• Als hier al een topic over is?
    Nou goed, hoe ben jij in de klas? :Y)
    Like, ik zit dus helemaal achteraan, en mijn vriendin waar ik naast zit, scheld altijd de gast die voor ons zit uit, want die is heeel vervelend.
    Maar ik ben heel lief, hang mijn haar over mijn gezicht en ben altijd stil. (:
    En dan ga ik gewoon verder werken/tekenen en sluit ik me af terwijl ik naar mijn iPod luister. (:
    Jullie?


    You move me ......... Kurt

    fokt op druk

    meneer mijn tafel heeft een g-spot!


    BAM!

    Stil.
    Soms praat ik veel maar hangt ervan af of ik moe ben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben Stil
    Ja ik :O
    en ik haal goede punten :Y)


    Your Butt is Mine!

    nou euhm..

    ik zit meestal naar MissShinoda of Sensation en dus zijn we heel erg van de kwek kwek xD

    heel druk dus xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    fokt op druk

    meneer mijn tafel heeft een g-spot!

    Omg.
    Ik riep daarstraks nog door de klas dat mijn stoel verkracht was. Gingen ze allemaal terugbrullen dat mijn stoel ook zo'n lekkere G-spot heeft. :'D

    fokt op druk

    meneer mijn tafel heeft een g-spot!

    Wahaha, omg. XD [/plat]


    You move me ......... Kurt

    Ik doe vaak gewoon wat ik moet doen, en soms zit ik te lachen en te kletsen. Niet extreem vervelend ofzo.


    blame the bully.

    Ik ben meestal stil.

    Antwoorden doe ik nooit, tenzij ik moet. Voor derest babbel en lach ik alleen tijdens de lessen, waardoor ik de helft van de lessen helemaal alleen achteraan moet gaan zitten.

    Stil.
    Maar ik ben wel duidelijk aanwezig.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zit helemaal achteraan, omdat ik lang ben, ik ben soms druk, vaak chagarijnig,eigenwijs, scheld me klasgenoten vaak uit, en haal alleen goede cijfers als ik zin heb in school, en ja ben gewoon eigenwijs

    Hyperactief, irritant, melig... Maar toch ook weer rustig, stil en oplettend... Ligt aan mijn humeur x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Uitbundig, zoals mijn mentor me omschrijft. Ik zit altijd omgedraaid en kan het met iedereen vinden en daar lol mee hebben. Niet echt iets positiefs als je goede cijfers wil halen. Alleen als ik mijn iPod aan heb dan sluit ik mezelf helemaal af en ga ik aan het werk. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik krijg overal de schuld van en ze laten me altijd nablijven.
    Yeuh.


    I recycle my thoughts.

    Ik ben associaal, doe niet mee alleen als ze echt aandringen om mee te doen. En ik ben abnormaal stil in de klas. Helemaal anders dan thuis/op straat. Oowjha, ik ben een nerd want ik let wel altijd op (nerd). En als ik ziek ben merk je het niet eens omdat ik zo'n stil kind ben.
    Omg als je dat meent lijk ik sprekend op jou in de klas...


    Get outta my head!