• Je ziet de Titel al ^^

    Mijn vraag is dus... ^^
    Wat vind je van jezelf?

    Ik begin wel eerst x'D
    Ik vind mezelf wel normaal op gewicht. Al krijg ik wel soms cometaar: je moet meer eten -.-

    x


    never say goodbye.

    normaal/dun...
    Gewoon weet ik niet, wat versta jij dan onder dun, als je iets anders normaal vind?


    Als je maar een ananas hebt..

    k vind mezelf diik!!
    Ik ben 1m 72 en weeg 70 kg --'


    Just a simple "I love you" (:

    Normaal.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Normaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bijna normaal denk ik.
    iets vermageren mag wel..

    Normaal. Ik ga geen aandacht vragen door tegen iemand te zeggen 'ik ben lelijk' en vervolgens te hopen dat er teruggezegd wordt 'je bent niet lelijk'.
    En ik bedoel dat in het ALGEMEEN. Nog nieteens hier op Quizlet. Hier is iedereen vrij normaal.
    En ja, mensen mogen weten dat ik een ego heb.
    (cool)


    -

    Ik ben te dik. Dus ik vind mezelf ook dik. Maar het boeit me niet.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Normaal. Ik ga geen aandacht vragen door tegen iemand te zeggen 'ik ben lelijk' en vervolgens te hopen dat er teruggezegd wordt 'je bent niet lelijk'.
    En ik bedoel dat in het ALGEMEEN. Nog nieteens hier op Quizlet. Hier is iedereen vrij normaal.
    En ja, mensen mogen weten dat ik een ego heb.
    (cool)


    Oké, ik ga serieus wezen.
    Maar om eerlijk te zijn heb ik qua gewicht niets aan mezelf op te merken. Ik weet niet wat mijn exacte gewicht moet zijn en zo'n BMI-site ben ik kwijt. Fijn. ><
    Ik heb wel wat aan te merken op mijn lengte. Ik ben te klein. 12 Jaar en 1.55. Da's klote. ><


    -

    1m83, 43.2kg. Normaal zou ik denken.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    verplaatst naar subforum lifestyle

    (...)Ghah dat ken ik!=D Dat is zoo handig, je moet nooit op dieet en op je eten letten:D


    Nee, maar voor anderen is dat dus niet leuk. Ik bv. moet op mijn 13e al afvallen. Terwijl ik gewoon normaal eet, misschien zelfs wel minder. En toch moet ik dan toch nog weer minder gaan eten.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik vind mezelf te dun, maar ik kom niet aan en daar irriteer ik me echt dood aan ¬¬'


    I don't need words to feel those lips.

    Normaal.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik ben dik =] maar ik zeg niet dat dat negatief is.


    Life is hard and then we die

    Normaal ookal zeggen sommigen dat ik echt mager ben XD


    Popsicles are yumm'ness :3