• Sinds kort ben ik terug in nederland =)
    Ik kijk rustig op een pak melk, En ik zie Arabisch staan, Ik kijk in de school, Ze dragen hoofddoeken in de klas, WTF is er gebeurt?


    Niet geschoten is altijd mis..

    In turkije enz. staat er net zo goed engels achterop chipszakken enzo.
    En waarom zouden duits en engels wel mogen dan?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)Ja, Moslim noem ik geen stijl hoor.

    Jaa, ik ook niet.

    (...)Dus Moslims zijn beter dan Katholieken?

    Zeg ik dat?:8
    Wat boeit het nou wat voor geloof je hebt. of wat voor kleren ze moeten dragen. Het zijn ook maar mensen


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)Dus Moslims zijn beter dan Katholieken?[/quotedat zeg zi niet ze zegt laat ze laat iedereen zijn zoals hij/zij wilt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    In turkije enz. staat er net zo goed engels achterop chipszakken enzo.
    En waarom zouden duits en engels wel mogen dan?

    Duitsland is een buurland en Engels is like ene wereldtaal.

    (...)
    Nu ga jij eens goed naar me luisteren, Joey. Zij zijn het probleem niet, dat zijn wij! Wij zijn degenen die hen anders behandelen. Wij zijn degenen die hen raar aankijken omdat ze niet zoals ons zijn! Wij zijn degenen die hen fixeren! Het probleem ligt niet bij hen, maar bij mensen zoals jij.
    En natuurlijk zijn er buitenlanders of mensen met een ander geloof die dingen doen die niet kunnen. Maar zo zijn er ook Nederlanders of Belgen, hoor! Wij fixeren die mensen alleen harder. Als ik een snoepje jat uit de winkel kijkt niemand ernaar, doet een Turk het, is iedereen in shock. Ik bedoel, wij máken er problemen van.
    Dus nu bekje houden, want je hebt géén gelijk.



    Omg helemaal gelijk..

    fijn ben jij er ook weer? -.-'
    Laat ie mensen lekker en doe niet zo racistisch


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)


    Gelijk heb je.
    1 Moslim steelt iets mensen denken meteen dat elke moslims dat gaat doen --

    echt he

    Ik word zo kwaad van zulke dingen echt niet normaal..


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Nu ga jij eens goed naar me luisteren, Joey. Zij zijn het probleem niet, dat zijn wij! Wij zijn degenen die hen anders behandelen. Wij zijn degenen die hen raar aankijken omdat ze niet zoals ons zijn! Wij zijn degenen die hen fixeren! Het probleem ligt niet bij hen, maar bij mensen zoals jij.
    En natuurlijk zijn er buitenlanders of mensen met een ander geloof die dingen doen die niet kunnen. Maar zo zijn er ook Nederlanders of Belgen, hoor! Wij fixeren die mensen alleen harder. Als ik een snoepje jat uit de winkel kijkt niemand ernaar, doet een Turk het, is iedereen in shock. Ik bedoel, wij máken er problemen van.
    Dus nu bekje houden, want je hebt géén gelijk.

    kijk eindelijk iemand die de waarheid spreekt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)Ja, Moslim noem ik geen stijl hoor.


    Joey of hoe je ook heten mag.
    houd alsjeblieft je mond dicht
    want je maakt me kwaad hiero
    je moet niet denken dat hier op quizlet geen Moslims zitten hoor
    Ik ben der zelf ook een en nog paar ook

    (...)
    Duitsland is een buurland en Engels is like ene wereldtaal.

    belgie ook maar we zetten het er ook niet op z'n frans op
    en waarom moet het er op z'n duits op staan alleen ommdat die toevalig naast ons liggen?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    belgie ook maar we zetten het er ook niet op z'n frans op
    en waarom moet het er op z'n duits op staan alleen ommdat die toevalig naast ons liggen?

    Een product mag niet verkocht worden,wanneer de handleiding en/of informatie er in een andere taal dan de moedertaal van dat land opstaat.

    (...)
    Duitsland is een buurland en Engels is like ene wereldtaal.

    Nou dan zullen we ook maar alvast allemaal Chinees moeten gaan leren want dat is ook een wereldtaal aan het worden. (:
    Succes.
    Mensen moeten niet zeuren, want wij gaan toch ook op vakantie naar andere landen en maken daar gebruik van de hotels etc. en doen daar zo aso als wat? Ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar het gebeurt vaak zat.
    En Nederlanders immigreren toch ook naar andere landen, die kunnen toch ook niet meteen die taal spreken? Die worden toch ook niet opeens moslim omdat ze in Turkije gaan wonen?

    Bedenk wel dat het onze eigen schuld was, wij waren te lui om de vuile klusjes op te knappen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind dat niemand hier gelijk heeft, of tenminste, allemaal maar gedeeltelijk.
    Mijn mening is dat ze hier wel mogen wonen, maar dan moeten ze op hun MINST de Nederlandse taal spreke. Ik vind het stom als je in een land gaat wonen waar je de taal niet eens spreekt...

    En ik ben er al helemaal niet mee eens dat wij het probleem zijn en niet hun. Ik vind het nog knap dat niemand heeft gezegt dat er geen zij en wij zijn, want dat is ook racistisch. (als je gaat overdrijven :P) want je zegt eigenlijk dat hun anders zijn dan ons. xD en dan wij dus allemaal hetzelfde zijn.


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    Een product mag niet verkocht worden,wanneer de handleiding en/of informatie er in een andere taal dan de moedertaal van dat land opstaat.

    dat bedoel ik niet het staat er in het nedrelands engels en duits op
    ik beddoel daat die reden dom is waarom die er op tale er op staan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥