• Die kijkt mij echt overal aan.
    Die praat met elke vriendin van mij, maar met mij niet.
    En vorige week schuurde die tegen mij in een volle bus en begon die nog'ns in mijn oor te hijgen terwijl ik muziek aan't luisteren was.
    Dinsdag was ik aan't praten met een vriendin, toen ze was uitgestapt heb ik mijn turnzak op de stoel langst mij gezet, Brecht zat ook maar langs zijn vriend, hij keek naar mijn turnzak en dan naar mij. toen stond die op en ging ergens anders zitten, en toen bleef die naar mij kijken.

    Mijn vriendin heeft me dit vrijdag vertelt:
    "Toen ik nog met Brecht praatte, was ik een beetje verliefd op hem; en hij had het door een vroeg of ik niet verliefd was op hem. Ik antwoorde met misschien wel misschien niet.. Toen zei die; Ik ben heel hard veranderd; Als je me 3 maanden geleden vroeg was je me vriendin."

    Het ergste is: 3 maanden geleden heeft die mij voor het eerst gezien maar dan ook echt gezien, hij praatte met een meisje die ik ken. en die bleef maar naar mij kijken.

    Eigenlijk moet ik hem niet :S
    Wat moet ik er mee? Is die verliefd op mij ? :S
    Vertel aub jouw mening !
    Voor een fto van hem:http://www.flickr.com/photos/handelsschool/2954778377/in/set-72157608174810514/

    ('t is de jongen met de blauwe t-shirt die net achter de houten muur komt)


    Call my name if you're afraid; I'm just a kiss away

    Pufnographic schreef:
    De enige die daar een antwoord op weet is hijzelf, ik heb het gevoel dat hij aandacht zoekt of interesse heeft.


    None but ourselves can free our minds.

    Pufnographic schreef:
    De enige die daar een antwoord op weet is hijzelf, ik heb het gevoel dat hij aandacht zoekt of interesse heeft.