• I Mean,
    nu dat zoveel fans hebben afgehaakt.
    Het sportpaleis is 17.000 man ongeveer.
    Ik denk eerlijk gezegd van niet, toch niet op deze moment ;O


    We'll never be as young as we are tonight

    wanneer komen die eigelijk weer naar nederland??

    ik heb al zo lang niks meer van ze gehoord:O
    die laten ons gewoon stikke altands dat lijkt zo
    :(

    achja ze komen wel terug toch??:P

    x

    Mag ik nog opnieuw verkondigen?
    Als er alleen mensen die THfan zijn van in België naar het Sportpaleis zouden gaan, dan komen we aan amper 1000 man (': Als er fans van over heel de wereld komen, komt het misschien toch nog wel.

    Mag ik nog opnieuw verkondigen?
    Als er alleen mensen die THfan zijn van in België naar het Sportpaleis zouden gaan, dan komen we aan amper 1000 man (': Als er fans van over heel de wereld komen, komt het misschien toch nog wel.
    wrm denkt gij da ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mag ik nog opnieuw verkondigen?
    Als er alleen mensen die THfan zijn van in België naar het Sportpaleis zouden gaan, dan komen we aan amper 1000 man (': Als er fans van over heel de wereld komen, komt het misschien toch nog wel.

    Gaat het dan zeg maar over de fans van alleen Belgie/Nederland?
    In dat geval trek ik mijn antwoord terug.
    Nee, dat krijgen ze nooit vol.(krul)


    ok

    (...)wrm denkt gij da ?


    Omdat er al zoveel TH fans zijn afgehaakt, ik geef hun geen ongelijk.:Y)

    Ik denk het wel. In Vorst Nationaal was dat al in een paar uur uitverkocht en waren er nog een heleboel fans die geen tickets hadden. Er zijn nu misschien wel minder fans, maar ze krijgen het volgens mij wel vol hoor. x')

    toch wel, er zijn er nu wel een paar weg maar je mag het niet onderschatten hoor, vergeet niet die diehard fans die heel de wereld rondreizen en zowat naar elk concert gaan


    But love's a malady without cure

    geen idee...er haken meer en meer fans af, maar ja uit het buitenland komen ook altijd veel mensen dus... why not?
    in ieder geval, ik zou zeker gaan xD

    Ik denk het wel, als ze er een concert geven ná dat het nieuwe album uit is.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    kdenkt het niet .


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Dit vind ik best wel gemeen. Ik bedoel, Tokio Hotel verdiende het om naar Amerika te gaan! Hun muziek betekent nog steeds heel veel voor me, en ik ben heus niet de enige die er ook zo over denkt. Ik twijfel er niet aan dat er 17.000 fans naar een concert van Tokio Hotel zullen komen! Ik ben niet zo'n fan van 'Aaaah! Bill is van mij!'. Nee, ik weet dat ze ook maar gewone jongens zijn. Het gaat me om hun MUZIEK! Echt, ik vind het best wel gemeen dat zoveel Europese fans hebben afgehaakt, alleen maar omdat Tokio Hotel is doorgebroken in Amerika! Kom op, ik ben juist blij voor hun!:D Natuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar ik vind het best wel laf. Tokio Hotel Rocks!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dit vind ik best wel gemeen. Ik bedoel, Tokio Hotel verdiende het om naar Amerika te gaan! Hun muziek betekent nog steeds heel veel voor me, en ik ben heus niet de enige die er ook zo over denkt. Ik twijfel er niet aan dat er 17.000 fans naar een concert van Tokio Hotel zullen komen! Ik ben niet zo'n fan van 'Aaaah! Bill is van mij!'. Nee, ik weet dat ze ook maar gewone jongens zijn. Het gaat me om hun MUZIEK! Echt, ik vind het best wel gemeen dat zoveel Europese fans hebben afgehaakt, alleen maar omdat Tokio Hotel is doorgebroken in Amerika! Kom op, ik ben juist blij voor hun!:D Natuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar ik vind het best wel laf. Tokio Hotel Rocks!


    Joehoeee! Ik ben laf, ik ben laf :Y) -geeuwt- Wat is daar 'gemeen' aan (': We zijn hun gewoon beu, meer niet :'D Ben dan blij voor hun, blij dat hun kapot aan het gaan zijn n_n' Dan zijn wij lekker laf enzoo.

    Als het over alle fans die ze op de wereld hebben denk ik wel ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    denk het wel hoor!
    over heel land?
    ja hoor!

    denk het wel hoor!
    over heel land?
    ja hoor!