• Sinds kort ben ik terug in nederland =)
    Ik kijk rustig op een pak melk, En ik zie Arabisch staan, Ik kijk in de school, Ze dragen hoofddoeken in de klas, WTF is er gebeurt?


    Niet geschoten is altijd mis..

    godsamme x_x ik zit gewoon half te janken odmat ik zo kwaad ben x_x echt ik kan iemand nu wel lekker op zijn bek rammen Godverdomme kutracisme


    We can only learn to love by loving.

    Kuttopic.
    Ken je best vinden, maar niemand hier heeft hier een boodschap aan.
    Veel intressanter als je het een stelling had gemaakt, nu heeft iedereen alleen maar de neiging om in verdediging te schieten.


    Mew <3

    (...)
    hoezo leren nederlanders snelelr de taal dan buitelanders en dat laatse is logies'
    kindere leren sneller een taal


    Ik zei niet dat nederlanders sneller de taal leren dan buitenlanders, ik zeg alleen dat de mensen die hier immigreren gewoon jaren hier zitten en dan nog geen zin nederlands kennen.
    En met dat kind is ook logies, behalfe als dat kind gewoon nederlands kan en hun ouders niet eens een normale zin ofzo.


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ging dit topic niet gesloten worden? >-<

    jah, alstublieft, want dit is echt zinloos -_-

    (...)
    in die lande ook maar de volwassen spreken het niet en je vergeet frans XD

    Duits, Frans en Nederlands zijn de officiele talen van België. Die moeten er dus op staan. Engels staat bijna overal extra op, omdat bijna iedereen het verstaat.

    En Oohja
    Uhmm de nederlanders hebben de Buitenlanders naar nederland laten komen dus ga niet ana onze kop zeuren. doe dat maar bij de koningin,ookal schopt ze je zo haar kasteel uit.(A)

    Weetje wat ik vind.
    ik wil geen ruzie krijgen ofzo.
    Maar ik vind dat je een vieze racist bent. Wat maakt een hoofddoekje nou uit? Wat maken Turken en Marokanen nou uit?
    NIETS!
    en dan ga je over dit zeuren, ach what ever.


    SimplePlanLove<3

    IEDEREEN IS F*CKING GELIJK

    Dus laat die moslims een hoofddoek dragen, het is hún cultuur, er zijn toch ook Nederlanders dat het dragen omdat ze moslim zijn? o.o
    En laat dat Arabish toch op dat pak melk staan, daar staat het goed! >.<
    Dus ga nou niet zeuren van: 'dat Arabish moet niet op dat pak melk staan' en 'Ze mogen dat niet dragen!' Want als het géén Katholieke school is, is dat niet verboden, bij mij op school, ja daar is het verboden omdat het een katholieke school is!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    ik heb ook een nogal nationalistisch hart (leuke benaming) maar ik ga ook niet van die dingen zeggen

    Vandaar ook 'sommige'. Nationalistisch hoeft niet te betekenen dat je per se haat hebt jegens buitenlanders zoals je net al zei.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik geef joey gelijk.
    het is een mening

    dan hoef je toch niet meteen racistisch te zijn??

    (...)
    Duits, Frans en Nederlands zijn de officiele talen van België. Die moeten er dus op staan. Engels staat bijna overal extra op, omdat bijna iedereen het verstaat.

    ik heb hert over nederland niet over belgie ik wis niet dat duits een oficieele taal van belgie was ik dag alleen nederlands en frans


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    het was een voorbeeld en duitsers kunne ook engels dus...

    Kan elke duitser Engels?
    Nee.

    ik geef joey gelijk.
    het is een mening

    dan hoef je toch niet meteen racistisch te zijn??

    kijk een mening mag je gerust hebben maar dan moet je daar ook goede argumenten voor hebben en dat heeft hij niet.....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    Ik zei niet dat nederlanders sneller de taal leren dan buitenlanders, ik zeg alleen dat de mensen die hier immigreren gewoon jaren hier zitten en dan nog geen zin nederlands kennen.
    En met dat kind is ook logies, behalfe als dat kind gewoon nederlands kan en hun ouders niet eens een normale zin ofzo.
    leer aub 'logisch' is schrijven na alle jaren dat je hier al woont! dank u^^


    Get outta my head!

    (...)
    ik heb hert over nederland niet over belgie ik wis niet dat duits een oficieele taal van belgie was ik dag alleen nederlands en frans

    In het oosten van België spreken ze Duits.