• Van wat hebben jullie het meeste schrik ?

    - Ik van spinnen !
    zelfs de kleinste,
    ik gil en spring op alles als ik er 1 zie..
    ik kan er niet aandoen.
    ik moet er echt niks van weten
    het zijn zo een vieze beesten !


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Spinnen omdat ze acht poten hebben Ö C'mon, wélk normaal dier heeft nu acht poten Ö
    Ziekenhuizen, like ik háát ziekenhuizen en vind ze eng, don't ask me why

    Spinnen omdat ze acht poten hebben Ö C'mon, wélk normaal dier heeft nu acht poten Ö
    Ziekenhuizen, like ik háát ziekenhuizen en vind ze eng, don't ask me why

    ik vind ziekenhuizen fijn ! xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik alleen van kleine spinnen O.o
    Grote vind ik juist weer niet eng mijn School die heeft er 2 en die durf ik gewoon vast te houden maar voor van die kleine daar ben ik echt bang voor :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Om alleen te sterven . =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind mensen met een basketbal in hun hand eng...
    als ik iemand zie met een basketbal in zijn/haar hand dan ren ik keihard weg xD


    Hated by many, confronted by none!

    Ik ben bang om alleen in het donker te lopen. Op straat nu niet zo erg, maar in een bos of een verlaten plek. Brr, krijg er al helemaal koude rillingen van.

    Spinnen, clowns en honden x]


    I am an idiot, I move.

    van alle insecten.


    -

    Spinnen.
    Man, daar heb ik een trauma aan. En dat is serieus.


    Protège moi de mes désirs.

    kvin spinnen niej zo eng kslaap op zolder dus ze komen me vaak bezoeken -_-
    maar ben wel es wkkrgeworden in me hoogslaper en zat er boven me hoofd zo'n dikke kruisspin toen heb ik wel heeeel hard gegild..echt zo beest vlak voor je gzicht is niej leuk..glukkig kwam me papa me reddn :P
    en heb ook es ghad op me kamer dat ik op de bank een boek las en dat er toen zo spin met heewle lange poten voor mn gezicht aan een draadje bungelde..begon ik ook met mn boek te slaanxD


    Love makes you feel perfect :D

    kvin spinnen niej zo eng kslaap op zolder dus ze komen me vaak bezoeken -_-
    maar ben wel es wkkrgeworden in me hoogslaper en zat er boven me hoofd zo'n dikke kruisspin toen heb ik wel heeeel hard gegild..echt zo beest vlak voor je gzicht is niej leuk..glukkig kwam me papa me reddn :P
    en heb ook es ghad op me kamer dat ik op de bank een boek las en dat er toen zo spin met heewle lange poten voor mn gezicht aan een draadje bungelde..begon ik ook met mn boek te slaanxD

    IEWLLLL


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    tga raar klinken maar ik heb het meeste schrik van mezelf :P


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Conspiracy schreef:
    Spinnen omdat ze acht poten hebben Ö C'mon, wélk normaal dier heeft nu acht poten Ö
    Ziekenhuizen, like ik háát ziekenhuizen en vind ze eng, don't ask me why

    ik juist n iet ik vind het er wel leuk.op de afdeling van mijn vader.
    ik ben bang voor spinnen,slangen en schorpioenen. en in 1 van mijn favo films komen ze alle 3 voor


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Algen, schimmels (geen paddestoelen), grote hoeveelheden stof (dat zo aan elkaar is geklonterd).
    Een half jaar geleden zaten er van die bolletjes stof op mijn kamer en daar kwamen helemaal van die draden uit. Ik wou er net schoonmaken. In doodsangst riep ik mijn moeder en die moest het maar weghalen. Dat maakt me doodsbang.


    No growth of the heart is ever a waste

    insecten! O.O


    None but ourselves can free our minds.