• Waarom komen alle goede dingen aan een einde?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Like, de waarheid kunnen we niet kennen, dus kunnen we ook niet weten of je écht bent. Misschien is alles wel gewoon een verbeelding.

    Trouwens, misschien moeten de geïnteresseerden maar eens met meneer Hulleman gaan praten.. [en als je hem niet kent moet je je hem voorstellen, en dan bestaat hij ook voor jullie=))

    O my goth, hij is zooo slim in dat soort dingen(A) Echt associaal interessant wat die man allemaal weet:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Misschien is dit een droom wereld van de echte wereld en zijn alle mensen niet echt, inc. jijzelf.
    Wij denken allemaal dat we echt zijn, maar dat zijn we niet.

    Misschien hebben ze in de echte wereld de 2de wereld oorlog verloren. o_O


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Geen dank :'D. Ik vind het leuk dat je een keer zo'n vraag stelt op quizlet, want heel veel mensen willen allemaal Filosofie gaan doen later, maar weten vaak niet eens wat het inhoud.

    Ik weet het. Kennis zit in je. Door wat ik gedaan heb dus (die vraag te stellen). Haal je de kennis naar boven die in je zit.


    Niet geschoten is altijd mis..

    met meneer Hulleman gaan praten..
    Wie zegt dat hij bestaat?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.

    Ik heb ook een helle liefe maatje.. en die bestaat Aleen vor mij!! :X
    En als jij aan mij vraagt. Bestaat Dylan zeg ik vol overtuiging JA.. terwijl jullie denkt vN NIET.
    SgaamtZigNergensVoor


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Ik weet het. Kennis zit in je. Door wat ik gedaan heb dus (die vraag te stellen). Haal je de kennis naar boven die in je zit.


    Inderdaad. En sommige reacties zijn zo raar :'D. "Kom maar naar me toe" ofzo, daar gaat het gewoon helemaal niet om. Het gaat hier niet om zintuigen, het gaat hier om de gedachte van iemand zijn. Verder kijken dan je neus lang is.


    rules don't stop me

    (...)Wie zegt dat hij bestaat?

    Ik zei dus, dat je hem ook aan jezelf kan voorstellen, en dat hij er dan voor jou is.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    (...)
    Ik zei dus, dat je hem ook aan jezelf kan voorstellen, en dat hij er dan voor jou is.

    Hoe kan ik dat doen als ik niet kan bewijzen tegenover mijzelf dat ik besta?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik weet van mezelf dat ik besta, dat is genoeg.


    I am an idiot, I move.

    Ik besta want ik ken mensen die jij niet kent!


    One who knows nothing can understand nothing.

    Je weet toch, dat ik je fantasievriend ben ^^
    Dus inderdaad ik besta niet

    Dan had je niet overal moeten neerzetten dat je dat tegenover jezelf wil bewijzen.
    Dan had je moeten zeggen dat je dat aan de ziel wilde vragen, en omdat jou ziel helemaal niet ban jou is, maar gewoon in het lichaam waarin jij je nu bevind huist. Het lichaam is een omhulsel vd ziel, en jij bestaat niet, maar dat is een combi van de ziel en je lichaam.
    Maar dat is mijn visie, like, hoe kan ik nou weten wie jij bent als ik niet weet wie ik zelf ben.
    Like, de waarheid zit ín je, maar je kan er niet bij, omdat die ziel niet van jou is. En daarom ben jij er niet.
    Vaaghoofdig, maar het is wel zo.

    Bezit bestaat ook niet(A) Alles is tijdelijk in bruikleen


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik weet van mezelf dat ik besta, dat is genoeg.

    wie ben je dan?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Doe ik niet, ik ben de reïncarnatie van de Dalai Lama..O.O


    Als je maar een ananas hebt..

    Dan had je niet overal moeten neerzetten dat je dat tegenover jezelf wil bewijzen.
    Dan had je moeten zeggen dat je dat aan de ziel wilde vragen, en omdat jou ziel helemaal niet ban jou is, maar gewoon in het lichaam waarin jij je nu bevind huist. Het lichaam is een omhulsel vd ziel, en jij bestaat niet, maar dat is een combi van de ziel en je lichaam.
    Maar dat is mijn visie, like, hoe kan ik nou weten wie jij bent als ik niet weet wie ik zelf ben.
    Like, de waarheid zit ín je, maar je kan er niet bij, omdat die ziel niet van jou is. En daarom ben jij er niet.
    Vaaghoofdig, maar het is wel zo.

    Bezit bestaat ook niet(A) Alles is tijdelijk in bruikleen

    Jij vindt dat dat zo is, maar misschien heeft iemand daar wel een hele andere kijk op. Feiten bestaan ook helemaal niet. Je kunt wel zeggen, het is een feit dat de mens bestaat, maar zoals er al eerder in dit topic is gezegd kun je vinden dat iemand bestaat. Als je vind dat de mens niet bestaat, bestaat hij gewoon niet voor jou. Punt. Alles is een mening. Jij vindt dat de waardheid in je zit, maar iemand anders kan het heel anders zien. Lelijk zijn en mooi zijn bestaat voor mijn gevoel ook niet. Dat vind ik ervan. Maarja, dat is ook weer een mening dan he :'D.


    rules don't stop me