• Ja, omdat er geen deeltje forum over boeken is zet ik het bij overige.

    Maar ik heb het niet over de film, echt over de boeken zelf. Ik vind ze persoonlijk beter dan de film.
    Maar wie is jullie lievelings personage?? Of beter gezegd welke lievelings personages je hebt, dus een paar. En kan je ook vertellen waarom?? Om het uiterlijk kan het niet echt want in de boeken staan geen prentjes

    Die van mij zijn:
    - Jacob Black. Gewoon zijn manier van doen, hij is jong, ik vind dat hij humor heeft.
    - Emmett Cullen. Hij is gewoon zo'n grote broer achtig ding. Hij is grappig, of nou ja grappig hij pest Bella op zo'n manier dat ik het grappig vind.
    - Alice. Haar optimisme en hoe levendig ze wel niet is. En dan in Eclips als ze kwaad is omdat ze zich normaal voelt, geweldig.

    Maar wie zijn jullie lievelings personages??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life limitless.

    Jasper. :Y)
    Hij is gewoon echt coooool. Ookal doet 'ie niet veel ofzo. Ik vind 'm cool. Hij is mijn favoriet. Maar ik vind de acteur die Jasper speelt, dinges daar, al 3 jaar sjiek. Dus dat heeft er ook mee te maken. ;p
    En Alice is gewoon leuk. En niet te vergeten Charlie. Zijn naam alleen al. :'d

    Ghihi, Laura, zet dan op zen minst de boeken in goede volgorde hé (puh)
    Maar euh; Ge weet da ik daar over moet nedenken..
    JAMES :Y)


    everything you imagined, and more...

    Jacob vind ik echt wel grappig en zo vrolijk en zo.

    En natuurlijk ook Edward gewoonweg omdat hij zo beschermend en lief doet enzo (dat vind ik sweet).

    Ik vind Bella ook wel stoer


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ghihi, Laura, zet dan op zen minst de boeken in goede volgorde hé (puh)
    Maar euh; Ge weet da ik daar over moet nedenken..
    JAMES :Y)


    En waarom James Liesjjee??
    En ik wou eerst alleen Eclips nemen maar toen dacht ik dat ik Twilight en Nieuwe Maan er ook beter kon bij zetten


    Live life limitless.

    (...)

    En waarom James Liesjjee??
    En ik wou eerst alleen Eclips nemen maar toen dacht ik dat ik Twilight en Nieuwe Maan er ook beter kon bij zetten

    Omdat James gewoon een coole gast is..
    En hij is slecht (duivel)
    Maar op de 2de is het Emmett, liefde aan hem :Y)


    everything you imagined, and more...

    Ik vind Edward en Alice gewéldig ♥


    Just a simple "I love you" (:

    Ik vind Edward en Alice gewéldig ♥


    En waarom??


    Live life limitless.

    (...)

    En waarom??


    Alice d'r optimisme is geweldig en Edward ... gewoon omdat hij Edward is !!
    xx


    Just a simple "I love you" (:

    Vooral Bella, omdat ik me vaak in haar herken :']

    en Alice, ze is gewoon, jaa optimistich en altijd vrolijk en doet me altijd lachen [:
    Jacob vond ik ook wel iets hebben tot dat iemand zei dat ik hem sowieso niet meer leuk ging vinden na het 4de boek ... over een week zal ik wel weten wat zeker x'D
    maar niet te vergeten Edward ook natuurlijk, hallo Edward ... vampier ... Edward ? ;'P

    Vooral Bella, omdat ik me vaak in haar herken :']

    en Alice, ze is gewoon, jaa optimistich en altijd vrolijk en doet me altijd lachen [:
    Jacob vond ik ook wel iets hebben tot dat iemand zei dat ik hem sowieso niet meer leuk ging vinden na het 4de boek ... over een week zal ik wel weten wat zeker x'D
    maar niet te vergeten Edward ook natuurlijk, hallo Edward ... vampier ... Edward ? ;'P


    Je gaat boek 4 in het Engels lezen?? Want in het Nederlands komt hij pas volgend jaar uit >.<


    Live life limitless.


    Je gaat boek 4 in het Engels lezen?? Want in het Nederlands komt hij pas volgend jaar uit >.<

    Ja, en Eclips ben ik ook bezig in het Engels, ik vind de boeken in het Engels gewoon veel beter [: (en ze zijn sneller uit ;p)

    (...)
    Ja, en Eclips ben ik ook bezig in het Engels, ik vind de boeken in het Engels gewoon veel beter [: (en ze zijn sneller uit ;p)


    Sneller uit?? Maar oke ik zit nog maar in mijn eerste jaar Engels op school. Maar op zich lukt het me wel redelijk het te verstaan, miss moet ik het is proberen, maar ben gisteren pas naar de bib geweest >.<


    Live life limitless.

    Ik ben nog bezig met "New Moon" (ik lees de boeken trouwens in het engels).

    Maar tot nu toe is Edward Cullen mijn favorite, Omdat hij een aardige vampier is die heel veel geeft om Bella, en ook grappig is.

    PS: Ik haat, maar echt HAAT vertalingen, net zoals op tv, maken ze een grap in het engels, gaan ze het er op zo'n saaie, helemaal geen grappige manier vertalen. En ik ben gewoon verlieft op de Engelse taal. :Y)


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Sneller uit?? Maar oke ik zit nog maar in mijn eerste jaar Engels op school. Maar op zich lukt het me wel redelijk het te verstaan, miss moet ik het is proberen, maar ben gisteren pas naar de bib geweest >.<

    En zeggen dat gy tot da ik de Harry Potter boeken begon te lezen, leren kinda hatte..
    Dus wat zeggen ze dan: 'Danku Lies, dankzij u lees ik terug'


    everything you imagined, and more...


    Sneller uit?? Maar oke ik zit nog maar in mijn eerste jaar Engels op school. Maar op zich lukt het me wel redelijk het te verstaan, miss moet ik het is proberen, maar ben gisteren pas naar de bib geweest >.<

    okay, ik bedoelde eigenlijk sneller uit van ... release ... ;'] De boeken lees ik ookwel sneller in het Engels, maar vanaf het 1ste leerjaar oefende ik al op mijn engels omdat mijn bf naar Amerika was verhuist enja, nu is dat wel handig.