• Waarom komen alle goede dingen aan een einde?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    wie ben je dan?

    Een dood gewoon persoon op deze aarde. (even de letterlijke opvatting van bestaan).


    I am an idiot, I move.

    Jullie proberen allemaal een conclusie te trekken, maar die is er niet. Het ligt aan jezelf of je vind dat je zelf wel bestaat of niet.

    Dit vind ik een goed einde. De conclusie ligt, volgens mij, bij jezelf. Als jij vind dat je het met gemak kunt bewijzen omdat je jezelf in de spiegel ziet is dat ook zo voor jou. Net als je vind dat als je vind dat iemand hier is, dan is die hier ook. Het is hetzelfde principe volgens mij.


    rules don't stop me

    (...)
    Dit vind ik een goed einde. De conclusie ligt, volgens mij, bij jezelf. Als jij vind dat je het met gemak kunt bewijzen omdat je jezelf in de spiegel ziet is dat ook zo voor jou. Net als je vind dat als je vind dat iemand hier is, dan is die hier ook. Het is hetzelfde principe volgens mij.
    ik vind dit het beste antwoord. 'Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.'


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Kennis zit in jezelf. Taal is een nep-kennis. alhoewel je het wel nodig hebt om te communiceren.


    Gij haalt wijsheid en kennis door de war.


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)ik vind dit het beste antwoord. 'Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.'

    Oke, dan hebben wij onze conclusie gevonden.


    rules don't stop me

    (...)
    Oke, dan hebben wij onze conclusie gevonden.
    Klaar voor een volgende vraag?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Klaar voor een volgende vraag?

    I'm ready.


    rules don't stop me

    (...)Klaar voor een volgende vraag?


    De volgende vraag, en niet alleen ja of nee zeggen! xD

    Kan er goed zijn zonder slecht?

    Mijn mening, nee, want als er geen slecht is, word alle goedheid als "normaal" ervaren, wat dus niet "goedheid" is.


    One who knows nothing can understand nothing.

    Als niets eeuwig duurt. Waarom is er dan een 'Eeuwigheid' ?


    Niet geschoten is altijd mis..

    @ xJoey

    Omdat mensen het niet letterlijk bedoelen, daarmee bedoelen ze vaak gewoon een lange tijd, maar dat is dan zo'n grote tijd dat mensen het eeuwigheid noemen.


    One who knows nothing can understand nothing.

    Als niets eeuwig duurt. Waarom is er dan een 'Eeuwigheid' ?

    een eeuwigheid is een tijdsaanduiding om aan te geven hoe lang iets duurt terwijl niemand weet hoelang eeuwig duurt...en wie zegt dat niets eeuwig duurt?


    Why don't you break my heart

    (...)

    De volgende vraag, en niet alleen ja of nee zeggen! xD

    Kan er goed zijn zonder slecht?

    Mijn mening, nee, want als er geen slecht is, word alle goedheid als "normaal" ervaren, wat dus niet "goedheid" is.


    Nee om te bepalen wat het "goede" is moet je weten wat voor jou slecht is, ookal verschilt dit per persoon


    Why don't you break my heart

    Als niets eeuwig duurt. Waarom is er dan een 'Eeuwigheid' ?


    Mensen verzinnen vaak dingen om het leven mooi te maken. Mensen vinden het mooi als je "voor eeuwig" iets kunt doen, of als je "voor eeuwig" bij elkaar kunt blijven, terwijl dat helemaal niet bestaat. Veel mensen vinden ook dat je ziel na het "doodgaan" ergens heen moet gaan, en die ziel zal voor hun altijd blijven bestaan. Maar als die ziel niet meer leeft in de tijd waarin jij leeft/leefde, waar leeft die ziel dan wel in? Dat is wat de mens "de eeuwigheid" noemt, het voor altijd dwalen van je ziel.


    rules don't stop me

    (...)
    een eeuwigheid is een tijdsaanduiding om aan te geven hoe lang iets duurt terwijl niemand weet hoelang eeuwig duurt...en wie zegt dat niets eeuwig duurt?
    Ik denk dat eeuwigheid een woord is bedacht door de mensheid om iets te beschrijven wat ze niet kunnen begrijpen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Waarom leven we?
    dat is nog zo'n vraag.

    En we bestaan voor degenen die willen dat we er zijn. Ik kan willen dat ik niets ben, en ik zal uiteindelijk mezelf ervan overtuigen dat het waar is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.