• heey..

    ik wou even jullie mening horen,
    wat vinden jullie nou van de Jonas Brothers ofz.

    Ik vind er namelijk geen ene reed aan,
    maarja sorry voor de fan's ofz.

    Dus willen jullie even jullie mening zeggen?
    want ik heb het idee dat ik als enige hun niks aan vind namelijk

    groetjesss Joyce,

    *ahum*
    Sorry als ik dit moet zeggen
    I HATE THE JONAS BROTHERS, THEY TOOK MY FRIEND AWAY!!

    Ok sorry fans, het spijt me. Ik krijg hier problemen mee.. zeker weten.
    Maar dit moest echt.


    hoezo als ik vragen mag?


    You're a star in heaven.

    *ahum*
    Sorry als ik dit moet zeggen
    I HATE THE JONAS BROTHERS, THEY TOOK MY FRIEND AWAY!!

    Ok sorry fans, het spijt me. Ik krijg hier problemen mee.. zeker weten.
    Maar dit moest echt.


    Dit moest niet, je wou het gewoon zeggen de meesten doen zoiets om rellen te schoppen.

    (...)

    Your welcome.
    Like: C'mon, laten we JB gaan haten omdat hun ook zoveel fans hebben als TH! Laten we ff zeggen dat ze TH nadoen, dan zullen ze wel anders piepen en hun fans verliezen.
    Gsus --'


    ik snap die mensen niet en de haters al zeker niet, omdat je iemand zijn muziek niet goed vind, haat je die mensen? ik denk dat ik dan veel bands en zangers/zangeressen mag beginnen haten --'

    ben blij dat er toch nog een paar mensen zijn die respect hebben voor bands waar ze niet fan van zijn


    You're a star in heaven.

    (...)

    hoezo als ik vragen mag?

    Sinds ze fan van JB is, is ze mij beginne te negeren. Is ze een grote hater van TH geworden en dat laat ze me graag weten. Ik heb heel veel voor haar over gehad, zoals haar JB series te lezen en haar laten dromen over de jongens. Maar echt veel kreeg ik er niet voor terug.
    Sinds ze fan van JB is voelt ze zicht te goed voor me


    death to the one at the end of the serenade.

    ik vind Nick Jonas wel lekker x'3
    maaar ik luister niet egt naar de muziek... ik heb wel respect voor ze...,

    xoxo<3 Joycee


    I need you , like a heart beat,

    (...)
    Sinds ze fan van JB is, is ze mij beginne te negeren. Is ze een grote hater van TH geworden en dat laat ze me graag weten. Ik heb heel veel voor haar over gehad, zoals haar JB series te lezen en haar laten dromen over de jongens. Maar echt veel kreeg ik er niet voor terug.
    Sinds ze fan van JB is voelt ze zicht te goed voor me


    natuurlijk ben je dan gekwetst, maar daarom ligt het toch niet aan JB?
    ik heb een vriendin die fan is van TH, en pas daarna ben ik fan geworden van JB en ik heb haar daarom nooit genegeerd ofzo
    sorry dat ik het zegt, maar het probleem ligt meer bij je vriendin en hoe zij ermee omgaat


    You're a star in heaven.

    @xHOVERING
    Kijk, als ik respect krijg van mensen die niet graag de bands horen die ik wel graag hoor en omgekeerd geef ik gewoon respect terug. Da's het meest logische dat er in deze wereld eigenlijk wel bestaat. Jammer genoeg moet ik zeggen dat toch wel redelijk veel, en ja dit is de waarheid ga me haten of zo, THfans respect wíllen maar niet geven.
    @DeadSocks
    Maar daarom moet je JB niet gaan haten. Dát is de JoBro's hun fout helemaal niet. Als jou vriendin zich opeens te goed voelt omdat ze JB van is is dat dr eigen probleem maar daar hebben de JoBro's geen ene reet mee te maken.

    En ik snap nogsteeds niet waarom iemand die een schijthekel heeft een de JoBro's dit topic opent (':

    @xHOVERING
    Kijk, als ik respect krijg van mensen die niet graag de bands horen die ik wel graag hoor en omgekeerd geef ik gewoon respect terug. Da's het meest logische dat er in deze wereld eigenlijk wel bestaat. Jammer genoeg moet ik zeggen dat toch wel redelijk veel, en ja dit is de waarheid ga me haten of zo, THfans respect wíllen maar niet geven.
    @DeadSocks
    Maar daarom moet je JB niet gaan haten. Dát is de JoBro's hun fout helemaal niet. Als jou vriendin zich opeens te goed voelt omdat ze JB van is is dat dr eigen probleem maar daar hebben de JoBro's geen ene reet mee te maken.


    ik vind dat ook logisch of vond tot dat er bleek dat het in real life niet veel meer voorkomt dat mensen respect hebben voor andere bands
    en ik haat je helemaal niet, ik weet ook wel dat veel TH-fans respect willen hebben, maar niet willen geven
    ik bewonder je omdat jij bij de weinige mensen hoort die wel nog respect hebben en het ook durven zeggen


    You're a star in heaven.

    (...)

    natuurlijk ben je dan gekwetst, maar daarom ligt het toch niet aan JB?
    ik heb een vriendin die fan is van TH, en pas daarna ben ik fan geworden van JB en ik heb haar daarom nooit genegeerd ofzo
    sorry dat ik het zegt, maar het probleem ligt meer bij je vriendin en hoe zij ermee omgaat

    ja, je hebt gelijk. Maar als ik het tegen haar zeg word ze boos. Ze is mij een andere vriendin van mij helemaal vergeten en dat alles alleen maar doordat ze JB fan werd en wij niet.

    nog even, ik heb wel respect voor ze. Maar als ik ze zie, heb ik altijd het gevoel dat zij de oorzaak zijn.


    death to the one at the end of the serenade.

    Uitermate slecht.


    Innocence.

    ik vind ze nie echt goed, een van hun heeft een verschrikkelijke zeik stem xD

    (...)

    ik vind dat ook logisch of vond tot dat er bleek dat het in real life niet veel meer voorkomt dat mensen respect hebben voor andere bands
    en ik haat je helemaal niet, ik weet ook wel dat veel TH-fans respect willen hebben, maar niet willen geven
    ik bewonder je omdat jij bij de weinige mensen hoort die wel nog respect hebben en het ook durven zeggen


    Ghehe, bedankt dat je me daarom bewonderd. -voelt zich weer helemaal fantastisch- Maargoed, ik weet hoe het is om geen respect te krijgen dus, en dat vind ik niet echt spectaculaire leuk dus geef ik liever respect. Omdat ik niet wil dat iemand ook zoals mij weinig respect krijgt van anderen, ben daar heel eerlijk in n_n

    (...)

    Ghehe, bedankt dat je me daarom bewonderd. -voelt zich weer helemaal fantastisch- Maargoed, ik weet hoe het is om geen respect te krijgen dus, en dat vind ik niet echt spectaculaire leuk dus geef ik liever respect. Omdat ik niet wil dat iemand ook zoals mij weinig respect krijgt van anderen, ben daar heel eerlijk in n_n


    zo zouden er meer mensen moeten zijn


    You're a star in heaven.

    (...)

    zo zouden er meer mensen moeten zijn


    I'm unique ;o Nee, mijn ego is weer aan het groeien.