• Iedereen praat erover. Tokio Hotel verandert. Ze komen arroganter over, Bills stijl wordt voor de meeste minder mooi, hij wordt te dun, velen zijn bang dat hun nieuwe muziek fake wordt, enz. Dit kunnen we wel allemaal op Amerika gaan schuiven, maar waarom zouden we?
    Amerikaanse fans zijn gewoon net als ons! Het zijn gewoon tienermeisjes die van emotionele muziek houden, en zichzelf in de muziek van Tokio Hotel herkennen. Ze wonen gewoon in een ander conctinent.;)
    Ja, Amerika is het meeste bekende land in de media, maar denk je nou echt dat al die Amerikaanse artiesten iets geworden waren, zonder fans? Nee! Echt niet. Alleen de artiesten waarvan hun familie toch al beroemd was.
    Wij, de fans, hebben Tokio Hotel gemaakt. Door ons hebben Gustav Schafer, Bill Kaulitz, Tom Kaulitz en Georg Listing hun droom waar gemaakt. Zonder ons waren ze nog steeds vier jongens uit Magdeburg/Loitische, waar niemand ooit van gehoord had.
    Maar weten jullie wat?
    We hebben hun ook langzaam kapot gemaakt!
    Ja, het komt hard over, maar het is waar.
    Wij moesten hun zondodig opwachten bij hun hotels, eetplaatsen, tourbus enz.
    Het is eigenlijk niet meer dan logisch dat iedereen daar gek van zou worden, al zou je nog zo van je fans houden als Tokio Hotel.
    Het is gewoon gestoord!
    Ze kunnen nergens meer naar buiten!
    Konden we niet gewoon in hun buurt komen, wanneer zij zelf dat ook wilden?
    Ik bedoel, zo moeilijk is dat niet!
    Het zijn knappe jongens met geweldige muziek, maar het is niet noodzakelijk dat we hen elke seconde toe roepen hoe geweldig ze zijn, toch?
    Hun platenmaatschappij en de pers hebben natuurlijk ook veel druk op hun.
    Maar wat ik probeer te zeggen is...

    Haast elke fan is wel bezorgd om hun, maar dat betekent niet dat het allemaal hun eigen schuld is.

    Vat dit niet te persoonlijk op! Ik kan ook ALLES wat ik zojuist heb getypt mis hebben! Ik was ook hysterisch over Tokio Hotel! Het zijn slechts mijn gedachten op een forum.;)

    xxx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    maar wat was dat dan toen Tom een meisje een klap had verkocht... ze hebben hun al die jaren gestalkt, dreigbrieven naar simone gestuurt en op de parkeerplaats bij een benzinepomp de auto van tom vernield.. waar ben je dan mee bezig?? die meisjes hebben aangifte gedaan en Tom kreeg de schuld terwijl hun al die jaren hebben lopen stalken.. ik geef Tom groot gelijk dat hij dat meisje een klap verkocht ik zou precies het zelfde doen

    ja en je hebt helemaal gelijk.
    Aan de ene kant hebben zij dit wel gewild, zij wilden al die tijd beroemd worden, maar soms kunnen fans echt overdrijven en wordt een gewoon leven leiden voor hen gewoon onmogelijk.

    Maar wat als we nu allemaal hen zouden stalken? Zij hebben er een hele last mee, maar wij hebben er toch helemaal niks aan? Het is niet dat je dan ineens de kans krijgt om met hen te praten. Je moet de moeite daarvoor niet doen. Ja je gaat ze wel een keer zien, maar meer ook niet. Daarom is het echt zo nutteloos was sommige mensen doen.

    Moest ik in een situatie zitten waar Tokio Hotel dichtbij mij woonde ofzo zou ik daar ook wel dikwijls langs voorbij wandelen of er gaan staan, ja ik denk dat elke fan dat wel zou doen. Maar Tokio Hotel heeft daar geen boodschap aan, het is alweer een ZOVEELSTE fan...

    *agreeeeement*
    goede speech ;P

    over zo'n onderwerp valt niet te discussieren.

    Die risico's staan er aan vast, en boeiend..
    Het houd mij niet wakker. En hun ook niet.

    Weetje, het boeit me niet. Tokio Hotel, leuke muziek, klaar. Ik ga niet meer de vloer kussen waar zij gelopen hebben. Ik heb het totaal gehad met hun egoïstische kuthoofden. En oh ze zijn zo zielig, not?


    Life is hard and then we die

    Ik ben het deels met je eens.
    Maar sinds ze naar Amerika zijn geweest, zijn ze nóg populairder geworden en wordt er ook veel meer van ze verwacht. Het zijn ook maar jongens van onze leeftijd. De media en het management vragen veel te veel van ze. [/mijn mening]
    En inderdaad. De jongens zien er de laatste tijd zo slecht -lees; ongezond/dun/moe- uit. o_ô Net alsof ze het niet meer aankunnen enzo. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik vind dat je gelijk hebt, door ons zijn ze eigenlijk wie ze zijn (hoewel ook door hun eigen)
    maar waarschijnlijk ligt het dan ook aan ons, dat ze gek worden


    One Day you'll remember me...

    Je hebt helemaal gelijk <3
    Ze gaan kapot. Niet door Amerikaans fans ...
    Maar door alle druk de laatste tijden. En je kan iemand maken & Breken wat dus nu allebei is aan het gebeuren

    x

    Groot gelijk,
    ik vind dat je best wel fan kan zijn,
    door gewoon foto's te kijken en muziek te luisteren en natuurlijk naar concerten gaan en die dingen, maar ik ben zelf een fan, al lang, maar dat betekend nog niet dat ik in de vakantie of zo hun overal ga volgen, want zelf zullen ze dat ook niet al te prettig vinden, ze zijn ook gewone jongens, maar met veel fans en dus zijn ze beroemd, maar het blijven normale jongens, dus vind ik dat je ze niet moet stalken.
    Dat is nou mijn mening :X

    x

    ik vind dat het niet zo erg ligt aan de mensen in Amerika maar, zoals je zei, Amerika is een belangrijk land in de media. dat heeft hun denk ik zo veranderd. het feit dat ze in een moeilijk bereikbaar land (qua muziek) optreden. daardoor hebben ze zoveel air gekregen maar wat je zegt over de fans, daar ben ik het 100% mee eens want fan zijn is 1 ding maar sommigen zijn echt gestoord *niet slecht bedoeld hoor*


    She said: I gotta find out for myself

    fightforlove schreef:
    Respect! Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik sluit me bij jou aan:D

    x


    idem


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nee, ik ben het niet met je eens.
    I mean, ze worden bekend in Amerika, vervolgens hebben ze 30, of wel meer, concerten daar, en raken ze moe. Eh, logisch?
    Ik bedoel, ze zijn ook jongvolwassen, en ze waren dit niet gewend van vroeger.
    En over wat jij zei, ik bedoel, waarom de schuld op de 'algemene' fans schuiven? Zo worden alle fans in een hokje gepropt, terwijl de helft zich echt totaal op de muziek richt en het fanzijn heel normaal beleeft?
    Ik bedoel, je kan hier gewoon niet over oordelen. Als we de schuld op iemand moeten schuiven, dan moet dat op Universal. Zij verwachten veel te veel van de jongens.
    Kutcontract.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 9:28 ]


    -

    Esmaye schreef:
    Nee, ik ben het niet met je eens.
    I mean, ze worden bekend in Amerika, vervolgens hebben ze 30, of wel meer, concerten daar, en raken ze moe. Eh, logisch?
    Ik bedoel, ze zijn ook jongvolwassen, en ze waren dit niet gewend van vroeger.
    En over wat jij zei, ik bedoel, waarom de schuld op de 'algemene' fans schuiven? Zo worden alle fans in een hokje gepropt, terwijl de helft zich echt totaal op de muziek richt en het fanzijn heel normaal beleeft?
    Ik bedoel, je kan hier gewoon niet over oordelen. Als we de schuld op iemand moeten schuiven, dan moet dat op Universal. Zij verwachten veel te veel van de jongens.
    Kutcontract.

    Ik schuif de schuld niet op de ´algemene´ fans. Ik zeg alleen dat het niet alleen Amerika´s schuld is van wat er is gebeurt met TH. Hysterische fans zijn er ook deels verantwoordelijk voor. En daarbij, ik heb Universal genoemd in dit topic.:)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3