• Sinds kort ben ik terug in nederland =)
    Ik kijk rustig op een pak melk, En ik zie Arabisch staan, Ik kijk in de school, Ze dragen hoofddoeken in de klas, WTF is er gebeurt?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Als je iets tegen buitenlanders hebt,
    ga dan even ergens anders zeiken.
    Wedden dat buitenlanders een mooier innerlijk hebben dan jij?
    Serieus,
    iedereen is gelijk vanbinnen!
    Zoals ik in een ander topic al zei:
    Als iemand een prachtig karakter heeft, en je merkt dat die buitenlands is, ga je dan zeggen: 'Ohnee, sorry, nu ga ik niet meer met je om, hoor.'
    Hoe belachelijk is dàt!?
    Djeeeeses ><

    (...)
    Ik vergelijk het ook niet, ik zeg alleen maar dat wij ons ook fcking aso gedragen in hun land.
    En ik had précies hetzelfde gedaan.
    Like, waarom moeite doen om een taal te leren als je er toch niks mee kan? Als werkgevers moeten kiezen tussen een Nederlander of een buitenlander kiezen ze de Nederlander, en er zijn genoeg anderen mensen uit hetzelfde land om mee te communiceren. Als je iets van 40 jaar alleen je moedertaal spreekt en je moet opeens een totaal andere taal leren, is dat moeilijk.
    Ga jij maar eens op je 40ste vloeiend Arabisch leren spreken.


    Misschien heb je wel gedeeltelijk gelijk, maar het verschil is dat hun zijn hierheen gekomen, ik ben niet van plan om naar 1 van die landen te verhuizen waar ze arabisch spreken, dus ga ik het ook niet leren, en het is wel redelijk handig als je de taal van het land kent waar je wel meer dan een jaar gaat wonen. ik bedoel, je kan dan niet eens met de inwoners van het land praten, wat heeft het dan voor nut om er te wonen?
    als je het gezegt: ga maar op je 40ste vloeiend japans leren, dan zou ik dat met plezier doen, en dat komt ook omdat ik graag naar japan wil.


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    kijk een mening mag je gerust hebben maar dan moet je daar ook goede argumenten voor hebben en dat heeft hij niet.....


    helemaal mee eens :D


    never say goodbye.

    ik geef joey gelijk.
    het is een mening

    dan hoef je toch niet meteen racistisch te zijn??


    Joey ís een racist. Kijk eerst en vooral al eens naar zijn forumsignature 'eigen volk eerst' Like, een racistische uitspraak las je het mij vraagt ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jaa mensen ik blijf reageren tot deze topic gesloten woord
    Maar
    Joey je hebt aandacht te kort, heel veel aandacht te kort. daarom maak je zo een domme topic.
    ga eerst nadenken wat je zegt mens.

    ik geef joey gelijk.
    het is een mening

    dan hoef je toch niet meteen racistisch te zijn??

    deze dinge worden in Nederland gezien als rasisme
    en weet je wat de eerste wet uit de grondwet is:
    geen rasisme met wat dan ook
    die revolutie is niet voor niets geweest
    VIVA LIBERTÉ EGALITÉ EN VRATENITEE


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Kijk Joey opend gewoon dit topic om Ruzie te stoken, laat het gwn om hier op te reageren, want dan geef je hem zijn zin.
    Wees verstandig AUB.
    <3.


    Your Butt is Mine!

    ik geef joey gelijk.
    het is een mening

    dan hoef je toch niet meteen racistisch te zijn??



    Maar wij hebben toch niet om zijn mening gevraagt?

    @Hajar
    Ik ook hoor

    Ik ben het helemaal zat x_x

    Fcking klote racisme.


    We can only learn to love by loving.

    Jaa mensen ik blijf reageren tot deze topic gesloten woord
    Maar
    Joey je hebt aandacht te kort, heel veel aandacht te kort. daarom maak je zo een domme topic.
    ga eerst nadenken wat je zegt mens.

    idd.

    dit topic moet echt gesloten worden

    (...)Joey ís een racist. Kijk eerst en vooral al eens naar zijn forumsignature 'eigen volk eerst' Like, een racistische uitspraak las je het mij vraagt ><

    To be honest vind ik best dat die uitspraak mag. Het is hoe hij over bepaalde zaken denkt. Maar uitspraken als 'Laat ze allemaal maar sterven, opflikkeren' of iets in die trant gaan mij te ver. Dat is ronduit respectloos. Ik beschuldig niemand waar dan ook van, it's just an opinion ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Joey ís een racist. Kijk eerst en vooral al eens naar zijn forumsignature 'eigen volk eerst' Like, een racistische uitspraak las je het mij vraagt ><

    Is het ook niet racistisch om iemand een racist te noemen? ><

    (...)leer aub 'logisch' is schrijven na alle jaren dat je hier al woont! dank u^^


    Erg grappig, ik ben ook tegen racisme, maar ik heb ook meen hekel aan die schijnheilige mensen die zeggen dat alles en iedereen gelijk hebben, terwijl ze zelf ook soms een beetje racistisch zijn alleen uiten ze dat dan niet.


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    To be honest vind ik best dat die uitspraak mag. Het is hoe hij over bepaalde zaken denkt. Maar uitspraken als 'Laat ze allemaal maar sterven, opflikkeren' of iets in die trant gaan mij te ver. Dat is ronduit respectloos. Ik beschuldig niemand waar dan ook van, it's just an opinion ;]

    ligter aan wat je een ras vind ik zie het hele manselijke ras als eeen volk maar ik dank(weet het zeker) dat zij blanke nederlanders ald het volk ziet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)

    Erg grappig, ik ben ook tegen racisme, maar ik heb ook meen hekel aan die schijnheilige mensen die zeggen dat alles en iedereen gelijk hebben, terwijl ze zelf ook soms een beetje racistisch zijn alleen uiten ze dat dan niet.
    Was dat dan een antwoord op die quote?
    Ze had nog niet eens iemand gelijk gegeven.


    Your Butt is Mine!