• Sinds kort ben ik terug in nederland =)
    Ik kijk rustig op een pak melk, En ik zie Arabisch staan, Ik kijk in de school, Ze dragen hoofddoeken in de klas, WTF is er gebeurt?


    Niet geschoten is altijd mis..

    laat mensen lekker zijn zoals ze zijn :O
    dis discriminatie

    (...)
    Nou dan zullen we ook maar alvast allemaal Chinees moeten gaan leren want dat is ook een wereldtaal aan het worden. (:
    Succes.
    Mensen moeten niet zeuren, want wij gaan toch ook op vakantie naar andere landen en maken daar gebruik van de hotels etc. en doen daar zo aso als wat? Ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar het gebeurt vaak zat.
    En Nederlanders immigreren toch ook naar andere landen, die kunnen toch ook niet meteen die taal spreken? Die worden toch ook niet opeens moslim omdat ze in Turkije gaan wonen?

    Bedenk wel dat het onze eigen schuld was, wij waren te lui om de vuile klusjes op te knappen.


    Je kan immigreren toch niet vergelijken met vakantie xD dat slaat nergens op.
    En meestal leren ze snel de taal als ze naar een ander land immigreren, hier heb je mensen die al jaren hier zitten en die kunnen die taal niet, en soms heb je zelfs mensen waarbij hun kind 10 keer beter de taal kent dan hunzelf


    One who knows nothing can understand nothing.

    voelt zich dom><

    wat is pap in de mond geve?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen met een nogal nationalistisch hart zullen zeggen dat ze het niet op buitenlanders hebben en dat is een mening die met respect ook geuit kan worden. Maar het is in onze tijd niet reeel. De maatschappij is in een haast onomkeerbare staat van globalisering, dat is zo gekomen doordat uitvindingen zoals vliegtuigen en auto's dat mogelijk hebben gemaakt. Dus wordt daar rekening mee gehouden.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Je kan immigreren toch niet vergelijken met vakantie xD dat slaat nergens op.
    En meestal leren ze snel de taal als ze naar een ander land immigreren, hier heb je mensen die al jaren hier zitten en die kunnen die taal niet, en soms heb je zelfs mensen waarbij hun kind 10 keer beter de taal kent dan hunzelf

    hoezo leren nederlanders snelelr de taal dan buitelanders en dat laatse is logies'
    kindere leren sneller een taal


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ging dit topic niet gesloten worden? >-<

    Laat ze lekker


    Hated by many, confronted by none!

    (...)
    dat bedoel ik niet het staat er in het nedrelands engels en duits op
    ik beddoel daat die reden dom is waarom die er op tale er op staan

    Omdat er in België bijvoorbeeld Nederlands, Engels en Duits wordt aangeleerd. x')

    Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen met een nogal nationalistisch hart zullen zeggen dat ze het niet op buitenlanders hebben en dat is een mening die met respect ook geuit kan worden. Maar het is in onze tijd niet reeel. De maatschappij is in een haast onomkeerbare staat van globalisering, dat is zo gekomen doordat uitvindingen zoals vliegtuigen en auto's dat mogelijk hebben gemaakt. Dus wordt daar rekening mee gehouden.

    ik heb ook een nogal nationalistisch hart (leuke benaming) maar ik ga ook niet van die dingen zeggen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    Omdat er in België bijvoorbeeld Nederlands, Engels en Duits wordt aangeleerd. x')

    in die lande ook maar de volwassen spreken het niet en je vergeet frans XD


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)

    Je kan immigreren toch niet vergelijken met vakantie xD dat slaat nergens op.
    En meestal leren ze snel de taal als ze naar een ander land immigreren, hier heb je mensen die al jaren hier zitten en die kunnen die taal niet, en soms heb je zelfs mensen waarbij hun kind 10 keer beter de taal kent dan hunzelf

    Ik vergelijk het ook niet, ik zeg alleen maar dat wij ons ook fcking aso gedragen in hun land.
    En ik had précies hetzelfde gedaan.
    Like, waarom moeite doen om een taal te leren als je er toch niks mee kan? Als werkgevers moeten kiezen tussen een Nederlander of een buitenlander kiezen ze de Nederlander, en er zijn genoeg anderen mensen uit hetzelfde land om mee te communiceren. Als je iets van 40 jaar alleen je moedertaal spreekt en je moet opeens een totaal andere taal leren, is dat moeilijk.
    Ga jij maar eens op je 40ste vloeiend Arabisch leren spreken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    belgie ook maar we zetten het er ook niet op z'n frans op
    en waarom moet het er op z'n duits op staan alleen ommdat die toevalig naast ons liggen?

    Dude, ik woon in België. En die talen zetten ze erop zodat als er nu duitsers of engelsen naar je land komen ze kopen iets dat ze weten wat er in zit en hoe je dingen moet maken.

    Laat ze lekker -.-
    doen ze jou wat aan??
    Btw dit is een vrij land!


    never say goodbye.

    (...)
    Dude, ik woon in België. En die talen zetten ze erop zodat als er nu duitsers of engelsen naar je land komen ze kopen iets dat ze weten wat er in zit en hoe je dingen moet maken.

    het was een voorbeeld en duitsers kunne ook engels dus...


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    voelt zich dom><

    wat is pap in de mond geve?

    als je iemand de pap in de mond geeft, betekent dat dat je iemand eigenlijk het antwoord al bijna hebt gegeven...