• Als hier al een topic over is?
    Nou goed, hoe ben jij in de klas? :Y)
    Like, ik zit dus helemaal achteraan, en mijn vriendin waar ik naast zit, scheld altijd de gast die voor ons zit uit, want die is heeel vervelend.
    Maar ik ben heel lief, hang mijn haar over mijn gezicht en ben altijd stil. (:
    En dan ga ik gewoon verder werken/tekenen en sluit ik me af terwijl ik naar mijn iPod luister. (:
    Jullie?


    You move me ......... Kurt

    Ik ben heel stil. Maar alleen in de klas, anders ben ik hyper ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ben altijd in voor discussies, probeer leraren te overtuigen, wil altijd antwoord geven, maar soms dwaal ik af en ga ik een beetje zitten babbelen.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Geef Joris maar de schuld.
    &Om iets interessants te melden;
    Ik heb altijd uitbarstingen.
    Dan zit die Milan voor ons me voor alles uit te schelden [Kankerhoer&kutemo meestal] En dan flip ik echt helemaal. :'D En de leraar word écht nooit boos, maar op Milan wel. (:

    Jhaa, doe ik ook :Y)
    En, dat is handig. Wel op Milan maar niet op jou :Y) [/slijmbal:X]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik praat met het meisje naast me. Als mensen me niet dwingen te antwoorden/iets te zeggen, zeg ik niks.

    Ben geconsentreert en werk altijd door, anders zit ik met een hele berg huiswerk waar ik uren over doe.

    Wil je niet weten, dude. :X
    Okay, soms druuuuuuuk en soms heel rustig. Soms ga ik gillen in de klas, en soms ga ik heel lief wezen. Ik was vandaag erg druk druk druk praterig en lacherig. :'D Ik lag veeeeeeelste veel. :D

    Lacherig.. Ik lach veel met een klas genoot, elke les, pauzes, maakt niet uit. Ik ben nu wel 'drukker' Dan vorig jaar. En deze klas blijf ik houden voor 4jaar<3 ^^


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Hmm, laten we zeggen dat mijn klas de rotklas van heel de school is. ><
    Hele goede klassfeer, maar daar passen de leerkrachten dus niet tussen. :'D
    Vandaag ging er zelfs eentje huilen. =='
    Ik ben eigenlijk redelijk rebels. :Y)
    Naja, in de zin van opletten en stil zijn enzo. Als ik een mening heb, weet heel de klas het meteen en ik ga ook echt mijn mond niet houden als een leerkracht me zonder reden afblaft.

    Ik ben fucking Hyper ='] spring altijd rond,zing meestal keihard of maak ruzie =']


    We can only learn to love by loving.

    Tegen bepaalde leraren zeg ik geen woord, en bij bepaalde leraren maak ik de ene goeie opmerking na de andere, spring ik door de klas heen, en voer ik geen flikker uit.
    En tegen mijn vrienden ben ik meestal overhyper :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lig aan mijn bui
    x'D

    En bij welke docent ik zit x'D

    Xx

    meestal lachen ik en mijn vriendin ons kapot om de domste dingen, soms luister ik naar muziek , en ik teken ook vaak..
    dus alles behalve braaf werken xD


    Hated by many, confronted by none!

    soms stil en braaf


    soms een etterbak en hyper, vervelend xD


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Stil?
    Daar heb ik niet eens de kans voor. Ze zitten constant naar elkaar te roepen in de klas. Dus roep ik gezellig mee.


    It's all for you, my butterfly.

    Stil

    En anders ga ik kapot van het lachen ^^
    Mijn klas is niet normaal :O
    Ze steken elkaar in de kast,, spelen tikkertje (en de leraar zegt daar dan niets van, behalve sommige die er duizelig van worden ^^) en ze zitten elkaar half te verkrachten :S
    -X-


    -+- Oridago Noriji Marayo -+-

    Ik ben,
    altyd HEEEEEEEEEL lief,
    weetje wat ik zo raar vindt,
    ik wordt altyd of deruitgestuurd,
    oof apart wordt gezet :$
    Maar ik ben altyd de ene keer,
    vetdruk en de anderekeer vet stil :$


    i can't pretend you're nothing special