• Mensjes, ik wil jullie mening, heeft TMF iets tegen TH?? Bewijsstuk a)TMF-awards (zie mijn andere topic: Tmf-Awards NL super of sucked)

    Bij de TMF awards in België, toen ze aan de categorie Best Female International kwamen zei Sean: Bill heeft ons laten weten dat hij het spijtig vond hier niet genomineerd te zijn! (Of toch zoiets ik kon het niet goed verstaan, er werd te veel geroepen naast mij, maar ik heb toch effe heel luid BOEEEEEE geroepen :p)


    OMG!!! Heeft die da echt gezegd?? Sean dan bedoel ik eh. Omg, zo erg! Dat had ik nooit gedacht van hem.. Ik heb het nie gehoord, (op tv -_-) ma jah, ik geloof je wel.. Omg, dat is erg...

    Alleen Valerio&Damien hebben iets tegen TH, maar volgens mij zijn hun gewoon jaloers dat hun niet zoveel vrouwelijke fans hebben =']
    Boeit me ook weinig, ik vond Valerio toch al een zak. En ik kijk toch nooit meer TMF, ze draaien bijna alleen R&b en Hiphop, dat haat ik (A)


    Sweet dreams will come true.

    Dat ze die award niet hebben gekregen ligt niet aan TMF. Het was namelijk zo dat alle mensen moesten stemmen via de site van de awards. Aber, ik was bij de TMF Awards en vond Valerio die sukkel echt zoooo flauw. Hij echt zo ik heb gehoord dat hier veel Tokio Hotel fans zijn? dus echt zo'n beetje iedereen vet hard gillen. Zegt hij doodleuk Nou! Ze komen niet! met een big smile vol verwachting op zijn lelijke kop -.- Sorry hoor, maar sinds die dag heb ik een schijthekel aan hem.