• Heeyy, ik had een vraagje: wie van jullie is wel eens flauwgevallen tijdens een concert van TH of moest huilen?
    Zoja, wrm viel je flauw of moest je huilen? x] Ben daar wel ff benieuwd naar.

    xx


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik moest huilen op 14 Juni onder An deiner seite omdat het het laatste nummer was XD


    I do not hook up.


    Ik heb elke keer gehuild :') En niet actief gedaan, maar gewoon naar Georg gestaard! & nog niet flauwgevallen, maar wel zo hard beginnen hyperventileren dat de security me meenam (vlak voor Georg en IK KEEK NIET EENS OMHOOG, verdomme) en naar de EHBO bracht :] Story of my life


    Ik moest huilen omdat ik ze voor het eerst in het echt zag Adôh (:


    -

    Flauwvallen.nhee,da gaat erover.Buiten dat het komt door de warmte,heb ik bijna gehad..maar als het is omdat ge ze ziet,gaat er over.
    huilen.Jha,bij in die nacht,by your side en toen het gedaan was.

    Ik bijna 14 juni want ik stond in het eerst vak 2e rij dude ik werd zowat fijn gedrukt dus moest mijn plek weggeven ^^


    ~

    Ja heb staan huilen.. Omdat ik bijna dood ging van de pijn.. Maar ik zal en moest Bill zien.. eerder wilde ik niet naar huis.. En 4 maart was ik bijna flauwgevallen omdat ik toen zelfs bijna anorexia had.
    ik at in tegen dagen tijd 1 boterham en 6 stukjes van een bord friet.. Meer niet.. Maar Gelukkig Zag Bill dat toen :| en toen had die serieus bijna me hand beet, maar ik werd weggeduwd op dat moment :@ haat aan dat kut wijf, nog steeds.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik ben ook nog niet flauwgevallen, maar 4 maart, zat ik zag maar in van dj, helemaal vooraan [rij 24] en daar zat zegmaar een soort gang waar de bewaking liep , en ik zag voordat het concert al begonnen was, dat die grote mannen al wat bewusteloze meisjes hadden meegenomen, dat is egt lullig , heb je 40,- betaald en heb je ze niet eens gezien, want de meeste mogen niet terug naar hun plek!


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik ben niet flauwgevallen, maar had wel het gevoel ik me niet lang meer staande zou kunnen blijven houden...

    Ik heb wel moeten janken, want ik was zo f*cking blij dat ik dan eindelijk eens mijn grote idolen zag! (dance)
    En zo diht in de buurt, zo mooie liedjes en dan...
    Tja, gewoon alles eigenlijk... (yeah)

    Ik kan niet wachten totdat ze weer naar Nederland komen! (A)



    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    Ik was vóór het concert uberhyper, maar toen ze opkwamen doodkalm xD

    ik had 14 juni bijna dat ik onderuitging in de rij buiten het laatste uur kwamer er zoveel mensen bij in en er werd zo hard gedrukt intotaal heb ongeveer 12 uur gestaan en op het eind moest ik me zusje van het veld af dragen.(A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik had 14 juni bijna dat ik onderuitging in de rij buiten het laatste uur kwamer er zoveel mensen bij in en er werd zo hard gedrukt intotaal heb ongeveer 12 uur gestaan en op het eind moest ik me zusje van het veld af dragen.(A)



    Ik heb 14 uur gestaan en mijn moeder zie dat je geen eten en drinken mocht meenemen dus ik naar haar luisteren,maar blijkt dat het wel mocht¬¬'


    Lalalalalalalala.

    ik ben flauwgevallen bij het voorprogramma en toen ik wakker werd liepen er allemaal tranen over me wangen,, waarom dat was weet ik ook niet maargoed X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    nope, wij zijn vrolijke fans ^^ in dortmund stond iedereen daar zo te huile bij an deiner seite, en wij stonden te huppen, zwaaien en flappere met ons spandoek, in bikini :D

    Ik was 8 oktober bijna flauwgevallen. Door het staan, gillen, zingen, duwen enz.. Voor de rest alleen 14 juni, omdat ik toen de hele dag niet had gegeten en gedronken en de hele tijd gestaan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik ben niet flauwgevallen..
    14juni toen t was afgelopen moest k wel janken, maar dat was niet om th.
    ik had eindelijk een heeeeeele goede vriendin van mij gemeet waar ik echt fxckingv eel van hou enz en later zag k r nietmeer [na t concert] en dat was echt kut. =(