• Heeyy, ik had een vraagje: wie van jullie is wel eens flauwgevallen tijdens een concert van TH of moest huilen?
    Zoja, wrm viel je flauw of moest je huilen? x] Ben daar wel ff benieuwd naar.

    xx


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, 4 maart moest ik huilen toen Tom opkwamxD van blijdschap natuurlijk maar oke ik huil niet zo vaakxD Maar ik stond best dichtbij:D

    Xx.Ninaa


    T O K I O H O T E L < 3

    ik was bijna vlauwgevallen!
    maar niet door TH hoor, ik stond tegen zo'n drang hek aan. en iedereen van achter duwen :S (tuurlijk ook omdat ze iets wouden zien) maar goed. het was zo warm, en toen ging het even bijna mis
    Xx

    Ik heb nog nooit gehuild op een concert.Dus ook niet bij Th.Het blijft maar een groep hé.Flauwvallen doe ik zowieso al niet snel.


    The soul needs autumn.

    Nee, ik ben maar één keer naar een concert van Tokio Hotel geweest, en ik zag ze niet eens zo goed. x)


    ok

    ik ben op 4 maart in Ahoy gaan huilen bij 1000 oceans
    gewoon omdat ik het echt zooooooooooooooooooooooo fucking mooi vond
    als ik dat aan mensen (geen th fans dusz xD) vertel verklaren ze me voor gek xD


    She said: I gotta find out for myself

    4 maart ging ik erger huilen dan 14 juni terwijl ik toen dichterbij stond x'D Ik ben niet flauwgevallen maar wel tussen de menigte uitgetild omdat ik niet goed werd

    Bijna flauwgevallen in Nijmegen !!! Geschreeuw, te warm, samengeperst en niet gegeten sinds 10 uur 's morgens (concert was van 8 tot 9). Ik heb 9 uur buiten gestaan!!!

    xx

    ( Met wechter boutique ging ik ze voor eerste keer in het echt zien, en 5 minuten voor ze op moesten begon ik stress te krijgen:S ik dacht van omg ik ga ze echt zien ik viel dus bijna flauw en toen zei een vriendin van me na het concert op msn tegen me had dan de ehbo geroepen en ik op men droogste; Lieverd ik ga niet naar een concert om 5 minuten voor het begin te worden weghaalt hee^^ )

    Bijna flauwgevallen x')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ben wel is bijna flauw gevalle ma was mss dr de warmte..

    Ma gejankt dee ik zeker xD
    Kan ik eraan doen.. Bill was te mooi om waar te zijn! xD && was zo blij da ik moest wenen! x')


    If music be the food of love, play on!

    niet flauw gevallen wel gehuild bij eerste concert omdat liedje zooow moooiii was <33


    My Foughts You Can't Decode

    njah keb wel behoorlijk staan wenen; kon me het hele concert sterk houden maar bij an deiner seite wask vertrokken eh xD wenen tot 2 uur na het concert gewoon van emotie dak Bill echt zag :$

    Gaat moeilijk als je dr nooit geweest bent (baby)


    Get back motherfuckerz'

    ik moest huilen bij An deiner Seite... ik vond het egt zo mooi(huil)


    I am an idiot, I move.

    Ik heb moeten huilen en ben bijna flauwgevallen bij een concert. ^^ Maar dat was niet een concert van Tokio Hotel. =d

    ik heb bij alle concerten gehuild, en 14 juni werd ik eruit gehaalt omdat ik elk moment kon flauwvallen *door Tom xd*


    Protège moi de mes désirs.