• Als hier al een topic over is?
    Nou goed, hoe ben jij in de klas? :Y)
    Like, ik zit dus helemaal achteraan, en mijn vriendin waar ik naast zit, scheld altijd de gast die voor ons zit uit, want die is heeel vervelend.
    Maar ik ben heel lief, hang mijn haar over mijn gezicht en ben altijd stil. (:
    En dan ga ik gewoon verder werken/tekenen en sluit ik me af terwijl ik naar mijn iPod luister. (:
    Jullie?


    You move me ......... Kurt

    ik ben erg dood....stil. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik ben associaal, doe niet mee alleen als ze echt aandringen om mee te doen. En ik ben abnormaal stil in de klas. Helemaal anders dan thuis/op straat. Oowjha, ik ben een nerd want ik let wel altijd op (nerd). En als ik ziek ben merk je het niet eens omdat ik zo'n stil kind ben.

    Stil, heeel erg stil. Soms denk je dat ik er niet ben =3


    Underdog, just look at the mess you made.

    Stil.
    Ik klets via papiertjes :3


    I clicked my heels and wished for you.

    Ook stil. Terwijl ik dat normaal niet ben. Ik word altijd pas actief in de pauze, want dan zit ik met een groep mensen die ik erg mag ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm...moeilijke vraag.
    Ik zit altijd gewoon, voorin ofzo >< want er is nooit ergens plek omdat ik altijd ongeveer als laatst de klas binnenkom. Dan schrijven we gewoon briefjes.. en als de leraar in een goede bui is rennen we gillend door de klas en kletsen we.
    mwa ik ben altijd anders.


    Als je maar een ananas hebt..

    Druk :Y) Ik lach heel veel,moet nu alleen zitten omdat ik nooit oplet omdat ik veel praat en lach en whatevur.Altijd achterin de klas zodat ik niet opval,maar ik heb nogal een harde lach --' dus dat heeft eigelijk ook geen nut.

    Stil, of juist hyper. Ligt eraan of ik Dew heb gehad of niet x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    kwek, kwek kwek >.<
    en anders normaal of stil :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Stil, of juist hyper. Ligt eraan of ik Dew heb gehad of niet x'D

    Omg Julia. XD Jij met je dew. :3


    You move me ......... Kurt

    Ik doe altijd alles anders dan m'n klasgenoten, ik moet altijd even dwarszitten. Maar veel last hebben ze daar niet van want ik zit toch bijna altijd bij de directeur. Ik ben een brutaal kreng volgens mijn leerkracht Frans. Waarschijnlijk lig ik binnen deze maand nog van school. Achja, life is a bitch.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    (...)
    Omg Julia. XD Jij met je dew. :3

    Weetik^^
    Vandaag wask druk. Reden: Jaap [/Joris voor jou] en Dew. :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    d r u k d r u k d r u k.
    gewoon erg d r u k dus.


    ok

    Stil.
    Maar ik ben wel duidelijk aanwezig.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    (...)
    Weetik^^
    Vandaag wask druk. Reden: Jaap [/Joris voor jou] en Dew. :Y)

    Geef Joris maar de schuld.
    &Om iets interessants te melden;
    Ik heb altijd uitbarstingen.
    Dan zit die Milan voor ons me voor alles uit te schelden [Kankerhoer&kutemo meestal] En dan flip ik echt helemaal. :'D En de leraar word écht nooit boos, maar op Milan wel. (:


    You move me ......... Kurt