• Ja, omdat er geen deeltje forum over boeken is zet ik het bij overige.

    Maar ik heb het niet over de film, echt over de boeken zelf. Ik vind ze persoonlijk beter dan de film.
    Maar wie is jullie lievelings personage?? Of beter gezegd welke lievelings personages je hebt, dus een paar. En kan je ook vertellen waarom?? Om het uiterlijk kan het niet echt want in de boeken staan geen prentjes

    Die van mij zijn:
    - Jacob Black. Gewoon zijn manier van doen, hij is jong, ik vind dat hij humor heeft.
    - Emmett Cullen. Hij is gewoon zo'n grote broer achtig ding. Hij is grappig, of nou ja grappig hij pest Bella op zo'n manier dat ik het grappig vind.
    - Alice. Haar optimisme en hoe levendig ze wel niet is. En dan in Eclips als ze kwaad is omdat ze zich normaal voelt, geweldig.

    Maar wie zijn jullie lievelings personages??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life limitless.

    Omgaawd!
    Heb jij het 3de boek!
    *hebhebhebheb*
    *komthetstelenterwijljijopdewczit*
    Neen serieus kun je het al lenen uit de bib of heb je het gekocht??


    I found myself in Wonderland.

    Jacob Black, zeker weten. Edward maakt Bella alleen maar deressief. Als ze bij Jacob is is ze zo vrolijk.

    En iedereen zegt dat Bella verliefd wordt op Jacob in Eclips, maar ik ben dus bezig in dat boek, en op welke blz komt dat ongeveer, want ik ben er nog niet en ik ben al over de helft.


    rules don't stop me

    Emmet: Ik hou van zijn manier van omgaan x'D Lekker stoer doen.

    En Jacob; don't know why just like em ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Omgaawd!
    Heb jij het 3de boek!
    *hebhebhebheb*
    *komthetstelenterwijljijopdewczit*
    Neen serieus kun je het al lenen uit de bib of heb je het gekocht??

    Ik heb het derde boek ook xp


    We'll never be as young as we are tonight

    Omgaawd!
    Heb jij het 3de boek!
    *hebhebhebheb*
    *komthetstelenterwijljijopdewczit*
    Neen serieus kun je het al lenen uit de bib of heb je het gekocht??


    Gekocht


    Live life limitless.

    Emmett ^^ En Rosalie. Icecold :)

    Edit: Het contrast tussen die twee is gewoon leuk XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    heb het 3de boek al uit....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jacob Black, zeker weten. Edward maakt Bella alleen maar deressief. Als ze bij Jacob is is ze zo vrolijk.

    En iedereen zegt dat Bella verliefd wordt op Jacob in Eclips, maar ik ben dus bezig in dat boek, en op welke blz komt dat ongeveer, want ik ben er nog niet en ik ben al over de helft.


    Ergens tegen het einde aan, hij is al de hele tijd aan het zeggen dat hij weet dat ze ook op hem verliefd is. Maar zij zegt altijd nee. En ergens op het einde komt ze er achter, ik denk nog wel voor de 400 pagina's maar ik weet het niet meer, ik heb het gisteren gelezen maar kom.
    Heb Eclips uit, heb vandaag de 20 laatste pagina's gelezen (had ik gisteren ook kunnen doen) en ben zondag avond begonnen


    Live life limitless.

    Emmett ^^ En Rosalie. Icecold :)

    Edit: Het contrast tussen die twee is gewoon leuk XD


    Ja, daar heb je wel gelijk. Emmett altijd geweldig vrolijk en Rosalie dan met z'n momenten zo koud als ijs


    Live life limitless.

    Omgaawd
    Nu vind ik mezelf Dom :9~
    En niet Geniaal (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Ergens tegen het einde aan, hij is al de hele tijd aan het zeggen dat hij weet dat ze ook op hem verliefd is. Maar zij zegt altijd nee. En ergens op het einde komt ze er achter, ik denk nog wel voor de 400 pagina's maar ik weet het niet meer, ik heb het gisteren gelezen maar kom.
    Heb Eclips uit, heb vandaag de 20 laatste pagina's gelezen (had ik gisteren ook kunnen doen) en ben zondag avond begonnen


    Omgaawd,
    Word Bella verlieft op Jacob?!
    Dude dat is bad so bad(cat)
    Waarom?
    Dumpt ze Ed.?!
    [/nietlettenopmijnverneuktengels]


    I found myself in Wonderland.

    JA MAN IK HEB T DERDE BOEK OOK xD
    ben er vandaag in begonnen
    like zo geweldig


    Ik vind Jacob geweldig omdat die gast humor heeft en vrolijk is enzoo dat merk je gewoon in t boek

    en Edward omdat hij zo lief en beschermend is en omdat vampieren gewoon cool zijn duhuh maar i dunno zoals in de boeken verteld wordt..hij heeft een soort aantrekkingskracht kweet niet precies..just like him

    but my boy is the best

    dude en Bella is ook cool want zij is like bereid alles te geven voor diegene waar ze zoveel van houdt en das cool
    xoxo


    Why don't you break my heart

    -Jacob Black!
    Hij is jong, en geniet teminsten nog van het leven, probeert bella tog in beherming te nemen, maar togop de manier dat zij nog wel haar eigen leven kan leiden.. en niet zoals Edward haar leven afneemt><
    -Alice Cullen
    Gewoon haar menier vsn don bevalt me wel.^^
    -Emmet Cullen
    Zoals jij zegt.. zoon grote sterke broer.. waar je je lekker vijlig bij voelt, lekker vrolijk.^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)

    Omgaawd,
    Word Bella verlieft op Jacob?!
    Dude dat is bad so bad(cat)
    Waarom?
    Dumpt ze Ed.?!
    [/nietlettenopmijnverneuktengels]


    Nee ze dumpt hem niet. Ze dacht zelfs dat Edward kwaad ging zijn op Jacob en haar omdat ze iets gedaan hadden, en door dat gene is ze er achter gekomen dat ze verliefd op hem is. Maar Edward was heel lief en was zelfs niet boos (rare Edward >.<)


    Live life limitless.

    Alice, zeker weten. Alleen maar door aan haar te denken word ik al helemaal vrolijk. (: