• Ik weet niet waar dit moet.

    -het valt mij op dat over het algemeen kinderen die muziek spelen een Havo/VWO niveau hebben.
    -het valt mij op dat kinderen die muziek spelen over het algemeen je niet op je uiterlijk beroordelen, of op je 'styl'
    -het valt mij op dat de meeste kinderen die metal luisteren Havo/VWO kinderen zijn.
    -Het valt mij op dat de meeste kinderen die muziek spelen van Metal houden.
    -Het valt mij op dat de meeste mensen die metal luisteren, niet alleen maar naar je uiterlijk kijken maar ook naar innerlijk.
    het valt gewoon op.

    edit:

    Havo/vwo zijn zeg maar hoge niveaus, ik weet niet hoe het belgische systeem werkt, maar in nederland is het hoogste wat je kan doen VWO en dat kan je dan weer onder verdelen in Atheneum en Gymnasium, bij gymnasium heb je er latijn en grieks bij bij atheneum niet ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mensen met havo en vwo hebben meestal een hoger iq.....dat staat zeg maar voor oplossend vermogen.. =p oftewel hoe goed iemand is in problemen oplossen...en de beste eigenschap om problemen op te lossen is om hem objectief te bekijken....oftewel..mensen met een hoog iq bekijken vaak veel dingen objectief ipv gelijk een conclusie of mening te trekken.. =p mensen met een lager iq kunnen ook op havo zitten dus het geld niet voor iedereen natuurlijk...visa versa ook..:O ook kunnen mensen met een laag iq natuurlijk net zo objectief zijn over andermans uiterlijk dan anderen...het iq speelt alleen een grote rol bij zoiets

    wwoow:O ik doe VWO maaar dit snap ik niet....xD^^

    ik speel muziek en ben mavo.

    en ik houd van rock.. en als ik vmbo'er word ga ik geen Rap/hiphop achtig luisteren (BLAAH)


    Love is the movement <3

    Muziek is gewoon goed voor je :Y)
    Maar ff serieus, het is idd wel waar dat vooral op het VWO veel meer mensen een instrument bespelen dan op het VMBO, maar natuurlijk zijn er zat uitzonderingen. Dat de meeste mensen die muziek maken ook van metal houden, klopt volgens mij niet. Ik zit in een klas vol muzikale mensen en ken er nog veel meer, maar ze houden allemaal niet van metal.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik wil alleen wel toevoegen dat de mensen op het VWO niet altijd het intelligentst overkomen.
    Man, er zitten een paar mensen bij mij op school (=gymnasium) waarvan je zou zwéren dat ze iemand hebben omgekocht dat ze daar zijn beland xD
    Echt van die met open mond kauwgum kauwende bakvissen :')(dit geldt ook voor sommige jongens :P)


    I clicked my heels and wished for you.

    Je hebt een beeeetje gelijk, maar niet helemaal. :'D
    1. Ik speel gitaar en doe VWO / ASO Wetenschappen, heb ook gymnasium gedaan.
    2. Ik oordeel inderdaad niet op uiterlijk of stijl als het erop aankomt.
    3. Ik luister geen metal.
    4. Ik houd niet van metal.
    5. Nogmaals, ik luister geen metal.

    ik speel gitaar en zit op mavo,
    hoe iemand eruit ziet maakt toch niet uit,gaat om de persoonlijkheid.
    alleen ik hou niet van metal.


    Be nyappy

    -komt van VMBO en luistert metal-
    Ghehe :']
    VMBO 4 Life (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    wwoow:O ik doe VWO maaar dit snap ik niet....xD^^


    kun je nagaan..ik zit nu op MBO...xD kweet wel dat ik een hoog iq heb though.. O.O (niet om nou gelijk te zeggen dat ik slim ben he..=p)


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Als belg weet ik niet wat havo enzo. betekend. x]


    It even took me by surprise

    Ik deed VMBO ja =O
    /teluivoorHAVO


    Your make-up is terrible

    Is me ng niet opgevallen.


    A. ikmisje.

    -Voelt zich nu heel slim met haar VWO [á]-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ben ik een uitzondering ?? xD
    ik speel gitaar ik drum en ik speel piano.. maar ik hou niet van metal... en ik ben een simple VMBO er xD


    A Noble was Born in Chaos

    Cool

    En in België (als je geïnteresseerd bent) heb je:
    ASO = Algemeen Secundair Onderwijs
    BSO = Beroeps Secundair Onderwijs
    TSO = Technisch Secundair Onderwijs
    KSO = Kunst Secundair Onderwijs

    Ze zijn allemaal gelijk zeggen de leerkrachten, maar ASO is meer theorie echt blokken dus. Bij de rest is ook praktijk.


    Live life limitless.

    I don't know, nooit opgevallen eigenlijk, en het valt me nog steeds niet op (:
    x


    ok