• haai

    ik wil weten hoe jullie fan zijn geworden. ik ben eigenlijk door monsoon fan geworden. dus nog niet lang maar wel mega fan:)

    xx.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ben door een penvriendin van mij aangestoken xD Maar zei kende hun al toen ze nog 'develish' waren! Dus ik ken ze al heel lang!!

    Ik zat in groep 8 en ik keek toen al veel tmf.
    In die tijd kwam tokio hotel heel vaak op tv met hun nummer Schrei. Ik vond ze toen al wel goed, maar deed er verder niks mee. Later kwam Durch Den Monsoon. en toen was ik helemaal verkocht, ik vond het een kei mooi nummer. Nja en toen kwam Monsoon,en me vriendin was al fan van hun, dus daardoor werd ik ook fan=].


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    na moonsoon wat gegoogled naar hun, en toen gewoon helemaal verkocht!

    Deze topic lijkt wel heel veel op die van mij!:@(A)

    Uh, Op internet zag ik ze staan op een foto. En toen ging ik dingen van ze lezen & kyken, en dat werd steeeds meer. Standaard dus x']

    na moonsoon wat gegoogled naar hun, en toen gewoon helemaal verkocht!



    Dat had ik ook

    Daar snijd je me eens een goed onderwerp aan..

    Ik hoorde monsoon en ik was meteen verkocht!!
    Niemand mocht het alleen weten ik iedereen HAATE TH ik heb het later aan me vriendin verteld en daarna aan iedereen en nu weet gwn IEDEREEN het maar hoe ik Bill leuk vondt was door een droom en toen was ik zwaar in love

    (K)

    Door een vriendin

    Die liet me spring nicht hore en ik vond het zo e prachtig liedje dat ik het meteen klaseerde als mijn favo liedje (wat het nu nog altijd is :D:D:D:D) en toen ben ik liedjes en filmpjes vazn hun beginne opzoeke.

    Nog voor ik hen egt gezien had was ik al verkocht door hyubn muziek zooo over geweldig Ö
    En dan die looks Ö :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Vooral die van Bill Ö (Voor als je het niet wist jongens met donker haar en donkere ogen vind ik egt HOT [niet alle jonges met donkr haar en donkre ogen natuurlik ii ] )

    Xx.


    You're the house my heart searched for so long

    Met het liedje Trough the monsoon.
    Mijn broer luisterde die en naja ik dacht Oké goeie band. ik verder snuffelen ernaar. Liedjes ookmooi enzo.. En ik dacht dat mijn vriendinnen het een domme band vonden dus ik ging er maar niet meer mee bezig houden. Maar toen kwam een andere vriendin ermee en TOEN WAREN WE FAN!(H)


    Love is in the air'<3

    Ik kwam ze toevallig tegen toen ik in Duitsland rond liep :D xD
    Nee.. Ik was wel in Duitsland en ik zag daar al een meisje lopen dat ze kende en die sprak ik zou aan want ik was out of music. Naja,. Ik vond het in het begin niet echt iets, maar toen kwam ik weer thuis en toen heb ik de liedjes van Schrei op gezocht en 14 juni 2006 was ik overstag! I loved them and I still doo!

    Ik hoorde Monsoon op de radio en vond het een supperleuk liedje maar ik wist niet van wie het was en een vriendin van mij, was al lang fan en die zat de hele tijd bezig over Tokio Hotel en dit en dat xD en dan heb ik eens op Youtube wat liedjes opgezocht en ik was meteen verkocht <3


    Let the Night embrace you

    Uhhmm..
    Ik had Volgens my x Duitse TV Gekeken & ze waren erop & toen ben ik research gaan doen & toen werdk fan xD


    We can only learn to love by loving.

    Via knt...speelde Duits liedje. Weet alleen niet meer welk.

    Omfg...mwhuahaha ik lach me hier ziek om die reacties met 'monsoon' x'D

    dit topic had ik geopent toen ik net op quizlet wasXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Net als bij jou X')


    BAM!