar toch is het gebeurd.
    Hij zei van 'Ik heb altijd gedacht dat ik het nooit zou doen, Toch is het gebeurt ik heb er veel spijt van'.

    Wat vinden jullie hiervan?


    Niet geschoten is altijd mis..

    If my guy will ever hit me, he's dead :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)Dat zeg jij nu, maar stel je voor dat je er al 1 jaar een relatie mee hebt je ziet hem graag. En het is 1 keer uit de hand gelopen?


    Dat was niet mijn antwoord! Dat zeiden meiden uit de klas.

    Ik weet niet wat ik precies zou doen. Ligt eraan wat de aanleiding was.


    Think before you act.

    If my guy will ever hit me, he's dead :Y)


    Oehh, I will help :X If you help me when it's happens to me.

    ik heb geen respect voor mensen die hun vriendin slaan.
    ik vind dat gewoon niet kunnen.
    je voelt je nooit meer veilig bij degene dat kan ik je wel zeggen.


    /

    Sommige dingen kunnen je lichaam overnemen, dat blijkt hieruit wel. Maar toch vind ik het echt niet kunnen, eigenlijk. Het is dan wel weer 'goed' dat hij er spijt van heb, hij ziet in dat hij fout is.
    Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen hun?


    -

    (...)
    Ik sla nooit meisjes (huil)
    ze slaan mij altijd.
    aww ;P
    maar het klopt wel mijn [/ex TT_TT] vriendje is in één week tijd 3 keer geslagen door een meisje uit mijn klas xD

    Sommige dingen kunnen je lichaam overnemen, dat blijkt hieruit wel. Maar toch vind ik het echt niet kunnen, eigenlijk. Het is dan wel weer 'goed' dat hij er spijt van heb, hij ziet in dat hij fout is.
    Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen hun?


    Klopt was bij mij ook...was gewoon pure woede die me overnam..kan het me ook niet echt heel goed herinneren weet alleen nog da het rood voor me ogen werd..T_T was echt fucking eng en hoop da het me nooit meer overkomt...want het is en blijft altijd fout..deed me er zelf ook meer pijn mee dan dak haar ooit zou kunne aangezien ik mezelf teleur stelde, het was namelijk de tweede x dak het meemaakte en ik had me bij de eerste x belooft me nooit meer zover te laten krijgen...


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    (...)Zelfs dan zou ik het nog niet doen =/
    Ik weet het niet maar ik kan het gewoon niet ^^
    Misschien haar wel vloeren ofzo of tegenhouden (als ze je aanvalt) om haar dan te kalmeren , maar slaan , nee dat kan ik niet o_O

    Datgene wat jij met meisjes hebt, heb ik met ouders...
    Ik sla ook niet snel, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zou de jongen niet meer vertrouwen,en het is goed dat het meisje het uitmaakte (:

    Want de meeste jongens zijn sowieso sterker dan een meisje,dus ze vallen dan iemand aan dat zwakker is dan hun,en dat is gewoon zielig.
    & hij zegd miss dat hij het nooit wou doen,maar het is gebeurt,en het bleek dat hij zich niet kon inhouden,dus het kan altijd opnieuw gebeuren.

    xx


    everybody needs a song.

    ik heb ook de principe..ik sla geen meisjes...tenzij ze een gevaar worden..:P zeg maar als ze op dat moment levensbedreigend voor me zijn...als ik een vriendin had zou ik er nooit slaan...zelfs niet als ze mij slaat..O.o..(of ze vraagt er heel lief om..(duivel) ) als ze me slaat zou ik er gewoon proberen te kalmeren en onder bedwang houden door der armen beet te pakken..O.o...als ze met de platte hand slaat...naja...dan hoef ik er ook niet onder bedwang te houden:P...maarre...het beste lijkt me gewoon om het niet zover te laten komen als slaan..O.O


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Na, ik ben blij dat hij er spijt van heeft, maar iemand die zoiets doet zou ik niet meer vertrouwen.
    Oké hij maakte een fout, maar als hij dat nu al doet, wat later dan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Na, ik ben blij dat hij er spijt van heeft, maar iemand die zoiets doet zou ik niet meer vertrouwen.
    Oké hij maakte een fout, maar als hij dat nu al doet, wat later dan?


    dat klinkt behoorlijk als de gezegde eens een dief altijd een dief....bedoel..fouten worden gemaakt om ervan te leren en mis is hij er wel toe in staat om van zoiets te leren toch?..:O


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Dan moest die vrienden echt wel heel idioot zijn geweest.


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ken iemand die bijna een jaar samen was met z'n vriendin, en dan betrapte hij (en nog heel wat mensen) haar met z'n beste vriend, ze lagen te neuken in het openbaar! toen flipte hij helemaal, hij heeft haar toen geslaan en z'n skateboard naar dr hoofd gesmeten enzoo... maar andrs zou hij dat nooit doen, misschien was het een ongeluk ofzo.


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Jongens die meisjes slagen is 'n no-go [: