• Als hier al een topic over is?
    Nou goed, hoe ben jij in de klas? :Y)
    Like, ik zit dus helemaal achteraan, en mijn vriendin waar ik naast zit, scheld altijd de gast die voor ons zit uit, want die is heeel vervelend.
    Maar ik ben heel lief, hang mijn haar over mijn gezicht en ben altijd stil. (:
    En dan ga ik gewoon verder werken/tekenen en sluit ik me af terwijl ik naar mijn iPod luister. (:
    Jullie?


    You move me ......... Kurt

    stil ...maar ligt eraan bij wie ik in de klas zitxD


    Love makes you feel perfect :D

    Haha, in de klas ben ik, hmm, hoe moet ik dat zeggen. Ik ben nooooit stil enzuu, en moet aandacht hebben ^^ Vooral van mijn engelse leerkracht. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Hoe zal ik het zeggen... druk. Ik kan echt geen tien minuten stilzijn/stilzitten in de klas. Zit dus ook echt de hele tijd te fluisteren enzo en dan is het weer van "Dylan, kappen nou" en dan hou ik twee minuten mn bek dicht. En dan begint het hele verhaaltje weer opnieuw ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Stil, ik zeg niet zoveel maar wanneer ik maar bij een paar mensen ben ben ik vet druk (cat)


    -

    Stil, behalve bij bio. =D


    You'll never dream alone. <3

    stil, heb geen behoefte uitbundig te doen in de klas omdat die vol zit met populaire mensen --'
    en ik bedoel dan negatief populair = mensen die denken dat ze beter zijn dan iedereen ><


    You're a star in heaven.

    Ik ben heel stil.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het ligt (er)aan:

    -Hoe groot de groep is;
    -Of ik die mensen vertrouw in mijn groep;
    -De emoties van mij en anderen.

    Maar ik ben over het algemeen een rustig persoon in de klas, en eigenlijk ook daarbuiten.


    It's heavy but you are not the only one

    2e rij Rechts! ;D
    luidruchtig,en ik praat door de docent heen maar daar kan ik niiiiiiiiks ana doen (A)
    jonge soms vrage ze daar gwn om :W


    don't Worry...Be gay.

    Ligt eraan langs wie ik zit. Als ik langs zo'n nerdje zit, dan ben ik automatisch ook stiller. Maar als ik langs iemand zit dat heel druk is nzo, dan begin ik ook meer en meer te praten, you know ^-^


    Listen to what we're not saying..

    Ligt eraan langs wie ik zit. Als ik langs zo'n nerdje zit, dan ben ik automatisch ook stiller. Maar als ik langs iemand zit dat heel druk is nzo, dan begin ik ook meer en meer te praten, you know ^-^


    ja dat is idd ook zo bij mij.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    In de gewone scholen enzo was ik altijd erg stil! Daarom werd ik ook gepest...
    Maar nu ik in deeltijds zit, en met een paar mensen in de klas zit, durf ik meer mezelf te zijn, en dan praat ik meer enzo, daar pest niemand mij ^^ Er zitten heel weinig mensen in mijn klas! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    stil, maar als ik eenmaal melig ben en mijn beste vriendin zit naast mij breekt de hel los.
    Dat is ook de reden dat ik en mijn BF van de rest van het jaar niet meer naast elkaar mogen zitten --' [zitten we stiekem wel bij 2 lesse :'D]


    bla bla bla

    Dé sadist..
    Neen een best rebel..
    Samen met een jongen uit mijn klas :X


    Waarom zou ik boos zijn als ik van je hou.

    Dat wil je echt niet weten. (;
    Ik ben heel erg druk, en als ik zin heb praat ik gewoon. Ik lach ook heel erg snel.


    -