• I Mean,
    nu dat zoveel fans hebben afgehaakt.
    Het sportpaleis is 17.000 man ongeveer.
    Ik denk eerlijk gezegd van niet, toch niet op deze moment ;O


    We'll never be as young as we are tonight

    vroeger wel, maar nu?
    Mss wel ^^


    Your Butt is Mine!

    Tuurlijk geef een paar haters (illegaal)vuurwerk, stokken en andere wapens. Zet ze op de voorste rij en zo een heel vol sportpaleis

    Tuurlijk geef een paar haters (illegaal)vuurwerk, stokken en andere wapens. Zet ze op de voorste rij en zo een heel vol sportpaleis

    Muhaaa x"D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik denk eigelijk ook van niet.
    De reden , net zoals jij !! :Y)

    x

    HAHAHAHA grapje zeker XD?


    Life is hard and then we die

    vroeger wel, maar nu?
    Mss wel ^^


    Protège moi de mes désirs.

    Ja, er zijn mss dan wel fans afgehaakt, maar het sportpaleis krijgen ze echt wel nog vol.

    Als ik kom wel, anders niet.


    The soul needs autumn.

    Ik denk wel dat ze het sportpaleis gaan vol krijgen. Oké, er haken fans af, maar diegene van Q zijn maar een klein onderdeel van al hun fans. Er lopen er in heel België wel nog een pak rond, dus ik denk dat het wel moet lukken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk het wel, als ze er een concert geven ná dat het nieuwe album uit is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    tuurlijk da xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nooit dat ze zoveel fans hebben rondom het sportpaleis.


    Life is hard and then we die

    nuja, vorig jaar natuurlijk wel, toen waren de kaarten meteen uitverkocht, dat weet ik nog vééél te goed > < maar nu, ik weet het niet. & inderdaad, als ik kom natuurlijk wel, want dan komt iedereen voor mij, en niet voor hen. Ik ben zovéél interesanter en beter dan Tokio Hotel ^^ Hihaaaaaaa <3


    Some people make the world special just by being in it

    Natuurlijk wel.. als iedereen komt wel..!!

    want je hebt ook van die kinderen die niet mogen omdat ze te vaak zijn geweest zoals ik xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Pahahaha (': Sorry hiervoor moest ik gewoon eens heel hard even lachen. Let me explain:
    Vroeger, toen Tokio Hotel nog het normale boysbandje was er ze niet naar Amerika etc gingen en hier gewoon in hun veilige Europa bleven kregen ze het Sportpaleis zonder enige moeite vol. Maar nu, sinds ze zo'n hele tijd zijn weggeweest en niets van zich lieten horen etc. krijgen ze volgens mij nét Vorst Nationaal vol.