• haai

    ik wil weten hoe jullie fan zijn geworden. ik ben eigenlijk door monsoon fan geworden. dus nog niet lang maar wel mega fan:)

    xx.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik ben door monsoon fan geworden. zo'n meisje had foto's late zien daarvoor en ik kende hun echt niet. toeen keek ik tmf en zag tokio hotel staan met het liedje monsoon. ik vond het zo leuk. maar ik moest elke maandag trainen en als ik klaar was fietste ik elke keer snel naar huis en was elke keer nog net op tijd voor Tokio Hotel..was helemaal gek van dt liedje..en bn ook toen andere n gaan luistern..

    Ik ben door een penvriendin van mij aangestoken xD Maar zei kende hun al toen ze nog 'develish' waren! Dus ik ken ze al heel lang!!


    Lieve schat, toen ze nog devilish waren kende niemand ze behalve hun vrienden of familie. Dus lul niet. >.<


    ze hebben wel een cd uitgebracht onder de naam Develish...

    beschuldig mensen niet zo -_-"


    Van die cd zijn maar 100 gemaakt. En nogmaals, alleen vrienden hadden die. Ik beschuldig niet, het is een keihard feit. Ze lult.
    Ik kan er niet tegen als monsooners gaan doen alsof ze ze al járen kennen.

    Ja inderdaad, dat bewijst alleen maar dat je geen echte fans bent en hun geschiedenis niet kent.