• Ik ken mijn beste vriend ondertussen al een half jaar. We doen alles samen enz.
    En op een dag vraag ik hem zomaar is wanneer ik verjaar. Ik wist 100% zeker dat hij het zo ging zeggen, maar nee --'
    Hij zit te denken en denken en hij wist het dus niet! Je vindt het misschien flauw van mij dat ik er zo'n drama van maak, of ja. Maar zou jij het leuk vinden als je beste vriend of vriendin gewoon niet eens je verjaardag weet? Als dat niet is vind ik dat kinda stoem --'


    Maar om je gerust te stellen; ik ben er niet kwaad om geworden ofz (cat)

    ik heb het zelfde probleem met mijn beste vrienden haha
    maar dat vind ik eigelijk niet zo erg want ik weet die van hun ook niet ^^

    hmm jongens kunnen niet alles onthouden..
    heb je het 2 x gezegt dan is het logisch dat ie dat vergeet.. is het 3x of meer, dan zou ie het toch moeten kunnen onthouden ^^


    Hated by many, confronted by none!

    Ik weet niet eens de verjaardig van mijn family, de enigste verjaardig die ik weet is van mijzelf en mijn beste vriend die ik al jaren ken. xD nog beter gezegt, die vriend is binnen een week jarig. :P

    Vraag aan hem of hij de verjaardig van zijn moeder weet, als hij die niet weet dan is het al stukken minder erg dat hij die van jou ook niet weet. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    ik ken mijn echte beste vrienden al jaren (zogoedalsmijnhelelevenofzo)

    dus die problemen heb ik niet :Y)


    i'll swim the ocean for you.

    mijn vrienden zeiden niej eens wat op mijn vjaardag...mijn allerbeste vriendin wel en mn vriend (toen niej me vriend) ook wel..maar de rest was et blijkbaar straal vergeten -_-


    Love makes you feel perfect :D

    Ik heb 7 maanden een vriendje gehad in klas 2..
    Nu in klas 4 weten we elkaars verjaardag pas (zeker) :')
    (tegenwoordig is hij mijn beste vriend :'])
    Edit: veel jongens zien dat denk ik niet als iets heel belangrijks. Het komt gewoon niet in ze op om het te vragen. Net als wanneer je wilt vieren dat je een jaar verkering hebt ofzo.


    I clicked my heels and wished for you.

    ik heb het zelfde probleem met mijn beste vrienden haha
    maar dat vind ik eigelijk niet zo erg want ik weet die van hun ook niet ^^



    Welja, ik weet dus de verjaardag van heel mijn klas. Ja, raar ik weet het (cat)

    Ohhhh ik schaamde me zooo erg toen mijn vriendje een jaar terug vroeg wanneer die jarig is, sindsdien ben ik het nooit meer vergeten; 12 maart :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Mijne weet iedereeen,
    maar niet moeilijk,
    ik verjaar 1 april.
    Kunnen ze niet vergeten. :a

    Misschien helpt dit?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik weet van sommige ook niet, een vriendin van mij is ergens in april jarig maar welke dag weet ik echt niet :O

    Bij mij vergeet ik alles behalve verjaardagen :P


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Ik ka ook nooit verjaardagen onthouden.


    A. ikmisje.

    Sommige mensen hebben gewoon niet zo'n goed geheugen. Including me. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet hem ook niet van een goede vriend, 5 aug of 8... Ik verwissel zijn verjaardag meestal met mijn oma... x'D maa volgens mij is hij op 8 aug. jarig:Y)


    PINKPOP WAS SUPER=D