• Ja weer een th-topic xD najah who cares?:8
    Maar ok straight to the point xD
    Ik heb overlaatst een magazine gekocht toen ik met vriende naar Antwerpen ging (het was wel een Frans:S maar goed x) twas een mooi met veeel posters^^ kon het niet ltn Xpfrans of ni x)) Maar goed ik heb geprobeerd alles te begrijpen voor ik het helemaal uit elkaar hielde om op te hangen en ik las iets over hun 3de album:S
    Ik weet niet of het waar is en ik hoop ook van niet (denk het niet hoor;))
    Maar ik had dus gelezen dat ze hun album in Duits en Engels gingen doen [/oud nieuws -,-]
    Maar toen las ik dat de Duitse versie alleen naar Duitsland en Duitse landen gaat én naar Frankrijk en dat alle andere steden Engels krijgen..
    Ik denk niet dat het waar is maar ik vind het zo raar o_O hoe komen ze hier nu op?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dat is vrij idioot. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? Man man man.


    Tanya is de beste.

    Dat is vrij idioot. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? Man man man.

    Weet ik veel o_O vind het eigenlijk te raar om het te geloven:S majah iederen zegt nu dat het klopt o_O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Gewoon downloaden kan ook?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gewoon Downloaden


    Music is the new sex

    kan wel -_-
    er was ook een keer een interview waar bill uitlegde dat ze concerten speelden in de taal dat de fans graag horen. In frankrijk en duitsland was dat duits en in bijvoorbeeld belgië bijvoorbeeld engels. Ze grijpen het zomaar uit de lucht ofzo :D
    naja, als het hier niet uitkomt in het duits, koop ik hem wel via amazon

    Ik koop hem toch niet...


    The soul needs autumn.

    Nouja, dan is het niet onze schuld dat hij heel veel gedownload gaat worden zonder dat ze er geld aan gaan verdienen? Ik bedoel, dat is echt heel dom van ze. Weet je hoeveel geld ze ermee kunnen verdienen als ze Engels en Duits in alle landen uitbrachten? Nu gaat iedereen de Duitse versie branden, en nu lopen ze een heleboel geld mis. Beetje vaag, als je het mij vraagt.


    rules don't stop me

    Nou ik wil alleen het duitse album .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Dan koop ik 'm via bol.com ?
    Dat is toch geen ramp, op bol.com staan alle cd's van TH dus zal die er dan ook op gaan staan.


    -

    Maar ik vind het inderdaad wel dom. Ze weten dat Nederland meer van Duits houdt - blijkt uit 14 Juni - en vervolgens 'vergeten' ze dat en doen ze de Engelse.
    Engels suckt. Van Tokio Hotel dan.


    -

    Ja waarschijnlijk komt hier in NL alleen Engels uit.

    ik woon maar 1 km van du af.... als het niet minder is...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dan vind ik ze best wel triest. en ik hoef de cd niet x_x en als ik hem wil download ik hem


    We can only learn to love by loving.

    Ik download hem ook ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een klootzakken -nietverkeerdopvatten-
    IK WIL DUUUUUUUUUUIIITS(duivel)