• Waarom komen alle goede dingen aan een einde?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben Nynke, Ik kan mezelf aanraken, Ik hoor mezelf praten, Ik hoor/voel dat ik adem, Ik communiceer met andere mensen. Ik heb gedachten. Ik onthoud dingen. Ik besta.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Jij vindt dat dat zo is, maar misschien heeft iemand daar wel een hele andere kijk op. Feiten bestaan ook helemaal niet. Je kunt wel zeggen, het is een feit dat de mens bestaat, maar zoals er al eerder in dit topic is gezegd kun je vinden dat iemand bestaat. Als je vind dat de mens niet bestaat, bestaat hij gewoon niet voor jou. Punt. Alles is een mening. Jij vindt dat de waardheid in je zit, maar iemand anders kan het heel anders zien. Lelijk zijn en mooi zijn bestaat voor mijn gevoel ook niet. Dat vind ik ervan. Maarja, dat is ook weer een mening dan he :'D.

    Ik zeg niet dat de mens bestaat, ik zeg juist dat de waarheid bestaat, maar dat wij hem niet kunenn kennen, dus dat ik niet kan zeggen dat iets zo is, het schijn aan mij zo te zijn.


    Trouwens, jullie hebben het wel steeds over de 2e wereldoorlog, maar bewijs maar eens dat die heeft plaats gevonden! (ik zeg niet dat hij niet heeft plaatsgevonden heur, maar ook niet dat het wel is gebeurt)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik ben Nynke, Ik kan mezelf aanraken, Ik hoor mezelf praten, Ik hoor/voel dat ik adem, Ik communiceer met andere mensen. Ik heb gedachten. Ik onthoud dingen. Ik besta.

    Bewijs maar


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    MENSEN, LEES PLATO, DAN IS DIT STOMME GEZWAM VAN IK ZIE DIT EN IK VOEL DIT OOK AFGELOPEN!! [/caps lock]
    Dan moet je de grottheorie lezen, en als je dat hebt gedaan, gaat er een nieuwe wereld voor je open(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    MENSEN, LEES PLATO, DAN IS DIT STOMME GEZWAM VAN IK ZIE DIT EN IK VOEL DIT OOK AFGELOPEN!! [/caps lock]
    Dan moet je de grottheorie lezen, en als je dat hebt gedaan, gaat er een nieuwe wereld voor je open(A)

    Je kunt plato wel lezen, maar dat betekend niet dat je het er mee eens moet zijn.


    rules don't stop me

    Plato was een wijs man, maar ik zie niet hoe dit iets kan inbrengen op dit topic sorry.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Bewijs maar


    Ik heb het al bewezen? Ik zeg dat ik het allemaal voel, dat is mijn bewijs.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ooit heeft er iemand gezegd: ik denk dus ik besta.

    & in dat geval besta ik
    :Y)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)

    Ik heb het al bewezen? Ik zeg dat ik het allemaal voel, dat is mijn bewijs.
    Jij voelt het. Hoe moet ik dan weten dat jij bestaat?


    Niet geschoten is altijd mis..

    ooit heeft er iemand gezegd: ik denk dus ik besta.

    & in dat geval besta ik
    :Y)

    En die iemand was Aristoteles :'D


    rules don't stop me

    ooit heeft er iemand gezegd: ik denk dus ik besta.

    & in dat geval besta ik
    :Y)

    Dus als jij denkt , betekent niet dat je bestaat voor mij. Aangezien dat niks bewijst tegenover mij.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik weet daarmee dat ik besta, of jij het dan ook weet ligt aan jou.


    "I shut my eyes in order to see.'

    De eigenlijke uitspraak was: Cogito, ergo sum


    rules don't stop me

    Plato was een wijs man, maar ik zie niet hoe dit iets kan inbrengen op dit topic sorry.

    Well, daarin staat prachtig beschreven waarom je dus niet kan zeggen dat je bestaat, omdat je dat niet kan weten


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik weet daarmee dat ik besta, of jij het dan ook weet ligt aan jou.
    Dat betekent dus dat je niet kan bewijzen tegenover mij of je bestaat of niet. Bedankt! (Y)


    Niet geschoten is altijd mis..