• Hoii,
    Wéétje wat me opviel? Nou, ik ga het hier eens verkondigen fso. Dat (bijna) niemand hier op Q een doodgewone oogkleur heeft. Niemand heeft gewoon bruine/groene/grijze/... ogen, iedereen heeft hier een mengeling van weet ik veel hoeveel kleuren. En als klap op de vuurpijl ... ze veranderen nog eens van kleur! oO
    Doeii.
    [Val me nu niet aan, ik verkondig mijn mening fso :'D]

    GracyW.x'3.


    Walkin' in line.

    ik heb groene ogen met een zwarte rand erom heen
    en ik denk dat wel meer mensen dat hebben hoor

    Nee, ik heb gwn blauwe ogen, hoor.


    A. ikmisje.

    De mijne zijn blauwgrijs. :Y)

    ik heb gewoon bruin en die blijven altijd bruin. ze zijn nog nooit lichter of donkerder geworden. maar weet je wat ik denk.. misschien is het gewoon de lichtinval. dan verkleuren hun ogen misschien. meer licht, lichtere ogen en andersom. maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben doodnormaal bruin! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    oké, bedankt,
    Ik heb wel 2 kleuren in men ogen, een mengeling van groen en blauw! Dus hou u facking muil! want echt! ge zit ier te zeggen da je 'mij' niet aanvalt, maar ondertussen staat ier wel de helft van da toppic vol met stomme uitlach reacties! Je kan er niks aan doen als je een mengeling hebt, maar ik snap wel waarom de meesten zo kinderachtig reageren, een mengeling is nu eenmaal wel heel mooi

    (Jah, ik kan er echt niet mee lachen!)

    oké, bedankt,
    Ik heb wel 2 kleuren in men ogen, een mengeling van groen en blauw! Dus hou u facking muil! want echt! ge zit ier te zeggen da je 'mij' niet aanvalt, maar ondertussen staat ier wel eel da toppic vol met stomme uitlach reacties! Je kan er niks aan doen als je een mengeling hebt, maar ik snap wel waarom de meesten zo kinderachtig reageren, een mengeling is nu eenmaal wel heel mooi

    (Jah, ik kan er echt niet mee lachen!)

    hou die scheldwoorden dan achterwege. ><' die mensen uiten ook alleen maar hun mening. --' Je kan ook netjes zeggen dat je het niet waardeert. Dat wordt meestal meer gewaardeerd dan gescheld.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb groene ogen met een zwarte rand erom heen
    en ik denk dat wel meer mensen dat hebben hoor

    om elk oog zit toch wel een kleine, zwarte rand? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijne zijn bruin maar soms als het licht anders valt lijken ze groen. Niks raars aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn ogen zijn gewoon bruin:Y)


    I am an idiot, I move.

    en ik heb het lekker makkelijk, gewoon bruin ^^

    en ik heb het lekker makkelijk, gewoon bruin ^^

    Bruin ruleert. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee hoor mijne ogen zijn blauw/grijs en als je heel goed kijkt zir er een donkdere rand omheen^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik heb bruin met zwart randje
    very nice (H)
    ego
    ik weet het.
    maar ik vind ze mooi. (a)


    It's not the same without you.

    ik ben het met je eens
    heel veel mensen moete opscheppen xD
    nou mijne zijn grijs/blauw en dat heeft iedereen in mn familie xD