• Sinds kort ben ik terug in nederland =)
    Ik kijk rustig op een pak melk, En ik zie Arabisch staan, Ik kijk in de school, Ze dragen hoofddoeken in de klas, WTF is er gebeurt?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ja, Moslim noem ik geen stijl hoor.

    Het is een leefstijl eveneens als gothic enz.

    en dan geef je ze maar de pap in de mond x_x

    en
    Dus Moslims zijn beter dan Katholieken?
    dat heeft nooit iemand hier gezegt. x-x god hee


    We can only learn to love by loving.

    (...)Dus Moslims zijn beter dan Katholieken?
    ;
    Niemand is hier beter, iedereen is gelijk.

    En foute reactie, ruzie uitlokking en dit topic gaat dicht + jij draagt de gevolgen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Joey, dat heet racistisch zijn.
    Laat mensen zijn wie ze willen zijn en bemoei je er niet mee. Zolang ze niets verkeerds doen is er niets aan de hand.

    inderdaad!

    En trouwens; de pap in de mond geven? WTF.. -_-

    (...)
    Joey, dat heet racistisch zijn.
    Laat mensen zijn wie ze willen zijn en bemoei je er niet mee. Zolang ze niets verkeerds doen is er niets aan de hand.
    Nee hoor, dat heet gewoon het probleem inzien. Ze zijn gewoon een probleem en als je er iets over zegt ben je racistisch,=.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ja, Moslim noem ik geen stijl hoor.

    Zegt 'Godsdienstvrijheid' je iets.

    (...)Wel in schoolverband. Een school hoort neutraal te zijn. Ik zie toch ook geen joden met een kepeltje op naar school?


    er zijn 3 talen, Duits,Nederlands,Engels.
    als ze die niet bemachtigen moet je het ze niet makkelijker maken door arabisch op de verpakkingen te zetten.

    1 in nl mag iedereen zijn zoals hij/zij is en de kleding drage dii hij/zij wilt
    2 dat kepeltje draag je (meestal) allen in de sinagoge(sorry als ik het verkeerd gespeld heb)
    3 er zij meerder talen en op een pak melk staat het niet op z'n engels
    4 nl in een multiculti same levein
    5 als je het zo ergert ga je toch gewoon trug


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Omg en dit komt dus uit de mond van een hollander die eerst in Belië woonde, en nu terg in holland.. Like jij bent ook een buitenlander!Ö


    Get outta my head!

    Niks.


    No growth of the heart is ever a waste

    Joey ik word misselijk van mensen zoals jou.

    Echt ik kan niet tegen zulke dingen
    iedereen is fcking gelijk
    Ik ken hele lieve mensen die moslim zijn,hele leuke kidneren die toevallig donker zijn. Mijn Neef is half turks en ik hou van hem , Mijn neefje en mijn nichtje zijn antilliaans maar dat maakt ze toch geen verkeerde mensen godsamme


    We can only learn to love by loving.

    (...)Dus Moslims zijn beter dan Katholieken?


    dat zegt ze toch niet
    en ze hebben arabisch staan voor mensen die geen nederlands kunnen
    en die meiden met hoofddoek daar heb jij toch geen last van? ze zeggen toch niet tegne jou dat jij een hoofddoek aan moet doen? dus laat ze doen wat ze willen alsjeblieft.

    (...)Nee hoor, dat heet gewoon het probleem inzien. Ze zijn gewoon een probleem en als je er iets over zegt ben je racistisch,=.

    Nu ga jij eens goed naar me luisteren, Joey. Zij zijn het probleem niet, dat zijn wij! Wij zijn degenen die hen anders behandelen. Wij zijn degenen die hen raar aankijken omdat ze niet zoals ons zijn! Wij zijn degenen die hen fixeren! Het probleem ligt niet bij hen, maar bij mensen zoals jij.
    En natuurlijk zijn er buitenlanders of mensen met een ander geloof die dingen doen die niet kunnen. Maar zo zijn er ook Nederlanders of Belgen, hoor! Wij fixeren die mensen alleen harder. Als ik een snoepje jat uit de winkel kijkt niemand ernaar, doet een Turk het, is iedereen in shock. Ik bedoel, wij máken er problemen van.
    Dus nu bekje houden, want je hebt géén gelijk.

    Je mag een eigen mening hebben, maar ik zou eerst maar eens nadenken voordat je zo'n topic opent want je weet van te voren al dat dit niet goed zal vallen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)Nee hoor, dat heet gewoon het probleem inzien. Ze zijn gewoon een probleem en als je er iets over zegt ben je racistisch,=.

    hahahahha het probleem in zien!! Dude, er is geen probleem.. -_-jij denkt zeker dat alleen moslims dingen verkeerd doen?!

    (...)Nee hoor, ik ben niet racistisch, Ik vind het gewoon niet kunnen.
    Ze de pap in de mond geven.

    pap in de mond?
    en als je zo doet klinkt het aardig racistisch
    heb je ook problemen met duites die niet nederlands kunne praten?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Joey ik word misselijk van mensen zoals jou.

    Echt ik kan niet tegen zulke dingen
    iedereen is fcking gelijk
    Ik ken hele lieve mensen die moslim zijn,hele leuke kidneren die toevallig donker zijn. Mijn Neef is half turks en ik hou van hem , Mijn neefje en mijn nichtje zijn antilliaans maar dat maakt ze toch geen verkeerde mensen godsamme



    Gelijk heb je.
    1 Moslim steelt iets mensen denken meteen dat elke moslims dat gaat doen --