• Als hier al een topic over is?
    Nou goed, hoe ben jij in de klas? :Y)
    Like, ik zit dus helemaal achteraan, en mijn vriendin waar ik naast zit, scheld altijd de gast die voor ons zit uit, want die is heeel vervelend.
    Maar ik ben heel lief, hang mijn haar over mijn gezicht en ben altijd stil. (:
    En dan ga ik gewoon verder werken/tekenen en sluit ik me af terwijl ik naar mijn iPod luister. (:
    Jullie?


    You move me ......... Kurt

    Hangt er vanaf welke les. ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 19:02 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    In de klas ben ik meestal stil, maar soms durf ik wel eens contact te hebben met iemand via papiertjes. ^^


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Zaitsev schreef:
    Ook stil. Terwijl ik dat normaal niet ben. Ik word altijd pas actief in de pauze, want dan zit ik met een groep mensen die ik erg mag ^^


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Met mijn vriendinnen klets/werk ik samen en ik teken op blaadjes/let op.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    stil en tegen het einde aan de drukste


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    ik moest dit jaar verplicht vooraan zitten samen met een vriendin bij elke les en luisterde stiekem naar mn ipod en praatte heel veel. Maar als het echt moet let ik wel op :Y)

    rustig een goede leerlinge

    De klas ziet mij als een nerd, omdat ik als een dode zak in de klas zit, goede cijfers haal en ik word chaggie als die irritante jochies propjes gaan gooien naar iedereen. Ik ben eigenlijk alleen leuk als ik thuis ben (:


    wth.

    Als ik bij een vak zit waar ik m'n plaats niet mag kiezen ben ik eigenlijk altijd wel heel stil en zou het me niet verbazen al niemand doorheeft dat ik er ben. Maar als ik zelf mag kiezen ben ik vaak heel druk. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    hihi zit helemaal achterin in de klas met mijn bf.
    we worden nogal gewaarschuwd omdat we lollig zijn en zitten te kletsen maar we zijn nooit vervelend. ik ben best lief en doe goed mijn best.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Terug getrokken heel erg!
    Maar als je me kwaad maakt dan krijgt de gehele klas hel.
    En als me leraar me uitscheld vanwege me kleding dan ga ik er ook gewoon volop tegen in!


    behind very angel is a demon