• Hoii,
    Wéétje wat me opviel? Nou, ik ga het hier eens verkondigen fso. Dat (bijna) niemand hier op Q een doodgewone oogkleur heeft. Niemand heeft gewoon bruine/groene/grijze/... ogen, iedereen heeft hier een mengeling van weet ik veel hoeveel kleuren. En als klap op de vuurpijl ... ze veranderen nog eens van kleur! oO
    Doeii.
    [Val me nu niet aan, ik verkondig mijn mening fso :'D]

    GracyW.x'3.


    Walkin' in line.

    waarom zeg je gelijk niemand? want mijn ogen zijn gewoon blauw hoor (cat)


    -

    mijne zijn ook gewoon bruin ;)

    Ik heb gewone blauwe ogen, ben ik nu uniek? :Y)

    Wat je zegt klopt niet. Ik heb gewoon bruine ogen, en tja, die kids die zeggen dat ze een mengeling hebben liegen soms.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    mijn zijn bruin, moet je beter in dat topic kijken sukkeltje :'D


    All was well.

    Jihaah, we zijn al met 5 die een gewone oogkleur hebben :'D Ik zag gewoon in dat ene topic over het kleur van je ogen, dat pakweg 3/4e antwoord zoals ik vermeld hierboven.


    Walkin' in line.

    mijn zijn bruin, moet je beter in dat topic kijken sukkeltje :'D

    3/4e van dat topic zegt dat ze een meervoudige kleur hebben, sukkeltje (cat)


    Walkin' in line.

    (...)
    3/4e van dat topic zegt dat ze een meervoudige kleur hebben, sukkeltje (cat)


    maar dan zeg jij dat iédereen dat zegt, klopt ook niet n_n


    All was well.

    (...)
    3/4e van dat topic zegt dat ze een meervoudige kleur hebben, sukkeltje :Y)

    Mijn ogen zijn helemaal in het midden zwart, daar omheen heel lichtblauw, daaromheen donkerblauw, daaromheen nog donkerder blauw en daaromheen wit.
    Oftewel, gewoon blauwe ogen.
    Niet iedereen is wat ie zegt (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    maar dan zeg jij dat iédereen dat zegt, klopt ook niet n_n

    Changed biatch :'D


    Walkin' in line.

    ik heb blauwe ogen met een donkere rand, is dat zo speciaal dan? er zijn wel meerdere mensen die dat hebben..


    You're a star in heaven.

    (...)
    Mijn ogen zijn helemaal in het midden zwart, daar omheen heel lichtblauw, daaromheen donkerblauw, daaromheen nog donkerder blauw en daaromheen wit.
    Oftewel, gewoon blauwe ogen.
    Niet iedereen is wat ie zegt (:

    WOW, WAT HEB JY VEEL KLEUREN ZEG x'D --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb blauwe ogen met een donkere rand, is dat zo speciaal dan? er zijn wel meerdere mensen die dat hebben..

    Ik heb het ook niet over jou. Ik heb het over de mensen die zeggen van Ik heb groene ogen met grijs en dan nog wat blauw en als je goed kijkt veranderen ze wel eens.


    Walkin' in line.

    (...)
    Ik heb het ook niet over jou. Ik heb het over de mensen die zeggen van Ik heb groene ogen met grijs en dan nog wat blauw en als je goed kijkt veranderen ze wel eens.


    bij sommige zal dat wel zo zijn, bij andere zal het verbeelding zijn..


    You're a star in heaven.

    (...)
    WOW, WAT HEB JY VEEL KLEUREN ZEG x'D --'

    JA HEA WEL NET ZO VEEL ALS IEDEREEN Ö
    Nu heb ik speciale ogen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.