• Hee mensen,

    misschien een domme vraag, maar wanneer komt Th weer in NL?!
    IK WIL TOKIO HOTEL:(:(!!!

    HELP!

    xx Rwayda(K)


    bla bla bla

    volgend jaar op z'n vroegst. Ik gok ergens in April pas weer. Dit jaar komen ze i.e.g. niet meer, en begin volgend jaar komt hun nieuwe album uit. Dan zullen ze wel eerst naar de USA gaan, en dan een Europa tour doen. Teminste dat is wat ik uit geheime bronnen hoorde. [/gehimzinnig]
    Of ze Amerika voor Europa doen is nog niet zeker.

    volgend jaar op z'n vroegst. Ik gok ergens in April pas weer. Dit jaar komen ze i.e.g. niet meer, en begin volgend jaar komt hun nieuwe album uit. Dan zullen ze wel eerst naar de USA gaan, en dan een Europa tour doen. Teminste dat is wat ik uit geheime bronnen hoorde. [/gehimzinnig]
    Of ze Amerika voor Europa doen is nog niet zeker.


    Okee dankje voor de info (:
    Alleen die kut Amerikanen!
    Sorry hoor, maar ze komen amper opdagen op concerten, krijgen meet&greets en weet ik veel wat en wij niet!! Komop, ze zijn hier veel bekender en NL is al langer fan dan hun!
    Ik vind hun echt Wannabe Fans, maar dat is mijn mening!


    bla bla bla

    Had je eerst ook in Frankrijk joh, en in Nederland ook, toen ze hier voor het eerst waren.
    Ik vind dat Amerika vrij wordt afgezeikt om niets, want overal is het zo begonnen, wat opzich heel logisch is. Van mij mogen ze best daar proberen door te breken, ik zou het zelfs echt super vinden. Ach dat kleine bandje wat ik al zo lang ken, dan bekend in Amerika. Dan krijg ik echt zo'n trots gevoel ofzo.. :'D [/raar]

    Haha tjaa als je het zo bekijkt..
    Maar toch vind ik het anders lijken, ik weet niet maar ik mag die Amerikanen gewoon niet zo. (niet persoonlijk bedoelt xD)
    Maar gewoon hopen dat ze snel terug komen en het is leuk voor de jongens als ze daar doorbreken, maar ze komen hier niet meer echt heel vaak:(


    bla bla bla

    Woew ik ga ze binnen 2 weken al zien *hypert*
    maargoed ze zijn wel veel in Amerika hoor -.-' ze mogen daar zijn van mij maar niet als ze Duitsland dan maar één fucking concert geven! Naja ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn zeker

    Ik vind ook hoor want die amerikanen, als je het in amerika heb gemaakt kom je niet snel terug in Europa (zeg maar eerlijk) want vanuit daar kan je heel de wereld over. hoeveel beroemdheden die over de hele wereld bekend zijn komen uit amerika? bijna allemaal toch! maarja zolang ze maar hier komen vind ik het best ;)

    Ik hoop eerlijk gezegd dat ze in de VS niejh populairder worden, want idd, als ze eenmaal in de VS bekend zijn, komen ze hier niejh snel terug!
    Ik ben het zo hard met: LISAAxTOM, XxTaniaXx en gedeelelijk met Bomm.
    Het komt door het succes in de vS dat we langer op het nieuwe album moeten wachten!
    Als z ehet nog een ker uit stellen, zullen we fan gaan boycotten??

    waarscheinlijk komen ze weer in Maart naar Nederland. En de kans is groot dat ze in het Mecc optreden in Maastricht en anders miss het Pinkpop terein in Landgraaf =D
    maar het zijn geruchten dus de plaats hoefd niet persee goed te zijn, maar ik hoop het wel want ik woon ernaast :D
    TH fans voeg me maar toe als vriend als jullie willen :P
    en op hyves mag ook www.anoukluv.hyves.nl


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    om 13 juli denk ik toch e

    Ik hoop eerlijk gezegd dat ze in de VS niejh populairder worden, want idd, als ze eenmaal in de VS bekend zijn, komen ze hier niejh snel terug!
    Ik ben het zo hard met: LISAAxTOM, XxTaniaXx en gedeelelijk met Bomm.
    Het komt door het succes in de vS dat we langer op het nieuwe album moeten wachten!
    Als z ehet nog een ker uit stellen, zullen we fan gaan boycotten??


    Ik ben het totaal met jou eens;)


    bla bla bla

    in 2009 =(


    Tremaine <3