• Heb je genoeg van het leven op aarde? Heb je zin om zelf voor God te spelen? Rickjuh helpt je een handje en komt met tien tips om de aarde te vernietigen. Wel moet ik je waarschuwen dat het vernietigen van de aarde moeilijker is dan je denkt. Toch moet het zeker in de nabije toekomst wel lukken!

    Je hebt het vast wel een keer in een film gezien. Dat een boze man (of vrouw, we willen natuurlijk niet discrimineren) de aarde uitschakelt door een nucleare bom te ontploffen. Of door gifgas in de atmosfeer te verspreiden. Wel, zulke mensen zijn grote sukkels. Waarom? Mag ik je er even aan herinneren dat de aarde niet gebouwd is om vernietigd te worden?

    De aarde is een 4.550.000.000 jaar oude, 5.973.600.000.000.000.000.000 ton wegende bal van ijzer. In zijn leven is het door meer vernietigende asteroïden geraakt dan het aantal warme maaltijden dat jij in jouw leven hebt gehad! Momenteel draait de planeet nog steeds rustig zijn rondjes rondom de zon. Dus het eerste advies voor de toekomstige aardvernietiger: denk niet dat het makkelijk is!

    Voor we naar de tips gaan, kijken we eerst even naar de statistieken hoe vaak de aarde al is vernietigd of hoe vaak er een poging is gedaan om deze planeet te vernietigen.

    Statistieken

    - Het aantal keer dat de aarde is vernietigd: 0
    - Het aantal plannen die momenteel bezig zijn om de aarde te vernietigen: 0
    - Het aantal lopende wetenschappelijke experimenten met de potentie om de aarde te vernietigen: 0
    - Minimale tijd dat de aarde op een natuurlijke wijze kan worden vernietigd: 25 jaar
    - Minimale tijd dat de aarde op een kunstmatige wijze kan worden vernietigd: 50 jaar

    Voor wie deze tips niet zijn:

    Deze tips zijn niet voor mensen die genocide willen plegen. Daarvoor zijn momenteel makkelijkere manieren te vinden op internet. Deze tips zijn alleen voor mensen die van plan zijn om de totale aarde te vernietigen.



    Wat heb je nodig?
    Niets

    Methode
    Er is geen methode. Zit lekker rustig in je stoel en deze methode is al in werking. Momenteel bestaat de aarde uit 200.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 atomen. Deze stoppen allemaal ooit met bestaan. Dit gebeurt waarschijnlijk over 4,5 miljard jaar, als de zon de aarde verzwelgt. Toch heb je hier heel veel geduld voor nodig. Daarom vinden wij deze methode niets!



    Wat heb je nodig?
    Een stabiele strangelet

    Methode
    Steel de Relativistic Heavy Ion Collider in het Brookhaven National Laboratory in New York. Gebruik de RHIC om een strangelet te creeëren. Een strangelet is een vreemd soort quark met een enorme dichtheid. Een strangelet kan door de aarde vallen, zoals een steen in een vijver valt. Als het jou lukt om zo'n strangelet stabiel te houden, dan absorbeert het de hele aarde. Dit is moeilijk, want waarschijnlijk absorbeert de strangelet als eerste de machine die ervoor zorgt dat de quark stabiel blijft. Ook deze methode is niet echt praktisch, want de kans om een stabiele strangelet te brouwen is praktisch nul.



    Wat heb je nodig?
    Een microscopisch zwart gat. Daarbij moet wel vermeld worden dat zwarte gaten niet eeuwig blijven bestaan, omdat ze verdampen door Hawking straling. Een gemiddeld zwart gat kan het nog een tijd uithouden, maar een klein zwart gat verdampt bijna meteen. Dit komt doordat de verdampingstijd te maken heeft met de massa. Hierdoor moet je een microscopisch zwart gat brouwen die ongeveer even zwaar is als de Mount Everest. Het vormen van een microscopisch zwart gat is moeilijk, want je hebt een grote hoeveelheid neutronium nodig. Misschien lukt het ook door veel atomische kernen tegen elkaar te botsen, totdat ze aan elkaar blijven plakken.

    Methode
    Plaats jouw zwarte gat op het oppervlak van de aarde en wacht. Het zwarte gat zal zich een weg vreten door de korst en de mantel van de aarde om af te dwalen naar de kern. Eerst pendelt het nog een beetje heen en weer van de ene kant van de aarde naar de andere kant van de aarde, maar uiteindelijk zal het zwarte gat rusten in de kern. Dan moet je rustig wachten, want binnen een mum van tijd heeft het zwarte gat de gehele aarde geconsumeerd.



    Wat heb je nodig?
    Je hebt 2.500.000.000.000 ton antimaterie nodig. Antimaterie is de meest explosieve substantie in het heelal. Het kan worden geproduceerd met een grote deeltjesversneller, maar dan gaat het slechts om kleine hoeveelheden. Hoe jij in één keer 2.500 miljard antimaterie deeltjes kunt krijgen? Simpel. Creëer een machine die 2.500 miljard materie door een vierde dimensie sluist. Hierdoor veranderd het in antimaterie. Dit is wel moeilijk, want zo'n machine bestaat nog niet.

    Methode
    Stop de antimaterie in een raket, laat het opstijgen en uiteindelijk weer neerstorten. De vrijkomende energie versplintert de aarde in duizend stukjes. Let op! Om deze methode goed te laten werken, raad ik je aan om 25.000 miljard antimaterie deeltjes in een raket te stoppen. Dan ben je zeker van een verwoestend effect.



    Wat heb je nodig?
    Een gloeilamp

    Methode
    Dit is een leuke. Volgens de kwantummechanica heeft het vacuüm energie door de aanwezigheid van virtuele deeltjes. Zou je het gehele vacuümheelal in een gloeilamp stoppen, dan bevat deze genoeg energie om alle oceanen op aarde te laten koken. Een gloeilamp is in principe een vacuüm. Jij moet ervoor zien te zorgen dat je vacuüm energie van een gloeilamp kunt aftappen. Daarvoor heb je een grote nucleare fabriek nodig én natuurlijk veel gloeilampen. Sla de vrijkomende energie op en wanneer je genoeg hebt, dan laat je het gewoon vrij. De aarde wordt vernietigd en waarschijnlijk de zon ook.



    Wat heb je nodig?
    Een zwart gat, zeer krachtige raketmotoren en een groot planetair lichaam. Het meest nabije zwarte gat ligt op een afstand van 1.600 lichtjaar bij ons vandaan in het sterrenbeeld Boogschutter.

    Methode
    Na het vinden van een zwart gat moet je het object en de aarde bij elkaar brengen. Er zijn twee manieren. Breng de aarde naar het zwarte gat of breng het zwarte gat naar de aarde. Voor het verplaatsen van de aarde heb je een paar stevige raketmotoren nodig en voor het verplaatsen van het zwarte gat kan een zwaar planetair lichaam helpen. Momenteel zijn er nog geen raketmotoren ontwikkeld die goed genoeg zijn om de aarde naar een zwart gat te leiden. Hierdoor moet je nog even wachten...



    Wat heb je nodig?
    Een krachtig voortstuwingsmiddel.

    Methode
    Simpel. Graaf een stuk uit de aarde en lanceer het in de ruimte. Dit neemt veel tijd in beslag, want de aarde weegt zes sextiljoen ton! Om het proces te versnellen moet je dus grote stukken aarde lanceren, in plaats van kleine stukken. Hiervoor heb je een krachtig voortstuwingsmiddel nodig dat weinig energie verbruikt. Dan duurt het nog een tijdje, maar uiteindelijk zal de aarde krimpen. Als je iedere seconde een miljard ton in de ruimte loost, dan doe je er zo'n 189.000.000 jaar over. Wees dus bereid om opvolgers voor je plan te vinden!



    Wat heb je nodig?
    Een zeer grote steen met een grote snelheid. Misschien Mars of zo.

    Methode
    In principe kan alles vernietigd worden als je het maar hard genoeg ramt. Het concept is heel simpel. Vind een hele grote asteroïde of planeet, accelereer het object en laat het botsen tegen de aarde. Het resultaat is een spectaculaire botsing, waarbij de aarde hopelijk vernietigd wordt. Na de botsing is de aarde niet meer herkenbaar, maar hebben we waarschijnlijk een tweede asteroïdengordel. Wat voor object je kunt kiezen? Het kan gaan om een object ala Mars, dat een snelheid nodig heeft van 11 kilometer per seconde om de aarde te vernietigen. Je kunt echter ook kiezen voor een asteroïde met een massa van 10.000 miljard ton, maar dat object moet je versnellen tot het een snelheid van 90 procent van de lichtsnelheid bereikt.



    Wat heb je nodig?
    Een 'von Neumann machine'.

    Methode
    Een von Neumann machine is een apparaat die een exacte kopie van zichzelf kan maken, als het de nodige ruwe materialen maar krijgt. Stel, je maakt een apparaat dat uit ijzer, magnesium, aluminium en silicium bestaat, dan heb je een von Neumann machine die uit de basisingrediënten van de aarde bestaat. Plaats het apparaat onder het aardse oppervlak en binnen een mum van tijd zal er zich een tweede machine vormen. Dan vormen er zich vier machines, acht, etc. Uiteindelijk zal alle materie van de aarde verzwolgen zijn door deze von Neumann machines. Als de taak is volbracht en de hele aarde is verzwolgen, kun je de zes sextiljoen machines laten ontploffen. Einde oefening.



    Wat heb je nodig?
    Een machine om de aarde te verplaatsen. Bijvoorbeeld zeer grote raketmotoren.

    Methode
    Simpel. Verander de koers van de aarde, zodat deze in botsing komt met de zon. Dit is moeilijker dan je denkt. Toch hoef je er niet voor te zorgen dat de aarde de zon raakt. Zorg ervoor dat de planeet de zon dicht genoeg nadert, zodat het Roche-limiet wordt overschreden. Hierdoor wordt de aarde uit elkaar getrokken door de zwaartekracht van de zon. Deze methode is momenteel nog niet mogelijk, maar binnen enkele honderen jaren waarschijnlijk wel!

    Snap je? ga er nu maar aan werken dan!

    :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Te lui om te lezen :Y)

    Te lui om te lezen :Y)


    ik ook:P

    dude
    heb jij zelf überhaupt enig idee waar je het over hebt??
    Ik namelijk niet xD
    xoxo


    Why don't you break my heart

    haha xD lees nog maar eens goed dan (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dude
    volgens mij is het maar goed
    dat ik geen behoefte heb om de aarde te vernietigen xD
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Hehe, ik denk ook dat voor deze humor de gemiddelde leefitjd iets te laag ligt nog hier :P (A) Niet voor dutchangel maar voor de rest die geen zin heeft om te lezen :P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hehe, ik denk ook dat voor deze humor de gemiddelde leefitjd iets te laag ligt nog hier :P (A) Niet voor dutchangel maar voor de rest die geen zin heeft om te lezen :P

    haha en ik begon me net aangesproken te voelenxD tja ik ben zo gek om t te lezen jaxD(A)


    Why don't you break my heart

    okeee......dat gaat dus nooit werken maar
    - Minimale tijd dat de aarde op een natuurlijke wijze kan worden vernietigd: 25 jaar

    - Minimale tijd dat de aarde op een kunstmatige wijze kan worden vernietigd: 50 jaar


    is dat serieus? want dan hoop ik nog te leven :Y) en ik heb geen zin dat de aarde dan dood gaat


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Die spullen liggen ook allemaal binnen handbereik..:Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die spullen liggen ook allemaal binnen handbereik..:Y).

    Echt wel heb ik allemaal al klaar liggen in de keuken:Y)


    Why don't you break my heart

    (...)
    Echt wel heb ik allemaal al klaar liggen in de keuken:Y)


    Vanzelfsprekend natuurlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn zwarte gat zit op het moment onder de douche.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)

    Vanzelfsprekend natuurlijk.

    Ja toch ik ga like morgen ermee beginnen:'D
    dat moet van Rickjuh xD


    Why don't you break my heart

    Lekker doelloos ><


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Lekker doelloos ><

    heeft wel een doel,,namelijk t vernietigen van de aarde(A)


    Why don't you break my heart