• haai

    ik wil weten hoe jullie fan zijn geworden. ik ben eigenlijk door monsoon fan geworden. dus nog niet lang maar wel mega fan:)

    xx.


    You'd took my breath but I'll survive.

    door een Duitse vriendin van me zusje. Zij liet DDM en schrei (toen ze net uit waren) een keer horen op youtube en toen was ik fan^^


    I am an idiot, I move.

    Ik ben door een penvriendin van mij aangestoken xD Maar zei kende hun al toen ze nog 'develish' waren! Dus ik ken ze al heel lang!!


    Lieve schat, toen ze nog devilish waren kende niemand ze behalve hun vrienden of familie. Dus lul niet. >.<

    Ik ben door een penvriendin van mij aangestoken xD Maar zei kende hun al toen ze nog 'develish' waren! Dus ik ken ze al heel lang!!


    Lieve schat, toen ze nog devilish waren kende niemand ze behalve hun vrienden of familie. Dus lul niet. >.<


    ze hebben wel een cd uitgebracht onder de naam Develish...

    beschuldig mensen niet zo -_-"

    ik ben door mijn zus fan geworden

    Door Een vriendin!!
    Die hab mij is onbekende liekes doorgestuurt en kvond het goe dus!!


    A Shipwreck In The Sand

    Ik hoorde monsoon op de tv en ik vond dat liejde kaii mooi enzo,en in groep 8 waren egt heel veel mensen fan van hun,toen lieten ze my ready set go op horen en die vond ik egt mega ruig en cool,en daarna kwam by your side en da vond ik egt een prachtig lied,maar iedereen uit myn klas haat hun,dus ik dacht jhaa ik ga nou geen fan worden enzoo,maar toen zag ik in de superchart op TMF Tokio hotel met Don't jump en toen dacht ik: schyt aan die mensen uit mn klas,ik ben verkocht&zo bn ik dus fan geworden(A)


    Lalalalalalalala.

    ik via via ik kende ze ook al heeeeeeeeel lang maar nooit egt bij na gedacht van ja het zou wel een goede band kunnen zijn weetje. Toen werd ik fan van 30 seconds to mars ik ging meer rock bandjes opzoeken en toen kwam ik op tokio hotel met monsun (jah de duitse)

    Ja ik kan hier nu wel een heel verhaal neerzetten maar toch hou ik t kort.

    Ik was eerst geen fan maar ook geen hater, Monsoon vond/vind ik wel goed (mn broer btw ook :D)en ik ben nog aangestoken door mn nichtje en ik ben zelf opzoek gegaan naar nummers, ik kocht een cd (Scream) en wilde meer en nu heb ik ook Zimmer 483 (de luxe versie) Schrei heb ik ook geluisterd, maar daar vind ik Bills stem te kinderlijk dus die koop ik niet. Oja en natuurlijk vind ik ze leuk, maar als het alle 4 meisjes waren en ze maakten zulke muziek, was ik nog steeds fan!

    thats all folks! ><


    It's heavy but you are not the only one

    Hoe ik fan werd ;

    Ik kende ze eerst niet.. Ik vroeg op msn aan een paar mensen of ze nog leuke liedjes wisten. Toen zei zo'n vriendin van mij ; Tokio hotel . Dus ik dacht echt zo Tokio wattes:$ Uit mijn nieuwschierigheid ben ik ze gaan checken op youtube en toen was ik meteen verkocht:P Nhja ik ben nu al zo'n 2/3 jaar fan Geen Monsoonsletje dus xD
    Xx.(K)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb een vriendin en die ging helemaal uit het niets over Tokio Hotel praatte.
    En ik had geen idee wie die gaste ware.
    Dus...
    Toen kwam ik in actie en heb ik paar liedjes geluisterd.
    En toen werd ik voor fan verklaard:P
    Daarna heb ik paar mense aan gestoke en nu is meer dan de helft th fan [á]


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    was iets vn bijna 3 jaar gleden =D en toen kwamen ze 1x op tmf met schrei ofs met dit is de nieuwe hit ofs in duitsland hier is zie ej ze... :O en toen d8 ik OMG =D *wordt fan* :O en zo is het nu al bijna 3 jaar ^^


    Door mijn nicht omdat ze echt enorm veel youtube filmpjes naar me stuurde via msn x).
    En ik deed haar quizlets o_O. Terwijl ik nog niet eens fan was xD


    I recycle my thoughts.

    Ik zag ze voor het eerst op tv, en ik vond Bill mega heet. Dus ik ben op intetnet gaan opzoeken wie die was enzo =D En toen heb ik op youtube superveel grappige filmpjes bekeken. En toen ontdekte ik ook hun liedjes enzo =)

    ik door men Bestevriendin xD Ze ging net zolang door totdat ik fan waas =P


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    mijn nicht had er over verteld xD