• Hoii,
    Wéétje wat me opviel? Nou, ik ga het hier eens verkondigen fso. Dat (bijna) niemand hier op Q een doodgewone oogkleur heeft. Niemand heeft gewoon bruine/groene/grijze/... ogen, iedereen heeft hier een mengeling van weet ik veel hoeveel kleuren. En als klap op de vuurpijl ... ze veranderen nog eens van kleur! oO
    Doeii.
    [Val me nu niet aan, ik verkondig mijn mening fso :'D]

    GracyW.x'3.


    Walkin' in line.

    maar maar maar ikke hebben echt groen/grijs/blauw met een geel randje om de pupillen(huil)...als je wilt kun je komen controleren hoorxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    JA HEA WEL NET ZO VEEL ALS IEDEREEN Ö
    Nu heb ik speciale ogen.

    Moet je trots op wezen oO


    Walkin' in line.

    Ik heb blauw met bruine 'stukjes'. Nou, dat was het. Ben ik nu ook speciaal? --'


    Protège moi de mes désirs.

    maar maar maar ikke hebben echt groen/grijs/blauw met een geel randje om de pupillen(huil)...als je wilt kun je komen controleren hoorxD

    Doe ik. Wees daar maar zeker van. Plots sta ik aan je deur oO


    Walkin' in line.

    Ik heb blauw met bruine 'stukjes'. Nou, dat was het. Ben ik nu ook speciaal? --'

    Nee.


    Walkin' in line.

    (...)
    Moet je trots op wezen oO

    Ben ik ook. ^-^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Moet je trots op wezen oO


    Moet ze zeker! jij blijft van Joy af!


    All was well.

    (...)
    Moet ze zeker! jij blijft van Joy af!

    Ow sorry hoowr. Ik raak haar met geen poot aan oO


    Walkin' in line.

    Colgens my hebik een blauwgryzige kleur ofzo, ik weet het eigenlijk niet. o.x
    Ik had ooit een foto waar ik groene ogen op had & een waar ik gryze ogen op had, maar volgens my kwam dat gewoon door de belichting hoor. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Colgens my hebik een blauwgryzige kleur ofzo, ik weet het eigenlijk niet. o.x
    Ik had ooit een foto waar ik groene ogen op had & een waar ik gryze ogen op had, maar volgens my kwam dat gewoon door de belichting hoor. :'D

    Wéétje, dat zou wel eens goed kunnen.


    Walkin' in line.

    Aurelia zei op 22 maart 2009 - 17:05:
    Bruin.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Doe ik. Wees daar maar zeker van. Plots sta ik aan je deur oO


    ok...ga je gang...maar moet je momenteel niet komen hoor...hier hangt het griepvirus in de luchtxD voor je het weet ben je dan ook ziekxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind juist altijd al die vage oge kleuren heel lelijk.
    Mijn vriend heeft gewoon helemaal een kleur bruine ogen. Is echt mooi.


    Mew <3

    De mijne zijn gewoon bruin.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wahaha x'D
    ik heb ze lichtbruin x'D


    never say goodbye.