• Ja, omdat er geen deeltje forum over boeken is zet ik het bij overige.

    Maar ik heb het niet over de film, echt over de boeken zelf. Ik vind ze persoonlijk beter dan de film.
    Maar wie is jullie lievelings personage?? Of beter gezegd welke lievelings personages je hebt, dus een paar. En kan je ook vertellen waarom?? Om het uiterlijk kan het niet echt want in de boeken staan geen prentjes

    Die van mij zijn:
    - Jacob Black. Gewoon zijn manier van doen, hij is jong, ik vind dat hij humor heeft.
    - Emmett Cullen. Hij is gewoon zo'n grote broer achtig ding. Hij is grappig, of nou ja grappig hij pest Bella op zo'n manier dat ik het grappig vind.
    - Alice. Haar optimisme en hoe levendig ze wel niet is. En dan in Eclips als ze kwaad is omdat ze zich normaal voelt, geweldig.

    Maar wie zijn jullie lievelings personages??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life limitless.

    Selfdestruct schreef:
    1. Edward Cullen: Zijn manier van doen, zo romantisch en lief, geduldig ookal doet Bella weer eens wat doms. Hij is perfect en breekt zijn eigen hart en dat van Bella omdat hij denkt dat ze dan veiliger is. Edward is gewoon geweldig.
    2. Alice Cullen: Ik vind haar echt zo lief, echt een goeie vriendin voor Bella. Ze is schattig en zo hyper actief, ik houd gewoon van Alice. Ik moest zelfs in Breaking Dawn een traantje weg pikken toen... -spoiler-
    3. Bella Swan: Haar klunzigheid, haar eeuwige liefde voor Edward en haar onzekerheid over Jacob. De manier waarop ze zich laat manipuleren door Jacob, gewoon zo normaal. Ze is gewoon normaal en niet zoals veel andere personages in verschillende boeken. Bella mag voor vele een irritante bitch zijn maar voor mij is ze een voorbeeld. Ik kan me goed vinden in haar, klunzig, verlegen, niet veel vrienden... Ik denk dat ik een van de weinige ben die haar echt leuk vind.


    I found myself in Wonderland.

    Alice..

    ze offert zichzelf zo vaak op voor haar geliefden..en ik vind dat er in het laatste boek te weinig aandacht aan haar besteed word. I love her

    BenBarnes schreef:
    Alice..

    ze offert zichzelf zo vaak op voor haar geliefden..en ik vind dat er in het laatste boek te weinig aandacht aan haar besteed word. I love her

    Thja, ik kan nu niet zeggen wat ik wilde zeggen want dat is een dikke spoiler voor de andere mensen XD


    -