• Ik heb dus een ideetje in me hoofd zitten,Maar ik weet niet of het wel leuk idee is om er een serie van te maken. Please reactie'zz?


    Lúna is 16 jaar,Ze is een moeilijk persoon,Ze doet alles wat haar gezegt word,Ze is dan ook sterk aan de drugs.op school is ook zeker niet braaf,Ze heeft al vaak in de gevangenis gezeten.ze heeft zelf niet door wat ze de wereld aan doet.haar ouders leven al lang niet meer,Ze heeft ook geen goede opvoeding Gehad,Dus ze weet niet beter dan hoe haar leven nu is.Ze heeft dan ook zéker de verkeerde vrienden die haar alleen maar meer de problemen in werken. Telkens als hun wat uitvreten krijgt Lúna de schuld.Ze vind het niet erg,ze vind het zelfs stoer! en ze denkt ook dat iedereen bang voor haar is,en iedereen haar gehoorzaamt.Ze doet echt de stomste dingen in haar leven,Ze trapt mensen zomaar inelkaar als het moet.Maar,op een dag ontmoet ze een jongen,die ze helemaal niet kent.Hij ziet er anders uit dan anderen.Vanaf eerste gezicht mag ze hem al niet,Tenminste dat brengt ze zichzelf in haar hoofd.haar regel is dat ze alleen haar 'vrienden'mag.En niemand anders,Die anders zijn dan haar zelf. Maar ze heeeft niet door,dat die jongen haar leuk begint te vinden.wanneer ze er achter komt,Lacht ze hem recht in zijn gezicht uit.De jongen vind het zwaar kloten natuurlijk maar dan wil hij zijn woord doen,en met haar 'verkeerde'vrienden erbij, Vertelt die jongen haar de waarheid even , Dat ze haar leven niet moet weg gooien aan troep,Dat zo'n mooi meisje een beter en leuker leven verdient.Ze probeert stoer te blijven,Maar wanneer ze alleen is,Zonder mensen om haar heen,denkt ze terug.En is het voor het eerst dat ze huilt.Het heeft haar geraakt,En na de duizende tranen op 1 dag,Word ze langzamer hand heel anders.Ze kan haar pijn niet meer tegen houden,Ze kan haar Goedachtige mens ook niet meer tegen houden.haar kwaadaardigheid drijft langzaam weg.haar vrienden merken het en stappen bij haar weg.Wanneer ze alleen achter blijft,Zoekt ze weer contact met de jongen,Die haar dit heeft aangedaan.Zou ze hem voor altijd haten,Of zou het wat worden.Zou ze vooraltijd normaal kunnen zijn,zonder aan de drugs te zitten,en zou ze een normaal leven kunnen lijden?



    alvast bedankt als je wel reageert! x


    Sometimes it's best not to care.

    Jajaja, nicee <3.


    Protège moi de mes désirs.

    Klinkt leuk schat (flower)

    Maar het is dus zonder TH, wel met een andere band? Of gewoon bandloos?

    Ik zal hem zeker maken, zeg maar als hij er is! ^^


    LoveYouHoney! (H)


    Scream for mercy!

    Denk het niet iets to much problems.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jajaja, nicee <3.

    Dankje! ^^

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Je moet wel even zeggen als ie dr is, dan maak ik hem :]


    Protège moi de mes désirs.

    Nice.


    Behind every great man there’s a great woman

    Lijkt me cool!! Zeg het als hij er is hoor!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Tokiohotelloos aub. En, prachtig verhaal ^^


    Life is hard and then we die

    SUUPPPERRR <3LOVE IT <3


    I'm REBELLIOUS