• Ik weet niet waar dit moet.

    -het valt mij op dat over het algemeen kinderen die muziek spelen een Havo/VWO niveau hebben.
    -het valt mij op dat kinderen die muziek spelen over het algemeen je niet op je uiterlijk beroordelen, of op je 'styl'
    -het valt mij op dat de meeste kinderen die metal luisteren Havo/VWO kinderen zijn.
    -Het valt mij op dat de meeste kinderen die muziek spelen van Metal houden.
    -Het valt mij op dat de meeste mensen die metal luisteren, niet alleen maar naar je uiterlijk kijken maar ook naar innerlijk.
    het valt gewoon op.

    edit:

    Havo/vwo zijn zeg maar hoge niveaus, ik weet niet hoe het belgische systeem werkt, maar in nederland is het hoogste wat je kan doen VWO en dat kan je dan weer onder verdelen in Atheneum en Gymnasium, bij gymnasium heb je er latijn en grieks bij bij atheneum niet ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Je hebt wel gelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben een belg dus begrijp ik geen ene reet van die Havo/VWO.
    Maar je hebt gelijk. Want ik ken mensen die metal luister én een instrument spelen. En die mensen beoordelen mij niet.


    Innocence.

    je hebt helemaal gelijk Caitlin, nu jij het zegt moest ik even nadnken en je hebt idd gelijk! Daaraan kan je dus ook zien dat de meeste uit onze klas en die muziek hebben er eigenlijk niet horen xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Yaaay ik speel gitaar&doe havo&hou van metal n_n
    Er zit wel iets in ja x] Maaaaar, er zijn uitzonderingen.


    believers never die.

    ja
    en het valt me ook op dat de meeste mensen met vmbo alleen maar rap/hiphop-achtige dingen luisteren

    Ik speel een beetje gitaar en uiterlijk boeit mij niet zo veel Ik zit op VMBO (eigelijk Mavo)
    En ik haat rap, but love rock and roll. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Je hebt gelijk. De meeste dan. Vrienden van mij kijken verder dan hun neus lang is; ze leren eerst de persoon goed kennen en zij hebben geen Havo of Vwo.
    Sommige dan. (:


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Maar aan de andere kant.. Er zijn zat mensen met een ander advies die dat zijn.
    Dit heeft eigenlijk niets te maken met hoe slim je bent, gewoon hoe sociaal je bent, wat voor karakter je hebt.
    Vind ik dan. (:


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Yep, ik heb een band, een metal band, we hebben allemaal Havo, boeiend welke styl jullie hebben, ieder heeft zijn eige smaak n_n en we geven ook om het innerlijk n_n dat is toch ook belangrijk?? stel je voor dat je een vriendje hebt of vriendinnetje die helemaal niet aardig is maar wel knap ofzow....xD
    :P

    Ik bespeel een muziekinstrument, ik beoordeel mensen niet op hun stijl maar toch zit ik op het MBO. rara (nerd)

    Maar het is wel waar dat mensen op een het HAVO/VWO meer respect voor elkaar hebben en iemand niet snel zullen beoordelen, maar het is ook verschillend per karakter. Of het van de muziekinstrumenten klopt weet ik niet, maar op mijn oudere school zitten in de schoolband wel het meest HAVO/VWO leerlingen.

    Hmja het valt mij ook al op dat de meeste mensen op VMBO rap/hiphop/r&b luisteren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    mensen met havo en vwo hebben meestal een hoger iq.....dat staat zeg maar voor oplossend vermogen.. =p oftewel hoe goed iemand is in problemen oplossen...en de beste eigenschap om problemen op te lossen is om hem objectief te bekijken....oftewel..mensen met een hoog iq bekijken vaak veel dingen objectief ipv gelijk een conclusie of mening te trekken.. =p mensen met een lager iq kunnen ook op havo zitten dus het geld niet voor iedereen natuurlijk...visa versa ook..:O ook kunnen mensen met een laag iq natuurlijk net zo objectief zijn over andermans uiterlijk dan anderen...het iq speelt alleen een grote rol bij zoiets


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    omg ^^

    alleen jij weer hea xD

    srry..

    maar je hebt wel gelijk hoowr..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Maar aan de andere kant.. Er zijn zat mensen met een ander advies die dat zijn.
    Dit heeft eigenlijk niets te maken met hoe slim je bent, gewoon hoe sociaal je bent, wat voor karakter je hebt.
    Vind ik dan. (:

    Mee eens. Me moeder vind het grappig hoe de vrienden van mij en me zus er zo "anders" uit zien, en bijna allemaal vet slim zijn x'D Wel grappig.
    Je hebt wel gelijk


    The economy is suffering, let it DIE!

    idd

    ja
    en het valt me ook op dat de meeste mensen met vmbo alleen maar rap/hiphop-achtige dingen luisteren


    @ Fighter idd too!!(A)