• Criminal Fornication.

    http://www.quizlet.nl/quiz/292171/criminal-fornication--1/

    just read it :]
    maybe you like it or not. maar dan heb je het in elk geval geprobeerd :]

    xx


    deze serie gaat over een dief Matthew Ryan Tyler die samen met zijn goede vriend John. In de misdaad zit. Matt wil net zo'n goede dief als zijn vader worden. Zijn ouders waren vermoord toen hij nog maar 7 jaar oud was. In het weeshuis leert hij John kennen wiens ouders omgekomen zijn tijdens een verkeersongeluk. Althans dat is hem altijd verteld. Samen worden ze een van de beruchtste en gevaarlijkste gangs van de onderwereld. Maar wat als Matt roet in het eten gooit, doordat hij hopeloos verliefd wordt op de bloedmooie officier Celena Sanchez? zal zijn onoplettendheid hun fataal worden? zal hij hetzelfde lot begaan zoals zijn ouders? Zal hij spijt krijgen van al de gemiste kansen?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb geleze, en het is super
    Ik ben benieuwd of Celena hem EGT alleen maar wil pakken xD off dat ze stiekem een oogje op hem heeft ;)
    Dus, k wil snel Deel 2


    Your Butt is Mine!

    Ik heb geleze, en het is super
    Ik ben benieuwd of Celena hem EGT alleen maar wil pakken xD off dat ze stiekem een oogje op hem heeft ;)
    Dus, k wil snel Deel 2


    fjoe gelukkig zijn er wel mensen die hem lezen^^
    jullie horen het! en jullie moeten skitt gehoorzamen :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    fjoe gelukkig zijn er wel mensen die hem lezen^^
    jullie horen het! en jullie moeten skitt gehoorzamen :x

    Allemaal luistere :Y) Ghehe ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Allemaal luistere :Y) Ghehe ^^


    en nou heb ik enorm veel views, en géén makers behalve jou skitt <3 en een paar anderen..

    c'mon if you don't like it, okay. But then you tried it at least! <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Pfft, ik heb hetzelfde .
    dan denk je een superorigineel idee gevonden te hebben voor een serie, en dan maakt niemand hem .
    --'

    Pfft, ik heb hetzelfde .
    dan denk je een superorigineel idee gevonden te hebben voor een serie, en dan maakt niemand hem .
    --'


    ik houd lekker wel van originele verhalen ;]
    Hoe heet jou serie dan? :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    ik houd lekker wel van originele verhalen ;]
    Hoe heet jou serie dan? :]


    Fashionista

    Het gaat over een meisje die heel veel van mode houdt. Eerst wordt ze de populairste op school en daarna wordt ze aangenomen voor fotoshoots en modeshows, en voor ze het weet is ze bekend over heel de wereld.

    Eigelijk ben ik geen fan meer van Tokio Hotel. maar aangezien bijna niemand een serie maakt zonder TH, zet ik Tom Kaulitz er even bij in de serie, en leert hij het meisje kennen en blablabla.. (cat)

    Het gaat over een meisje die heel veel van mode houdt. Eerst wordt ze de populairste op school en daarna wordt ze aangenomen voor fotoshoots en modeshows, en voor ze het weet is ze bekend over heel de wereld.

    Eigelijk ben ik geen fan meer van Tokio Hotel. maar aangezien bijna niemand een serie maakt zonder TH, zet ik Tom Kaulitz er even bij in de serie, en leert hij het meisje kennen en blablabla.. (cat)


    geen TH maar super story <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT